415184 - Platforma na efektívne manažovanie a riadenie procesov štrukturálnych fondov pre unifikované riešenie podporujúce implementáciu ďalších procesov riadenia a zabezpečenie podpory a prevádzky
Detaily
ID zákazky
415184
Názov
Platforma na efektívne manažovanie a riadenie procesov štrukturálnych fondov pre unifikované riešenie podporujúce implementáciu ďalších procesov riadenia a zabezpečenie podpory a prevádzky
Referenčné číslo
SAŽP 022402/2018
ID obstarávateľa
1457
Hlavný kód CPV
72222300-0
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
472 777,78
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
21. 12. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:46
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Slovenská agentúra životného prostredia
IČO
00626031
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Petra Baricová
Kontaktný email
 petra.baricovasazp.sk
Kontaktný telefón
 +421 484374120
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb v podobe vybudovania a implementácie elektronického systému na podporu, tvorbu a manažment procesov pre efektívne riadenie štrukturálnych fondov - Platforma na efektívne manažovanie a riadenie procesov štrukturálnych fondov pre unifikované riešenie podporujúce implementáciu ďalších procesov riadenia.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúk označených ako "Ostatné" je v zmysle ZVO neverejné.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi, resp. záujemcami, počas celého procesu verejného obstarávania. Komunikácia bude prebiehať v slovenskom jazyku. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Požiadavky ustanovujúce spôsob predloženia ponúk a ich obsah sú uvedené v časti A. súťažných podkladov. 3. Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 20 000,-EUR. Podrobnosti pre zloženie zábezpeky sú uvedené najmä v bodoch 8.4.1.5 a 16 časti A. súťažných podkladov. 4. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky nie je potrebná. 5. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 6. Verejný obstarávateľ na tomto mieste uvádza, že pre určenie predpokladanej hodnoty zákazky vykonal prieskum trhu, v rámci ktorého bezprostredne pred vyhlásením verejného obstarávania vyzval vybrané hospodárske subjekty na ocenenie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní stanovil lehotu na predkladanie ponúk primeranú tomu, aby bolo zabezpečené dodržanie princípov verejného obstarávania a riadnej hospodárskej súťaže. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií, a nie je ani zamerané na sociálne aspekty. 8. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Predmetom plnenia zákazky je vybudovanie a implementácia elektronického systému na podporu, tvorbu a manažment procesov pre efektívne riadenie štrukturálnych fondov (ďalej aj len informačný systém). Výsledkom uvedenia informačného systému do prevádzky bude zabezpečenie plynulej a efektívnej práce projektových manažérov a poskytnutie reportovacieho nástroja pre vedúcich pracovníkov SF EÚ. Verejný obstarávateľ po dôkladnom preskúmaní a zvážení následkov možného rozdelenia predmetu zákazky na časti, má za to, že hlavný predmet zákazky je jeden nedeliteľný celok a súvisiace služby logicky, funkčne natoľko previazané, že ak by obstarávaný predmet zákazky rozdelil na časti, v rámci ktorých by umožnil uchádzačom predkladať ponuky na jednotlivé časti predmetu zákazky, a v ktorých by v konečnom dôsledku mohlo byť viacero rôznych úspešných dodávateľov, potreba koordinácie jednotlivých dodávok zákazky, ktorá by bola pre riadne plnenie celého obstarávaného predmetu zákazky nevyhnutná, by mohla predstavovať vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia obstarávanej zákazky, vrátane strany značného rizika strany kompatibility dodávaných častí plnenia. V prípade rozdelenia predmetu zákazky by uvedené mohlo byť považované za nehospodárne napríklad v situácií, ak by verejný obstarávateľ v rovnakom čase vyžadoval plnenie od viacerých uchádzačov, pričom každí z nich by zohľadnil v cene plnenia aj náklady spojené s obstaraním samostatných licenčných práv a osobitným prepájaním nezávisle vytvorených častí plnenia. Z vykonaného prieskumu trhu zároveň vyplýva, že na trhu je obvyklé, že dodávatelia dokážu komplexne dodať predmet zákazky v celom požadovanom rozsahu. 9. Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z prostriedkov poskytnutých verejnému obstarávateľovi na základe Zmluvy o NFP, zaväzuje sa úspešný uchádzač strpieť výkon kontroly/auditu za podmienok určených v súťažných podkladoch (zmluve).
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 472 777,78 EUR Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
Položky detailne
[1]
  472 777,78 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Karloveská 2, 841 04 Bratislava
Kritéria kvality
Áno
Predpokladana hodnota bez DPH
472 777,78
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415184
Názov položky
--
Kód CPV
72000000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 226 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) SAŽP 022402/2018
2019 118 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží SAŽP 022402/2018
Oznámenia detailne
[SAŽP 022402/2018] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SAŽP 022402/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 11. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
415184
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
226
[SAŽP 022402/2018] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SAŽP 022402/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 6. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
415184
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
118