415300 - Modernizácia odbavovacieho systému v autobusoch MHD v DPMK, a.s.
Detaily
ID zákazky
415300
Názov
Modernizácia odbavovacieho systému v autobusoch MHD v DPMK, a.s.
Referenčné číslo
DPMK-2018-NZ-VS-odbavovaci_system
ID obstarávateľa
8171
Hlavný kód CPV
30144400-4
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
2 182 646,67
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
12. 11. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:39
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
IČO
31701914
Mesto
Košice-Západ
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Matúš Džuppa
Kontaktný email
 dpmk.ekoaurisgmail.com
Kontaktný telefón
 +421 904281818
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka zariadení pre samoobslužný výdaj elektronických cestovných lístkov v autobusoch MHD, zvyčajne označované ako čítačky cestovných lístkov. Zariadenie bude slúžiť aj označenie skôr zakúpených papierových lístkov, zakupovanie cestovných lístkov z kreditu na BČK a pre overenie platnosti skôr zakúpených elektronických lístkov (napr. pri prestupe). Dodané zariadenia musia byť plne kompatibilné s existujúcim vybavovacím systémom verejného obstarávateľa (nejde o úplnú obmenu odbavovacích systémov, ale o čiastočnú), viď príloha č. 3 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ nadväzne na svoje reálne existujúce právne a spoločenské záväzky smerom k výkonu verejnej osobnej dopravy vo verejnom záujme požaduje ako základné splnenie podmienky kompatibility plnú akceptáciu platnej tarify DPMK zverejnenej na web adrese http://dpmk.sk/prepravne-podmienky/tarifa-0 ako aj platného prepravného poriadku podľa http://dpmk.sk/prepravne-podmienky . Pri uvedenej požiadavke je potrebné vychádzať zo skutočnosti, že verejný obstarávateľ aktuálne akceptuje preukazy všetkých stredných aj vysokých škôl v SR ako aj iných subjektov na báze dát v čipových kartách, pričom technickú časť, realizačnú a právnu rovinu si zabezpečuje každý takýto subjekt osobitne a mimo dosah a možnosti riešenia zo strany verejného obstarávateľa (DPMK). Verejný obstarávateľ nemá žiadny vplyv na predmetné dáta, na údaje v čipe a ani na grafickom vyhotovení preukazov, nemá žiadnu priamu zmluvu s tretími subjektami. Verejný obstarávateľ požaduje, aby každý uchádzač preukázal vlastné riešenie kompatibility a implementačného procesu nasledovne: Predložením detailného opisu ponúkaného riešenia v kontexte požiadaviek a to hlavne platnej tarify a prepraveného poriadku. Opis riešenia musí pritom obsahovať detailnú právnu, technickú a realizačnú analýzu navrhovaného riešenia, z ktorej bude jednoznačne vyplývať, ako sa ponúkané technické zariadenia stanú súčasťou celkového aktuálne prevádzkovaného systému a aký to bude mať reálny dopad pre cestujúcich v kontexte platnej tarify. Akékoľvek implementáciou zariadení vyvolané náklady sú pre verejného obstarávateľa neprijateľné, všetky potrebné náklady znáša uchádzač. Verejný obstarávateľ nevlastní, nemá k dispozícii a nemôže teda poskytnúť záujemcom/uchádzačom a ani úspešnému (víťaznému) uchádzačovi špecifikácie rozhraní k čipovým kartám Mifare Classic, Mifare DESfire, dátové štruktúry kariet, prístupové kľúče ku kartám a softvérové riešenia. Požadované skutočnosti sú vlastníctvom súčasného dodávateľa zariadení riadiaceho, informačného, kontrolného, tarifného a odbavovacieho systému, ktorým je subjekt: TransData, s.r.o., M.R. Štefánika 139, Žilina. Verejný obstarávateľ vyžaduje kompatibilitu ponúknutých zariadení odbavovacieho systému s existujúcimi rozhraniami používanými v Dopravnom podniku mesta Košice, a.s. , Bardejovská 6, Košice. Na účely vzájomnej komunikácie zariadení tarifno-informačného systému musia byť prípadné modifikácie interfejsov, resp. rozhraní súčasťou riešenia dodávateľa a to v cene dodávky. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje poskytnúť úspešnému uchádzačovi (ako zmluvnému partnerovi) súčinnosť pri plnení zmluvy v rámci možností, na ktoré má právny dosah. Súčinnosť pri implementácii vo vzťahu: súčasný dodávateľ riadiaceho, informačného, kontrolného, tarifného a odbavovacieho systému a úspešný uchádzač nemôže verejný obstarávateľ právne garantovať, nakoľko uvedené nie je v jeho kompetencii.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk bude neverejné (bez účasti uchádzačov), pretože v postupe verejného obstarávania bude použitá elektronická aukcia.
Doplňujúce informácie
1) K súťažným podkladom je umožnený prístup elektronickými prostriedkami v systéme JOSEPHINE na adrese https://josephine.proebiz.com/ v lehote podľa bodu IV.2.2. Stiahnuť súťažné podklady je možné po prihlásení do systému JOSEPHINE pomocou prístupových údajov záujemcu. Ak záujemca ešte nemá svoje prístupové údaje do systému JOSEPHINE, získa ich pomocou registrácie. Záujemca nemusí byť autorizovaný (význam použitých pojmov - viď "Návod účastníka" na adrese https://josephine.proebiz.com). 2) Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti (ďalej len žiadosť o vysvetlenie): Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená elektronickými prostriedkami v systéme JOSEPHINE. Komunikovať s verejným obstarávateľom je možné po prihlásení do systému JOSEPHINE pomocou prístupových údajov záujemcu. Odporúča sa záujemcom, ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní po prihlásení sa do systému, zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO. Vysvetlenie bude poskytnuté elektronickými prostriedkami v systéme JOSEPHINE a v profile verejného obstarávateľa. 3) Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodov 1 a 2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme. 4) Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE (http://josephine.proebiz.com), kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke. Všetky informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5) Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 10 000,00 EUR. Podrobné pokyny sú uvedené v súťažných podkladoch. 6) Požiadavky na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie požiadaviek na predmet zákazky: Opis alebo prospektový materiál ponúkaného tovaru, kde budú uvedené informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky uvedené v súťažných podkladoch v kapitole C. Opis predmetu zákazky. Opis ponúkaného tovaru musí obsahovať aj obchodný názov, typové označenie a identifikáciu výrobcu. Za splnenie tejto požiadavky sa nebude považovať predloženie vyplnenej Prílohy č. 3 súťažných podkladov. Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 7) V súlade s § 38 ods. 1 písm. d) ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g). 8) V súlade s § 56 ods. 12 ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že lehota podľa § 56 ods.8 ZVO je 60 pracovných dní. 9) Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, nie je ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 10) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Verejný obstarávateľ zohľadnil všetky širšie vecné, technické, technologické, časové, zodpovednostné administratívne a ekonomické a hospodárske faktory a skutočnosti, ktoré by ovplyvnili cieľ, ktorý sa mal naplniť zabezpečením a plnením predmetu zákazky. Na základe uvedeného, verejný obstarávateľ zvolil postup zadávania zákazky s plnením predmetu ako celku, nakoľko ide o funkčne závislé celky, ktoré sú vzájomne prepojené a kompatibilné, s následným výberom generálneho dodávateľa, pričom uplatnil v rámci zvoleného postupu zadávania zákazky princíp hospodárnosti a efektívnosti a rovnako uplatnil aj princíp nediskriminácie. 11) Táto nadlimitná zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods. 7 ZVO, s použitím elektronickej aukcie.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 2 182 646,67 EUR Stroje na vydávanie lístkov
Položky detailne
[1]
  2 182 646,67 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť, Bardejovská 6, 043 29 Košice
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
2 182 646,67
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415300
Názov položky
--
Kód CPV
30144200-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
36
Názov kritéria
--
CPV kód
Stroje na vydávanie lístkov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 194 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží DPMK-2018-NZ-VS-odbavovaci_system
2019 91 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania DPMK-2018-NZ-VS-odbavovaci_system-zrusenie
Oznámenia detailne
[DPMK-2018-NZ-VS-odbavovaci_system] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
DPMK-2018-NZ-VS-odbavovaci_system
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 10. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
415300
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
194
[DPMK-2018-NZ-VS-odbavovaci_system-zrusenie] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
DPMK-2018-NZ-VS-odbavovaci_system-zrusenie
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 5. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
415300
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
91