415154 - NÁJOM VOZIDIEL AMBULANCIÍ ZZS S PRÁVOM KÚPY
Detaily
ID zákazky
415154
Názov
NÁJOM VOZIDIEL AMBULANCIÍ ZZS S PRÁVOM KÚPY
Referenčné číslo
VO/sanitky/2018
ID obstarávateľa
2190
Hlavný kód CPV
34100000-8
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
29 438 566,40
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
17. 7. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:23
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Záchranná zdravotná služba Bratislava
IČO
17336210
Mesto
Bratislava - mestská časť Petržalka
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Tamara Bečárová
Kontaktný email
 voemergency-ba.sk
Kontaktný telefón
 +421 268206140
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je nájom vozidiel ambulancie záchrannej zdravotnej služby s dojednaným právom kúpy. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky, týchto súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponuky označenej ako OSTATNÉ je neverejné, v zmysle ustanovenia § 52 ZVO a uskutoční sa dňa 17.07.2018 o 10.30 hod. na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa: Záchranná zdravotná služba Bratislava, Antolská 11, 850 07 Bratislava 57.
Doplňujúce informácie
1. Žiadosť o súťažné podklady záujemca doručí na (e-mailovú) adresu verejného obstarávateľa, ktorý na základe dohody o príležitostnom verejnom obstarávaní riadi toto obstarávanie a kontaktné údaje ktorého sú uvedenú v bode I.1) tejto výzvy (vo@emergency-ba.sk), prípadne na adresu kontaktnej osoby: tamara.becarova@emergency-ba.sk. Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať kompletne identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný email), uvedený predmet žiadosti (čo sa žiada), meno osoby zodpovednej za žiadosť,jej telefónne číslo. žiadosť musí byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné podklady. 2. Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii i na profile verejného obstarávateľa, ktorý riadi toto verejné obstarávanie, a ktorý je zriadený v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom, ktorí predložia Jednotný európsky dokument, na preukázanie splnenia podmienok účasti vyplniť Globálny údaj pre všetky podmienky účasti v časti IV.: Podmienky účasti. V prípade, že uchádzač vyplní uvedené políčko, nemusí vypĺňať ostatné oddiely časti IV. Jednotného európskeho dokumentu. Verejný obstarávateľ požaduje, aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 4. V zmysle § 40 ods. 6 písm. g) verejný obstarávateľa vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž, 5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s týmto oznámením, znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 6. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov, ak nie je uvedene inak. Všetky doklady musia byt platné a odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne predložene do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku. 7. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je túto skutočnosť povinný výslovne uviesť vo svojej ponuke. 8. Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejných obstarávateľov, viazaných na tento účel. Preddavky ani zálohové platby verejný obstarávatelia nebudú poskytovať.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Sanitky
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Záchranná zdravotná služba Bratislava, Antolská 11, 850 07 Bratislava 57 Záchranná služba Košice, Rastislavova 43, 041 91 Košice
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415154
Názov položky
--
Kód CPV
34114121-3
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
60
Názov kritéria
--
CPV kód
Sanitky
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 113 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) VO/sanitky/2018
Oznámenia detailne
[VO/sanitky/2018] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO/sanitky/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 6. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
415154
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
113