415426 - Zariadenie a vybavenie informatických učební pre praktické vyučovanie
Detaily
ID zákazky
415426
Názov
Zariadenie a vybavenie informatických učební pre praktické vyučovanie
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
314
Hlavný kód CPV
48000000-8
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
98 029,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
9. 7. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:25
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Stredná odborná škola, Námestie sv. Martina 5, Holíč
IČO
00159115
Mesto
Holíč
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Ľudmila Mičová
Kontaktný email
 sekretariatsosholic.sk
Kontaktný telefón
 +421 346682446
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zariadenie dvoch informatických učební pre praktické vyučovanie a následne aj ich vybavenie modernými informačno-komunikačnými technológiami a moderným materiálno-technickým vybavením.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk je pre uchádzačov verejné.
Doplňujúce informácie
1. Žiadosť o súťažné podklady posiela záujemca písomne buď poštou na adresu Slovenské centrum obstarávania, o. z., Hurbanovo námestie 46, Bojnice 972 01 alebo elektronicky na adresu durkovicova@well.sk a toth@well.sk. Súťažné podklady budú poskytnuté elektronicky alebo osobne v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:00 hod. na uvedenej adrese. V žiadosti o súťažné podklady záujemca uvedie svoje obchodné meno, sídlo, adresu pre poštový styk;meno, číslo mobilného telefónu, e-mailovú adresu kontaktnej osoby. Splnenie podmienok účasti možno preukázať podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 2. Podmienkou účinnosti zmluvy je jej zverejnenie na webovom sídle objednávateľa v zmysle § 47a Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov a § 5a zákona č. 211/2000 Z. z. a zároveň sú podmienkami účinnosti zmluvy: a)platnosť a účinnosť zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej s poskytovateľom nenávratného finančného príspevku (ďalej aj ako NFP) na prefinancovanie predmetu zmluvy a zároveň, b)schválenie dokumentácie zákazky v rámci ex ante kontroly verejného obstarávania poskytovateľom NFP. Za schválenie dokumentácie zákazky v rámci kontroly verejného obstarávania poskytovateľom NFP sa považuje deň doručenia písomného rozhodnutia o schválení postupu obstarávania poskytovateľom NFP. Všetky tieto podmienky musia byť splnené kumulatívne. 3. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 98 029,00 EUR Stolový počítač
Položky detailne
[1]
  98 029,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Stredná odborná škola, Námestie sv. Martina 5, Holíč
Kritéria kvality
--
Predpokladana hodnota bez DPH
98 029,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415426
Názov položky
--
Kód CPV
30213300-8
Náklady/cena
--
Mena
EUR
Doba trvania
3
Názov kritéria
--
CPV kód
Stolový počítač
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 123 výzva na predkladanie ponúk (tovary) -- SOŠ2018
Oznámenia detailne
[SOŠ2018]
Názov typu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 1. podtypu oznámenia
výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SOŠ2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 6. 2018
ID obstarávateľa
314
Kód typu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
415426
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
123