415253 - Zvýšenie dostupnosti predprimárneho vzdelávania v obci Dunajov - nadstavba materskej školy
Detaily
ID zákazky
415253
Názov
Zvýšenie dostupnosti predprimárneho vzdelávania v obci Dunajov - nadstavba materskej školy
Referenčné číslo
08/06/2018
ID obstarávateľa
4843
Hlavný kód CPV
45214100-1
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
324 858,74
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
24. 7. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:25
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Dunajov
IČO
00314013
Mesto
Dunajov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Milada Chlastáková, starostka obce
Kontaktný email
 obecdunajov.sk
Kontaktný telefón
 +421 414385121
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác spojených s nadstavbou a stavebnými úpravami Materskej školy v obci Dunajov podľa vypracovanej projektovej dokumentácie a podmienok vydaného stavebného povolenia. Podrobnejšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, na vyššie uvedenom mieste. Oprávnené osoby: uchádzač (fyzické osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), resp. splnomocnený zástupca uchádzača.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ poskytne prístup k súťažným podkladom ich uverejnením vo svojom profile zriadenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie a na stránke verejného obstarávateľa (podľa bodu I.3 tejto výzvy). Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa alebo z internetovej stránky verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby, a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby: moravcik.ivo@gmail.com. V predmetnom e-maile záujemca uvedie tieto informácie: názov a adresu záujemcu, meno kontaktnej osoby a jej telefonický a e-mailový kontakt. 2. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že za včas doručenú požiadavku na vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Vysvetlenie súťažných podkladov alebo výzvy na predkladanie ponúk zverejní verejný obstarávateľ na svojom profile zriadenom na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávania a na stránke verejného obstarávateľa v lehote podľa § 114 ods. 8 ZoVO. 3. Verejný obstarávateľ využíva prechodné ustanovenie § 187 ods. 8 ZoVO, podľa ktorého sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní môže uskutočňovať prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZoVO alebo ich kombináciou. 4. Lehota viazanosti ponúk sa môže v odôvodnených prípadoch predĺžiť. Verejný obstarávateľ oznámi predĺženie lehoty uchádzačom písomne. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať ani jednu zo súťažných ponúk v prípade neobvykle vysokých ponukových cien uchádzačov a zrušiť verejné obstarávanie podľa § 57 ods. 2 ZoVO , ak najúspešnejšia ponuka prekročí výšku finančných prostriedkov, ktorú má verejný obstarávateľ určenú na predmet zákazky (t.j. predpokladanú hodnotu zákazky). 6. Verejný obstarávateľ sprístupni JED uverejnením v profile vo formáte *.pdf .Uchádzač si môže stiahnuť formulár JED vo formáte *.rtf, ktorý umožňuje jeho priame vyplnenie na webovom sídle ÚVO. Údaje uvedené v časti I. JED vo formáte *.pdf si uchádzač prepíše do JED vo formáte *.rtf . 7. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje požadované informácie o podmienkach účasti v časti IV. JED na vyplnenie Globálneho údaju o podmienkach účasti. 8. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené inak. 9. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač a uvedie ho do zoznamu dodávok. Prepočet v prípade inej meny vykoná uchádzač kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vykazuje. 10. Uchádzač uvedie sadzby alebo ceny v EUR. Všetky ceny uvádzané v ponukách uchádzačov žiadame uviesť aj v elektronickej forme v *.xls formáte alebo ekvivalente na dve desatinné miesta. 11. Úspešný uchádzač/zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly /auditu súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly / auditu sú najmä: a) Ministerstvo pôdohospodárstvo a rozvoja vidieka Slovenskej republiky ako poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Ministerstvo financií Slovenskej republiky a ním poverené osoby, c) Úrad vládneho auditu, d) Protimonopolný úrad Slovenskej republiky, e) Kontrolné orgány Európskej únie, f) Výbor pre vnútorný audit a vládny audit, g) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, h) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov. 12. Verejný obstarávateľ stanovil lehotu na poskytnutie súčinnosti na uzavretie zmluvy na 15 pracovných dní. (§ 56 ods. 8 v spojení s § 56 ods. 12 ZoVO. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 324 858,74 EUR Práce na dostavbe budov
Položky detailne
[1]
  324 858,74 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Parcela č. KN 1583, k. ú. Dunajov
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
324 858,74
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415253
Názov položky
--
Kód CPV
45262800-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Práce na dostavbe budov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 125 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 1-PLZ/2018-Dunajov
2019 93 Výzvy na predkladanie ponúk Informácie o výsledku verejného obstarávania V-PLZ/2018-9/MŠ Dunajov
Oznámenia detailne
[1-PLZ/2018-Dunajov] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1-PLZ/2018-Dunajov
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 6. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
415253
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
125
[V-PLZ/2018-9/MŠ Dunajov] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
V-PLZ/2018-9/MŠ Dunajov
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 5. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
415253
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
93