Účasť na otváraní ponúk je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou úradne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Doplňujúce informácie
Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi/záujemcom bude prebiehať elektronicky podľa § 20 ods. 1 okrem § 50 a § 54 zákona o verejnom obstarávaní, posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačnému úradu a úradu a uverejňovania informácií a dokumentov v profile. Verejné obstarávanie sa bude realizovať elektronicky prostredníctvom certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS verzia 1.0 dostupného na webovej adrese https://www.evoservis.sk/torvo/.
Výzva, odovzdávanie podkladov a iná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu tak, aby bola zaručená pravosť a dôvernosť sprostredkovaných informácií a bude rovnako dostupný každému záujemcovi/uchádzačovi. Komunikácia bude uskutočňovaná elektronickými prostriedkami cez komunikačné rozhranie systému EVOSERVIS .
Poskytovanie Súťažných pokladov (ďalej len SP). SP budú poskytované v elektronickej forme v systéme EVO-servisu. Neobmedzený prístup k SP získa každý záujemca zaregistrovaním sa v systéme EVO-servisu, ktoré je bezplatné, na stránke: https://www.evoservis.sk/torvo/.
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií zo záujemcami / uchádzačmi postupovať prostredníctvom komunikačného rozhrania certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS verzia 1.0. Každá komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom prostredníctvom komunikačného rozhrania certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS verzia 1.0. bude vyžadovať potvrdenie elektronickým podpisom.
Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní pre zabezpečenie viazanosti ich ponuky zábezpeku vo výške 19 000,00 EUR.
Ponuky sa predkladajú v listinnej podobe doručením prostredníctvom pošty, iného doručovateľa alebo osobne na adrese: Ing. Richard Tomík, Pri trati 15/A, P.O.BOX 12, 820 11 Bratislava a zároveň sa predkladajú elektronickou formou v systéme EVOservis.
Uchádzačom ponúknutá lehota výstavby je maximálna a touto lehotou je uchádzač viazaný. Od úspešného uchádzača sa bude požadovať poistná zmluva na poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú na živote,zdraví a majetku Objednávateľa a tretích osôb, ktorá by mohla byť, resp. bude spôsobená prevádzkovou činnosťou Zhotoviteľa, minimálne vo výške Ceny za Dielo.
Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu len so subjektom, ktorý je zapísaný v registri partnerov verejného sektora.
Zo strany uchádzačov nemôžu byť prekročené "BENCHMARKRY" ktoré boli stanovené ako maximálne ceny určitých položiek, ktoré sú uvedené vo Výzve OPKZP ktorá vyšla 03/2017.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019
108
Výzvy na predkladanie ponúk
Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky
Jasov
Oznámenia detailne
[Jasov] Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky