415019 - Modernizácia (humanizácia) OV radu Bdtmee
Detaily
ID zákazky
415019
Názov
Modernizácia (humanizácia) OV radu Bdtmee
Referenčné číslo
1764/2018-SeON
ID obstarávateľa
9090
Hlavný kód CPV
50224200-3
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
1 260 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
17. 7. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:23
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
IČO
35914939
Mesto
Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Gabriela Maceková
Kontaktný email
 macekova.gabrielaslovakrail.sk
Kontaktný telefón
 +421 220293008
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je modernizácia osobných vozňov druhej triedy radu Bdtmee.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je verejné, obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Podrobnejšie informácie sú uvedené v SP.
Doplňujúce informácie
1. Obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. SP a príp. vysvetlenie alebo doplnenie SP alebo inej sprievodnej dokumentácie budú obstarávateľom zverejnené ako elektron. dokumenty v profile zriadenom na web. stránke ÚVO v záložkách Verejný obstarávateľ/Obstarávateľ-Vestník verejného obstarávania Profily VO/O Vyhľadávanie v profiloch na webovej adrese: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavenie-profilov/zakazky/9090. 2. Obst. poskytne dokumenty potrebné k vyhotoveniu ponuky v editovateľnom formáte na základe písomnej požadavky záujemcu doručenej kontaktnej osobe uvedenej v bode 1 časti A.1 SP. 3. Za včas doručenú žiadosť o yvsvetlenie podmienok uvedených v tomto oznámení a SP sa považuje lehota do 04.07.2018, aby mal obst. dostatočný časový priestor na poskytnutie kvalifikovaného vysvetlenia všetkým známym záujemcom najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 4. Komunikácia a výmena informácií medzi obstaráv. a záujemcami bude prebiehať podľa § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne, oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 6.Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom v ods. III.1)predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom (JED). Uchádzač vyplní časti I. až III. JED- u a môže vyplniť len oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV JED- u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED- u. 6.1 Ak sú požad. doklady pre obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach,uch. v JED-e uvedie aj inform. potrebné na prístup do týchto elektr. databáz najmä internetovú adresu elektr. databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy. 6.2 Ak uch. použije JED, obst. môže na zabezpeč. riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uch. písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahrad. JED-om. Uch. je následne povinný doručiť doklady obst. do 5 prac.dní odo dňa.doručenia žiadosti, ak obst. neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady,ktoré boli nahrad. JED-om v lehote stan. obst., obst. uch. vylúči z verej. obstarávania. 6.3 V prípade, ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, je potrebné predložiť samostatný JED pre každého člena skupiny osobitne. 7. Úspešný uch. je povinný predložiť v písomnej forme, najneskôr v čase uzavretia zmluvy zoznam všet. známych subdodávateľov v rozsahu uvedenom v SP. 8. Obst.v zverejnených SP tejto zákazky na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/9090 uvádza v prílohe č. 5 k časti C súťažných podkladov informácie o zdôvodnení potreby modernizácie (humanizácie) vozňov radu Bdtmee, informácie o podmienkach realizácie zákazky a v súlade s § 25 zákona o verejnom obstarávaní informácie o prijatých opatreniach obstarávateľa, aby sa účasťou ŽOS Trnava, a.s. nenarušila hospodárska súťaž vo verejnom obstarávaní v súvislosti s miestom realizácie zákazky v ŽOS Trnava, a.s. počas vykonávania R2 opráv osobných vozňov Bdtmee na základe platnej Rámcovej dohody č. 4600003154/KS/2017 na opravy osobných vozňov radu B, Bee, Bdgtmee, Bdtmee, BDs, Bc, Bc ZSSK, WLAB. 9. Pre účely verejného obstarávania je v tejto zákazke určená dĺžka trvania zákazky 170 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Uvedenému zodpovedá údaj uvedený v ods. II.2.7) tohto oznámenia. Zmluva s uchádzačom sa uzatvorí na dobu určitú podľa podmienok uvedených v bode 16.1 čl. XVI Zmluvy o dielo z časti B.2 súťažných podkladov. 10. Obstarávateľ bude pri vyhodnocovaní ponúk postupovať v zmysle § 66 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. 11. Nejedná sa o: a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácií, c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 1 260 000,00 EUR Úprava osobných vozňov
Položky detailne
[1]
  1 260 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Trnava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
1 260 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415019
Názov položky
--
Kód CPV
50224200-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Úprava osobných vozňov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 181 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 26673/1764/2018-SeON
2018 115 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 1764/2018-17983/2018-SeON
Oznámenia detailne
[26673/1764/2018-SeON] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD_UTILITIES
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
26673/1764/2018-SeON
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 9. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
415019
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
181
[1764/2018-17983/2018-SeON] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_UTILITIES
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1764/2018-17983/2018-SeON
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 6. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
415019
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA – VYBRANÉ ODVETVIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
115