414838 - Rekonštrukcia cesty a mostov II/585 Pôtor – Dolná Strehová – Lučenec a II/591 cestný násyp pred obcou Horný Tisovník, km 39,862 rekonštrukcia cesty a mostov – projektová dokumentácia a súvis. činnosti
Detaily
ID zákazky
414838
Názov
Rekonštrukcia cesty a mostov II/585 Pôtor – Dolná Strehová – Lučenec a II/591 cestný násyp pred obcou Horný Tisovník, km 39,862 rekonštrukcia cesty a mostov – projektová dokumentácia a súvis. činnosti
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
3406
Hlavný kód CPV
71320000-7
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
178 763,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 6. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:20
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Banskobystrický samosprávny kraj
IČO
37828100
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Ľuboš Hláčik
Kontaktný email
 lubos.hlacikbbsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 484325644
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb - aktualizácia a dopracovanie dokumentácie stavby ciest, inžinierskej činnosti, bezpečnostného auditu, CBA analýzy a výkonu odborného autorského dohľadu stavby s názvom rekonštrukcia cesty a mostov II/585 Pôtor Dolná Strehová Lučenec a II/591 cestný násyp pred obcou Horný Tisovník, km 39,862 rekonštrukcia cesty a mostov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk, vo vzťahu k príslušnej časti predmetu zákazky. Bližšie v časti A. v bode 17. SP
Doplňujúce informácie
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiely IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8 - 16 hod., alebo - prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. Lehota na tento úkon je 3 pracovné dni a je potrebné s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač (zhotoviteľ) vypracoval a dodal dokumentáciu: - Dokumentáciu stavebného zámeru (DSZ) do dvoch mesiacov od podpisu zmluvy o dielo, - Ostatnú dokumentáciu do 5-tich mesiacov od podpisu zmluvy o dielo. Úspešný uchádzač (zhotoviteľ) vykoná inžiniersku činnosť nasledovne: - k vydaniu územného rozhodnutia s vydaním územného rozhodnutia do štyroch mesiacov od podpisu zmluvy o dielo (v prípade potreby) - k aktualizácii platných stavebných povolení s vydaním nových stavebných povolený do siedmich mesiacov od podpisu zmluvy o dielo - ohlásenia stavebných prác do šiestich mesiacov od podpisu zmluvy o dielo Odborný autorský dohľad: k odovzdaniu staveniska, kolaudácii. Podrobnosti sú uvedené v SP a ich prílohách. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 178 763,00 EUR Poradenský inžiniering a stavebné služby
Položky detailne
[1]
  178 763,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo verejného obstarávateľa.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
178 763,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414838
Názov položky
--
Kód CPV
71310000-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
7
Názov kritéria
--
CPV kód
Poradenský inžiniering a stavebné služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 98 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 06875/2018/ODDVO
2019 3 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o výsledku verejného obstarávania 06875/2018/ODDVO-dodatok č. 1
2023 243 PF-ZMENA -- ID567
Oznámenia detailne
[06875/2018/ODDVO] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
06875/2018/ODDVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 5. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
414838
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
98
[06875/2018/ODDVO-dodatok č. 1] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
06875/2018/ODDVO-dodatok č. 1
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 1. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
414838
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
3
[ID567]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
PF-ZMENA
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Zmena zmluvy
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ID567
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 12. 2023
ID obstarávateľa
--
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
414838
Názov dokumentu
Oznámenie o zmene zmluvy
Rok oznámenia
2023
Číslo vestníka
243