415476 - „Stravovanie zamestnancov – papierové stravné poukážky“
Detaily
ID zákazky
415476
Názov
„Stravovanie zamestnancov – papierové stravné poukážky“
Referenčné číslo
33/ME/2018
ID obstarávateľa
4283
Hlavný kód CPV
55523000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
345 600,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
23. 7. 2018 13:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:25
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Kolárovo
IČO
00306517
Mesto
Kolárovo
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Dagmar Melotíková
Kontaktný email
 dagmar.melotikovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903520052
Rozširujúce info
Popis zákazky
1. Predmet zákazky je zadefinovaný v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len Zákon) zákazka na poskytnutie služby s predmetom podrobne vymedzeným v týchto súťažných podkladoch (ďalej len týchto SP). Predmetom zákazky pod názvom: Stravovanie zamestnancov papierové stravné poukážky je zabezpečenie stravovania pre zamestnancov v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 87/2009 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 377/2004 Z. z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov formou papierových stravných poukážok, v zmluvných stravovacích zariadeniach akceptujúcich stravné poukážky uchádzača. 2. Papierová stravná poukážka musí byť označená nominálnou hodnotou, kalendárnym rokom jej platnosti, číselným alebo čiarovým kódom, termoaktívnym bodom a vodotlačou. 3. Nominálna hodnota a predpokladané množstvo papierových stravných poukážok: Nominálna hodnota požadovaných papierových stravných poukážok je v hodnote 4,00 eur predpokladané množstvo stravných poukážok 86 400 kusov odobratých za 48 mesiacov je predbežne 4.Papierové stravné poukážky bude verejný obstarávateľ objednávať mesačne, formou písomnej, resp. e-mailovej objednávky. Uchádzač je povinný dodať papierové stravné poukážky v požadovanej hodnote a množstve, ktoré verejný obstarávateľ určí v objednávke a v lehote určenej v súťažných podkladoch, t.j. lehota na dodanie stravných poukážok je jeden pracovný deň odo dňa prijatia objednávky. Uchádzač doručí predmet obstarávania na miesto dodania, t.j. na adresu verejného obstarávateľa podľa aktuálnej objednávky: 5.Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov aj čestné prehlásenie uchádzača, že bude počas celého obdobia trvania zmluvného vzťahu t.j. 48 mesiacov zabezpečovať kuriérsku službu na dovoz stravných poukážok do sídla podľa aktuálnej objednávky verejného obstarávateľa. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravných lístkov v závislosti od finančných zdrojov verejného obstarávateľa, prípadne od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v aktuálnom znení. 7. Uvedené množstvá sú predpokladané za obdobie platnosti Zmluvy o poskytnutí služby môžu byť znížené alebo zvýšené. 8. Uchádzač musí mať uzavreté zmluvy s maximálnym počtom stravovacích zariadení, zariadení rýchleho občerstvenia, obchodov s potravinami, reštaurácií a pod. (ďalej len zmluvné stravovacie zariadenia) pre odber stravy na základe akceptovania ponúkanej stravnej poukážky na území sídla Objednávateľa. Zmluvné stravovacie zariadenia musia byť podložené aktuálnym zoznamom, v ktorom uvedie: názov a adresu sídla prevádzky, prípadne ďalšie kontaktné údaje.
Informácie o otváraní ponúk
Komisia verejného obstarávateľa a uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk
Doplňujúce informácie
Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom záujemcami a uchádzačmi Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať v súlade s § 20 zákona o verejnom obstarávaní v spojení s § 187 ods. 8 ZVO, t.j. verejný obstarávateľ využíva možnosť do 18.10.2018 uskutočňovať komunikáciu a výmenu informácií písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 ZVO alebo ich kombináciou, okrem posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačnému úradu a ÚVO a uverejňovanie informácií a dokumentov v profile. Verejný obstarávateľ určuje prostriedky komunikácie tak, aby boli všeobecne dostupné a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky prostredníctvom elektronického komunikačného systému na portáli www.ezakazky.sk, ak nie je v týchto súťažných podkladoch výslovne uvedené inak. Za doručenie Žiadosti o súťažné podklady (prejav vôle záujemcu sa zúčastniť zákazky) sa považuje registrácia záujemcu na elektronickom portáli www.ezakazky.sk v konkrétnej zákazke. Podrobnosti o registrácii záujemcu na uvedenom portáli verejný obstarávateľ uviedol vo Výzve na predkladanie ponúk, či v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania ak sa uplatnilo. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 345 600,00 EUR Reštauračné služby a podávanie jedál
Položky detailne
[1]
  345 600,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Mesto Kolárovo, Mestský úrad Kolárovo, Kostolné nám. č. 1, 946 03 Kolárovo, Krajina: Slovenská republika,
Kritéria kvality
Áno
Predpokladana hodnota bez DPH
345 600,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415476
Názov položky
--
Kód CPV
55300000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Reštauračné služby a podávanie jedál
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 126 Koncesné obstarávania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania 33/ME/2018
Oznámenia detailne
[33/ME/2018] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
33/ME/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 6. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
415476
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
126