415037 - Osobné ochranné pracovné prostriedky pre zamestnancov UPJŠ-odev, obuv, ostatné
Detaily
ID zákazky
415037
Názov
Osobné ochranné pracovné prostriedky pre zamestnancov UPJŠ-odev, obuv, ostatné
Referenčné číslo
REK000938/2018-UVO
ID obstarávateľa
1036
Hlavný kód CPV
18100000-0
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
123 961,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
13. 7. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:26
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO
00397768
Mesto
Košice - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Petronela Prokopová
Kontaktný email
 petronela.prokopovaupjs.sk
Kontaktný telefón
 +421 552341583
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie osobných ochranných prostriedkov pre zamestnancov Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach na jej fakultách, ústavoch a pracoviskách. Verejný obstarávateľ rozdeľuje predmet zákazky na 3 ( tri) časti. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu časť predmetu zákazky, viacero častí predmetu zákazky alebo na všetky časti predmetu zákazky
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je neverejné bez účasti uchádzačov v zmysle §54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ komunikáciu a výmenu informácií uskutočňuje podľa prechodného ustanovenia § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia budekomunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/1036/zakazky, zároveň ponúka prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácie v elektronickej podobe na portáli www.ezakazky.sk/upjs nasledovne klikne na. " Žiadosť o účasť" a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: - ak už má záujemca zriadené konto v systéme, prihlási sa so svojimi prihlasovacími údajmi - ak záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www. ezakazky.sk. Po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť Na základe tejto žiadosti o súťažné podklady, bude mať povolený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácie v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli prostredníctvom elektronického prístupu. Verejný obstarávateľ bude poskytovať vysvetlenie smerom k záujemcom cez elektronický portál www.ezakazky.sk do elektronického konta záujemcu s tým, že notifikácia bude záujemcovi doručená z portálu www.ezakazky.sk na e-mail uvedený v žiadosti o súťažné podklady. Záujemca zadá text otázky pomocou príslušného formuláru portálu. Následne otázku odošle kliknutím na tlačidlo Odoslať. Týmto úkonom sa otázka bude považovať za doručenú verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ svoju odpoveď taktiež odošle na portál www.ezakazky.sk, pričom bude zverejnená všetkým záujemcom a prístupná na portáli. Portál zároveň odošle všetkým záujemcom e-mailovú notifikáciu o tom, že odpoveď bola sprístupnená. Verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom odpoveď na dotazy o vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v inej sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom, v elektronickej forme na profile https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/1036 a pre záujemcov, ktorí sa registrovali na portáli www. ezakazky.sk, najneskôr však 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že záujemca o vysvetlenie požiada dostatočne vopred. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si súťažné podklady stiahli z profilu verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/1036 alebo súťažné podklady získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby resp. záujemcu, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia na portáli verejného obstarávateľa. 2. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Postup zadávania podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska podľa § 114 ods. 9 tretia veta (jednoobálková) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Osobné ochranné pracovné prostriedky pre zamestnancov UPJŠ- časť I. odev 67 415,00 EUR Pracovné odevy
2 Osobné ochranné pracovné prostriedky pre zamestnancov UPJŠ-časť II. obuv Časť II. obuv 37 573,00 EUR Obuv
3 Osobné ochranné pracovné prostriedky pre zamestnancov UPJŠ- časť III. ostatné Časť III. ostatné 18 973,00 EUR Pracovné rukavice
Položky detailne
[1] Osobné ochranné pracovné prostriedky pre zamestnancov UPJŠ- časť I. odev
  67 415,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
67 415,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415037
Názov položky
Osobné ochranné pracovné prostriedky pre zamestnancov UPJŠ- časť I. odev
Kód CPV
18110000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Pracovné odevy
[2] Osobné ochranné pracovné prostriedky pre zamestnancov UPJŠ-časť II. obuv Časť II. obuv
  37 573,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
37 573,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415037
Názov položky
Osobné ochranné pracovné prostriedky pre zamestnancov UPJŠ-časť II. obuv Časť II. obuv
Kód CPV
18800000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Obuv
[3] Osobné ochranné pracovné prostriedky pre zamestnancov UPJŠ- časť III. ostatné Časť III. ostatné
  18 973,00 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, jej fakulty, ústavy a pracoviská.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
18 973,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415037
Názov položky
Osobné ochranné pracovné prostriedky pre zamestnancov UPJŠ- časť III. ostatné Časť III. ostatné
Kód CPV
18141000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Pracovné rukavice
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 196 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania REK000938/2018-UVO-037
2018 127 Výzvy na predkladanie ponúk výzva na predkladanie ponúk (tovary) REK000938/2018-UVO
Oznámenia detailne
[REK000938/2018-UVO-037] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
REK000938/2018-UVO-037
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 10. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
415037
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
196
[REK000938/2018-UVO] výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
REK000938/2018-UVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 6. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
415037
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
127