415128 - Zabezpečenie údržby a SLA parametrov systému Centrálneho elektronického priečinka (IS CEP)
Detaily
ID zákazky
415128
Názov
Zabezpečenie údržby a SLA parametrov systému Centrálneho elektronického priečinka (IS CEP)
Referenčné číslo
VO-79/2018
ID obstarávateľa
237
Hlavný kód CPV
72250000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
27 500 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
17. 7. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:24
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
IČO
00151742
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Marian Fačkovec
Kontaktný email
 marian.fackovecmfsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 259584014
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je Zabezpečenie údržby a SLA parametrov systému Centrálneho elektronického priečinka (ďalej len IS CEP), ktorá pozostáva z dvoch vzájomne súvisiacich činností, a to z údržby IS CEP, ktorá zahŕňa zabezpečenie garantovanej spoľahlivosti a dostupnosti IS CEP tak, aby bola zaistená požadovaná úroveň dostupnosti služieb a rýchle odstránenie prípadných problémov bez negatívneho dopadu na prevádzku IS CEP a z ďalšej úpravy, ktorá zahŕňa modernizáciu alebo rozširovanie funkčnosti, ktorá môže byť vynútená budúcimi legislatívnymi zmenami, zmenami pracovných postupov alebo úpravou rozhraní pre externé systémy, s ktorými sa informačný systém integruje alebo môže integrovať. Bližší popis je uvedený v Prílohe č.1 "Opis predmetu zákazky" súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Uvedená lehota sa týka otvárania časti ponúk označených ako Ostatné, ktoré je neverejné a ktoré sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Otváranie častí ponúk označených slovom Kritériá sa uskutoční v súlade s § 52 ods. 2 a § 54 ods. 3) zákona o verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
1. Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka vo výške 200 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v bode 11 súťažných podkladov. 2. Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, elektronicky alebo ich kombináciou v súlade s § 187 ods. 8 zákona a bodom 21 súťažných podkladov. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku. 3. Súťažné podklady budú doručené na základe žiadostí záujemcov prednostne elektronicky na mailovú adresu uvedenú v žiadosti. 4. V prípade rovnosti cenových ponúk predložených od uchádzačov v rámci návrhu na plnenie kritérií, bude ich poradie určené na základe postupu uvedeného v bode 30.3 súťažných podkladov. 5. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty sa predkladajú v slovenskom alebo českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. 6. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak nevyhovujú požiadavkám, a najmä finančným predpokladom verejného obstarávateľa alebo sú neregulárne alebo inak neprijateľné a zrušiť postup zadávania zákazky v prípade, ak všetky ponuky prekročia, alebo najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky. 8. Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom zmluvy predložiť v lehote do 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy nasledovné dokumenty: -Zoznam všetkých známych subdodávateľov, podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať navrhovaným subdodávateľom, predmety týchto subdodávok a údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresu pobytu, dátum narodenia. Predmetné údaje o týchto subdodávateľoch sa stanú súčasťou Zmluvy s úspešným uchádzačom ako Príloha č. 7 zmluvy. Pravidlá zmeny subdodávateľov a povinnosť oznámiť zmenu subdodávateľov sú v súlade s § 41 ods. 4 zákona upravené v návrhu Zmluvy, - V prípade, ak sa verejného obstarávania zúčastňuje skupina dodávateľov, originál alebo úradne overenú kópiu zmluvy, preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov (v zmysle bodu 16.1 súťažných podkladov). 9.Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 10. Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu (v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce podmienky účasti jednotným európskym dokumentom, môže použiť formulár Prílohy č. 5 súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa (Časť I Jednotného európskeho dokumentu) do neho sám prenesie/prepíše.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 27 500 000,00 EUR Služby na údržbu a opravu softvéru
Položky detailne
[1]
  27 500 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Finančné riaditeľstvo SR, Nová ul. 13, Banská Bystrica, Finančné riaditeľstvo SR, Tajov
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
27 500 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415128
Názov položky
--
Kód CPV
72267000-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
60
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby na údržbu a opravu softvéru
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 182 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží VO-79/2018
2018 116 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží MF/012937/2018-27
2021 7 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VO-79/2018
2021 95 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VO-79/2018
2024 194 38 -- VO-79/2018
Oznámenia detailne
[VO-79/2018] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO-79/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 9. 2018
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
415128
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
182
[MF/012937/2018-27] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/012937/2018-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 6. 2018
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
415128
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
116
[VO-79/2018] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
MODIFICATION
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO-79/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 1. 2021
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
415128
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ÚPRAVE
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
7
[VO-79/2018] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
MODIFICATION
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO-79/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 4. 2021
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
415128
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ÚPRAVE
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
95
[VO-79/2018]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
38
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Zmena zmluvy
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO-79/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 10. 2024
ID obstarávateľa
--
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
415128
Názov dokumentu
Oznámenie o zmene zmluvy (D24)
Rok oznámenia
2024
Číslo vestníka
194