415303 - Organizácia konferencií v hoteloch v Bratislave – OBSE 2019
Detaily
ID zákazky
415303
Názov
Organizácia konferencií v hoteloch v Bratislave – OBSE 2019
Referenčné číslo
050358/2018-ODLO-0058542
ID obstarávateľa
1703
Hlavný kód CPV
55120000-7
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
774 167,66
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
1. 10. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:36
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
IČO
00699021
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Róbert Gogulka
Kontaktný email
 robert.gogulkamzv.sk
Kontaktný telefón
 +421 259782897
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je organizácia konferencií v hoteloch v Bratislave pre potreby slovenského predsedníctva v OBSE počas roku 2019, ktorá zahŕňa zabezpečenie priestorov, konferenčnej a tlmočníckej techniky a cateringu. Predpokladaný počet účastníkov konferencií je od 230 do 400, maximálne však 400 účastníkov. Predbežný kalendár konferencií bude stanovený v druhom polroku 2018. Všetky konferencie sa uskutočnia v rozmedzí od januára do decembra 2019. Trvanie konferenciíí : 1 alebo 2 rokovacie dni v čase od 8:00 do 20:00. Jednotlivé hotely sa musia nachádzať do 3 km od sídla verejného obstarávateľa (Hlboká cesta č. 2, Bratislava), táto požiadavka sa bude vyhodnocovať prostredníctvom funkcie Meranie vzdialenosti na stránke https://www.google.sk/maps. Bližšie informácie sú uvedené v časti B.1 "Opis predmetu zákazky" súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
V prípade účasti skupiny dodávateľov sa na otváraní môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia všetkých členov skupiny. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie, príp. poverením.
Doplňujúce informácie
Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 1. Verejný obstarávateľ neobmedzuje počet uchádzačov (bod IV.1.3), s ktorými uzavrie rámcovú dohodu pre príslušnú časť predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ uzatvorí rámcovú dohodu so všetkými uchádzačmi, ktorí splnia podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom a poskytnú verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť na uzatvorenie rámcovej dohody. 2. Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 3. Verejný obstarávateľ rozhodol v súlade s § 66 ods. 7, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED). Verejný obstarávateľ umožňuje vyplnenie iba globálneho údaju v časti IV. Podmienky účasti JEDu, t.j. v časti IV. JEDu nemusí uchádzač okrem globálneho údaju o splnení všetkých podmienok účasti vypĺňať ostatné údaje. Verejný obstarávateľ za účelom zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania môže kedykoľvek v jeho priebehu písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Prílohou súťažných podkladov je vyplnená Časť I. JED-u vo formáte .pdf. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov/záujemcov, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla ÚVO a údaje uvedené v prílohe vo formáte .pdf obsahujúce informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sami preniesli/prepísali. Predmetný formulár vo formáte .rtf je dostupný na adrese: https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. 5. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 6. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovanýmuchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazu s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8 - 16 hod., alebo - prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. Lehota na tento úkon je 3 pracovné dni a je potrebné s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Konferencie typu A 313 043,60 EUR Služby na organizovanie stretnutí a konferencií v hoteloch
2 konferencie typu B 461 124,06 EUR Služby na organizovanie stretnutí a konferencií v hoteloch
Položky detailne
[1] Konferencie typu A
  313 043,60 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Hotely sa musia nachádzať do 3 km od sídla verejného obstarávateľa, Hlboká cesta č. 2, Bratislava.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
313 043,60
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415303
Názov položky
Konferencie typu A
Kód CPV
55120000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby na organizovanie stretnutí a konferencií v hoteloch
[2] konferencie typu B
  461 124,06 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Hotely sa musia nachádzať do 3 km od sídla verejného obstarávateľa, Hlboká cesta č. 2, Bratislava.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
461 124,06
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415303
Názov položky
konferencie typu B
Kód CPV
55120000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby na organizovanie stretnutí a konferencií v hoteloch
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 176 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží 050358/2018-ODLO-0058542
Oznámenia detailne
[050358/2018-ODLO-0058542] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
050358/2018-ODLO-0058542
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 9. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
415303
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
176