415427 - Poskytovanie pozáručného servisu a údržby produkčných multifunkčných tlačových zariadení vrátane dodávky náhradných dielov, spotrebného materiálu a tonerov
Detaily
ID zákazky
415427
Názov
Poskytovanie pozáručného servisu a údržby produkčných multifunkčných tlačových zariadení vrátane dodávky náhradných dielov, spotrebného materiálu a tonerov
Referenčné číslo
01/2018
ID obstarávateľa
10522
Hlavný kód CPV
50313000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
112 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
13. 7. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:25
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania
IČO
42134943
Mesto
Bratislava - mestská časť Petržalka
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PaedDr. Ivana Pichaničová, PhD.
Kontaktný email
 ivana.pichanicovanucem.sk
Kontaktný telefón
 +421 268260301
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytovanie pozáručného servisu, profylaktiky a údržby produkčných multifunkčných tlačových zariadení značky RICOH. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodávka náhradných dielov, spotrebného materiálu a tonerov.
Informácie o otváraní ponúk
Z dôvodu uskutočnenia elektronickej aukcie nie je možná účasť uchádzačov na otváraní ponúk.
Doplňujúce informácie
1.Toto verejné obstarávanie bude prebiehať podľa § 114 ods. 9 ZVO a ponuky budú predkladané podľa § 49 ods. 6 písm. a) ZVO jedno-obálkovo. 2.Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 3.Súťažné podklady sú vo formáte PDF dostupné na portáli EVO a v profile verejného obstarávateľa osobitnej časti vestníka VO (ďalej len profil VO). Na portáli EVO budú zároveň vybrané časti sprístupnené aj v editovateľnej podobe. Súťažné podklady budú verejne prístupné tak, aby bol umožnený neobmedzený, priamy prístup k nim. 4.V prípade technických, či iných objektívnych problémov, ktoré neumožnia komunikáciu alebo predložiť ponuku a príslušné doklady cez portál EVO, bude zadávanie zákazky prebiehať listinne (písomne), v súlade so ZVO, pričom lehoty zostávajú zachované. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO si môžu záujemcovia/uchádzači stiahnuť do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch (porucha.rtf), ktorý je zverejnený na portáli EVO www.evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 5.JED - v prípade, že sa uchádzač rozhodne nahradiť doklady preukazujúce podmienky účasti jednotným európskym dokumentom, môže použiť formulár, ktorý tvorí samostatnú prílohu týchto súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika- dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html alebo na webovom sídle Európskej únie https://ec.europa.eu/tools/espd/filter?lang=sk. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (ALFA: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti. V prípade, že požadované doklady sú pre verejného obstarávateľa priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, hospodársky subjekt uvedie v JED-e informácie potrebné na prístup do týchto databáz, najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania, kedykoľvek v priebehu postupu verejného obstarávania žiadať predloženie, či už všetkých dokladov alebo len niektorých, ktoré boli nahradené JED-om. Ak verejný obstarávateľ má k dokladom prístup nebude ich od uchádzača vyžadovať a požadované informácie získa na základe prístupu do elektronickej databázy. 6.ODÔVODNENIE NEODDELITEĽNOSTI PREDMETU ZÁKAZKY: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb servisnej podpory, profylaktiky a údržby multifunkčných a kopírovacích zariadení ktoré sú v majetku verejného obstarávateľa a slúžia na zabezpečenie plnenia úloh verejného záujmu (tlač testov pre maturitné skúšky). Verejný obstarávateľ preto vyžaduje vysoko kvalitnú a stabilnú službu, dodávanú včas a neodkladne. Túto je možné garantovať iba jedným zmluvným partnerom. Včasná dodávka a disponovanie náhradnými dielmi a tonermi je pre účely poskytovania operatívnych a neodkladných servisných služieb (t.j. odstraňovanie porúch a závad zariadení), resp. pre udržiavanie bezzávadového stavu a plynulej funkčnosti zariadení pre účely plnenia úloh Verejného obstarávateľa, nevyhnutná.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 112 000,00 EUR Opravy fotokopírovacích strojov
Položky detailne
[1]
  112 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania Žehrianska 9, Bratislava Petržalka
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
112 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415427
Názov položky
--
Kód CPV
50313100-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Opravy fotokopírovacích strojov