415295 - Potravinový tovar a nápoje 2018
Detaily
ID zákazky
415295
Názov
Potravinový tovar a nápoje 2018
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
2345
Hlavný kód CPV
15000000-8
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
578 693,57
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 7. 2018 11:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:25
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Správa účelových zariadení
IČO
30806101
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Róbert Gogulka
Kontaktný email
 robert.gogulkamzv.sk
Kontaktný telefón
 +421 259782897
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka potravinárskeho tovaru a nápojov slúžiaceho najmä pre účely stravovania zamestnancov. Sortiment potravinárskeho tovaru a nápojov je orientačne bližšie určený kódmi spoločného slovníka obstarávania (CPV) a konkrétne zoznamom sortimentu, ktorý je uvedený v Prílohe č. 1 časti B.3 týchto súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
V prípade účasti skupiny dodávateľov sa na otváraní môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia všetkých členov skupiny. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie, príp. poverením.
Doplňujúce informácie
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy - d) žiadne z uvedených. a) Súťažné podklady sú zverejnené na profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/2345 podľa bodu I.1 tejto výzvy, odkiaľ si ich záujemcovia môžu stiahnuť. Na rovnakom mieste verejný obstarávateľ zverejňuje odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti v súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. b) Verejný obstarávateľ na svojom profile podľa bodu I.1 tejto výzvy) zverejní aj všetky prípadne otázky a odpovede na vysvetlenia, ktoré budú doručené verejnému obstarávateľovi v súlade s § 48 zákona o verejnom obstarávaní. c) Od uchádzačov, ktorí predložia ponuku sa vyžaduje zabezpečenie viazanosti ponúk vo forme zábezpeky vo výške 6000 Eur. Podmienky zloženia, uvoľnenia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v časti A.3 "Zábezpeka" súťažných podkladov. d) Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. e) Komunikácia, poskytovanie vysvetlení a iné dorozumievanie (ďalej len informácie) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty alebo e-mailom v súlade s § 20 v nadväznosti na § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. f) Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ umožňuje vyplnenie iba globálneho údaju v časti IV. Podmienky účasti JEDu, t.j. v časti IV. JEDu nemusí uchádzač okrem globálneho údaju o splnení všetkých podmienok účasti vypĺňať ostatné údaje. Verejný obstarávateľ za účelom zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania môže kedykoľvek v jeho priebehu písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Prílohou súťažných podkladov je vyplnená Časť I. JED-u vo formáte .pdf. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov/záujemcov, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla ÚVO a údaje uvedené v prílohe vo formáte .pdf obsahujúce informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sami preniesli/prepísali. Predmetný formulár vo formáte .rtf je dostupný na adrese: http://uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. g) V prípade, ak ponuková cena uchádzača bez DPH bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky určená verejným obstarávateľom bez DPH, môže verejný obstarávateľ považovať takúto ponuku za neprijateľnú a má právo neprijať ju.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 578 693,57 EUR Lúpaná ryža
Položky detailne
[1]
  578 693,57 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
prevádzka stravovacieho odboru SÚZA, Hlboká cesta č. 2, 833 36 Bratislava,
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
578 693,57
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415295
Názov položky
--
Kód CPV
15611000-4
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Lúpaná ryža