414770 - Špeciálne sanitné motorové vozidlá pre potreby Národnej transfúznej služby SR
Detaily
ID zákazky
414770
Názov
Špeciálne sanitné motorové vozidlá pre potreby Národnej transfúznej služby SR
Referenčné číslo
NTS-2018-01-NZ-vozidlá
ID obstarávateľa
8719
Hlavný kód CPV
34144000-8
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
927 312,07
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
22. 6. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:21
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Národná transfúzna služba SR
IČO
30853915
Mesto
Bratislava-Nové Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Peter Butaš
Kontaktný email
 peter.butasntssr.sk
Kontaktný telefón
 +421 259103009
Rozširujúce info
Popis zákazky
Premetom zákazky je dodávka špeciálnych sanitných motorových vozidiel pre potreby Národnej transfúznej služby SR vrátane výroby, dodávky a montáže špecializovanej prestavby, dodávka doplnkového a špeciálneho príslušenstva a výbavy, plánované servisné činnosti, vrátane vykonania poučenia a zaškolenia obsluhy v počte min. 2 osoby na každé dodané vozidlo v rozsahu obsluhy a údržby vozidla.Špeciálne sanitné motorové vozidlá, ktoré sú predmetom tejto zákazky: 12 kusov Vozidla TYP 1 Výjazdové vozidlo určené na prepravu odberových tímov aj s vybavením pre výjazdové odbery krvi mimo SC a OC; 3 kusy Vozidla TYP 2 Transferové vozidlo určené na transfery a zvozy celej krvi, plazmy čerstvo zmrazenej a transfúznych liekov medzi SC a OC; 7 kusov Vozidla TYP 3 Výjazdovo - transferové vozidlo určené na prepravu odberových tímov pre výjazdové odbery krvi mimo SC a OC. Podrobný opis predmetu zákazky je, vzhľadom na značný textový rozsah, uvedený v Prílohe č. 3 Súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Uvedená lehota sa týka otvárania častí ponúk s označením "Ostatné", ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom. Otváranie častí ponúk s označením "Kritéria" bude neverejné z dôvodu plánovaného použita elektronickej aukcie.
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia, v lehote uvedenej v bode IV.2.2.) tohto oznámenia. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. 2. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania tejto verejnej súťaže priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8719. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky verejný obstarávateľ zverejňuje v Profile verejného obstarávateľa na internetovej adrese: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/8719. 3. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že žiadosť o vysvetlenie bude doručená na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia dostatočne vopred. 4. Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 5. Náklady spojené s účasťou v tejto verejnej súťaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 6. Pri komunikácii verejný obstarávateľ postupuje v súlade s § 187 ods. 8 zákona, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. 7. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu rámcovej dohody a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia rámcovej dohody. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 8. Vzor jednotného európskeho dokumentu je v prílohe č. 8 súťažných podkladov. 9. Verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom, na základe tejto verejnej súťaže, RD s lehotou plnenia do 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti RD, resp. do vyčerpania finančného limitu uvedeného v bode 6.4 návrhu RD, podľa toho, ktorá z uvedených skutočnosť nastane skôr. Ďalšie lehoty/termíny dodania predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. 10. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 46 000,00 €. Podrobnosti o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 11. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované ako podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D Jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti. 12. V prípade tohto verejného obstarávania sa nejedná o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ako ani o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 13. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je zverejnené spolu so súťažnými podkladmi a zadávacou dokumentáciou v profile verejného obstarávteľa na stránke http://www.uvo.gov.sk.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 927 312,07 EUR Špeciálne vozidlá
Položky detailne
[1]
  927 312,07 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Národná transfúzna služba SR, Ďumbierska 3/L, 833 14 Bratislava a jej pracoviská. Konkrétne miesta dodania budú uvedené v príslušných kúpnych zmluvách.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
927 312,07
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414770
Názov položky
--
Kód CPV
34114000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Špeciálne vozidlá
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 100 Koncesné obstarávania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania NTS-2018-01-NZ-vozidlá
Oznámenia detailne
[NTS-2018-01-NZ-vozidlá] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NTS-2018-01-NZ-vozidlá
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 5. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
414770
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
100