415163 - Systém zákazníckeho managementu v procese validácie sterilizátorov v zdravotníctve
Detaily
ID zákazky
415163
Názov
Systém zákazníckeho managementu v procese validácie sterilizátorov v zdravotníctve
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
18683
Hlavný kód CPV
48900000-7
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
75 675,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 6. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:23
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Miracle Network, s.r.o.
IČO
47902124
Mesto
Bratislava - mestská časť Dúbravka
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Alexandra Tomíková
Kontaktný email
 tomikovatorvo.sk
Kontaktný telefón
 +421 911189460
Rozširujúce info
Popis zákazky
systém zákazníckeho managementu v procese validácie sterilizátorov v zdravotníctve. Technické parametre jednotlivých častí logického celku sú špecifikované v Prílohe č.1 (minimálne požadované technické parametre logického celku sú špecifikované v prílohe č. 1).
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je neverejné, nakoľko bude realizovaná elektronická aukcia podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o VO v platnom znení (ďalej len zákon o VO).VO vykonáva uvedené VO elektronicky v systéme elektronického VO obstarávateľskej organizácie Ing. Richard Tomík, Pri Trati 15/A,821 06 Bratislava- EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/torvo/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického VO EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/torvo/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane SP a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s obstarávateľskou organizáciou priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikač. rozhranie. Komunikácia a výmena informácií medzi VO a uchádzačmi/záujemcom bude prebiehať elektronicky podľa § 20 ods. 1 okrem § 50 zákona o verejnom obstarávaní, posielania oznámení používaných vo VO a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikač. úradu a úradu a uverejňovania informácií a dokumentov v profile. Verejné obstarávanie sa bude realizovať elektronicky prostredníctvom certifik. elektron. nástroja EVOSERVIS verzia 1.0 dostupného na web. adrese https://www.evoservis.sk/torvo/ resp. v profile VO na stranke UVO http//www.uvo.gov.sk/profily. Výzva, odovzdávanie podkladov a iná komunikácia medzi VO a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu tak, aby bola zaručená pravosť a dôvernosť sprostredkovaných informácií a bude rovnako dostupný každému záujemcovi/uchádzačovi. Komunikácia bude uskutočňovaná elektronickými prostriedkami cez komunikačné rozhranie systému EVOSERVIS. SP budú poskytované v elektron. forme v systéme EVOservisu. Neobmedzený prístup k SP získa každý záujemca zaregistrovaním sa v systéme EVOservisu, ktoré je bezplatné, na stránke: https://www.evoservis.sk/torvo/. VO bude pri komunikácií zo záujemcami/uchádzačmi postupovať prostredníctvom komunikačného rozhrania certif. elektronic. nástroja EVOSERVIS verzia 1.0. Každá komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom prostredníctvom komunika. rozhrania certifik. elektronic. nástroja EVOSERVIS verzia 1.0. bude vyžadovať potvrdenie e-podpisom. Ponuky uchádzačov sa predkladajú v listinnej forme prostredníctvom pošty, iného doručovateľa alebo osobne na adrese Ing. Richard Tomík, Pri trati 15/A, P.O.Box 12, 820 11 Bratislava a zároveň sa predkladajú elektronicky v systéme EVOservisu. Info je uvedené v SP. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu len so subjektom, ktorý je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Kritériá na vyhodnotenie ponúk - Celková (zmluvná) cena s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. Predpokladaná lehota na dodanie tovaru je do 12 kalendárnych mesiacov od platnosti a účinnosti zmluvy. Druh zákazky - zmiešanej zákazky podľa § 30 ods. 2 - služba - kúpa. Zákazka nie je rozdelená na časti, z dôvodu, že jednotlivé hardvéri a softvéri sú prepojené technologicky a funkčne znamená to, že na každom hardvéri a softvéri sa zrealizuje čiastková operácia funkčne súvisiaca s nasledujúcou operáciou, vzniká tak tok informácií, na konci ktorého je kompletná evidencia a informácia o predmete skúšky. Dodanie softvérov a hardvérov od jedného dodávateľa je výhodnejšie z dôvodu údržby a chodu jednotlivých nadväzujúcich funkcií softvéru, záruč. ale hlavne pozáruč. servisu. Rozdelenie zákazky na časti v tomto prípade nie je racionálne z ekonomického ani praktického hľadiska a neexistuje predpoklad potencionálnej diskriminácie. VO na základe dlhoročných praktických skúsenosti v odbore sa po zvážení všetkých skutočnosti, cielene rozhodol nerozdeliť predmet obstarávania na jednotlivé časti. VO postupuje podľa § 28 ods. 1 zákona v nadväznosti na Smernicu 2014/24/EU o VO bod 78.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 217 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk SLOVbiz-System-ZRUSENIE
Oznámenia detailne
[SLOVbiz-System-ZRUSENIE] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SLOVbiz-System-ZRUSENIE
Dátum zverejnenia vo vestníku
28. 10. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
415163
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
217