414910 - Kancelárske potreby
Detaily
ID zákazky
414910
Názov
Kancelárske potreby
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
15008
Hlavný kód CPV
30192000-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
130 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
12. 6. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:21
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
IČO
42337402
Mesto
Lužianky
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Lucia Švecová
Kontaktný email
 lucia.svecovanppc.sk
Kontaktný telefón
 +421 901785457
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskych potrieb a kancelárskeho papiera podľa technickej špecifikácie, vrátane služieb súvisiacich s plnením predmetu zákazky, najmä doprava, vykládka a pod. Služby súvisiace s plnením predmetu zákazky: - zabezpečenie dopravy - doprava tovaru na miesta dodania, najneskôr do 5 pracovných dní od potvrdenia písomnej objednávky dodávateľom, - zabezpečenie vykládky - vyloženie dodaného tovaru na miesto dodania. Cena musí zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s plnením predmetu zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
V súlade s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní Pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Doplňujúce informácie
Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Kancelárske potreby 75 000,00 EUR Papier na fotokopírovanie
2 Kancelárske potreby 55 000,00 EUR Papier na fotokopírovanie
Položky detailne
[1] Kancelárske potreby
  75 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom dodania je sídlo verejného obstarávateľa v Lužiankach a sídlo organizačného útvaru v Piešťanoch. Miesto dodania bude upresnené v objednávke.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
75 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414910
Názov položky
Kancelárske potreby
Kód CPV
30197643-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Papier na fotokopírovanie
[2] Kancelárske potreby
  55 000,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom dodania je sídlo viacerých organizačných útvarov v Bratislave. Miesto dodania bude upresnené v objednávke.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
55 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
414910
Názov položky
Kancelárske potreby
Kód CPV
30197643-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Papier na fotokopírovanie
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 103 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Kanc2018
Oznámenia detailne
[Kanc2018] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Kanc2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 5. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
414910
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
103