415526 - PROPAGAČNÝ MATERIÁL MINISTERSTVA ZDRAVOTNÍCTVA SR - HYGIENICKÝ BALÍČEK PRE PACIENTOV
Detaily
ID zákazky
415526
Názov
PROPAGAČNÝ MATERIÁL MINISTERSTVA ZDRAVOTNÍCTVA SR - HYGIENICKÝ BALÍČEK PRE PACIENTOV
Referenčné číslo
Z033333-2018
ID obstarávateľa
636
Hlavný kód CPV
22462000-6
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
846 921,91
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
20. 9. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:33
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky
IČO
00165565
Mesto
Bratislava-Nové Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Ondrej Kuruc, PhD.
Kontaktný email
 ondrej.kuruchealth.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 257393297
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je záväzok dodávateľa dodať verejnému obstarávateľovi/kupujúcemu predmet zákazky: Propagačný materiál Ministarstva zdravotníctva SR - hygienický balíček pre pacientov, uvedený v časti SP: B.1 Opis predmetu zákazky a B.2 Návrh kúpnej zmluvy - obchodné podmienky dodania predmetu zákazky. Zlepšenie pozitívneho vnímania MZ SR a ním vykonaných aktivít hygienický balíček pre pacientov. Hygienický balíček pozostávajúci z 1 ks toaletného papiera, 1 ks hygienických papierových vreckoviek, 1 ks toaletného mydla, 1 ks telového a vlasového šampónu a 1 ks dentálneho setu (a. zubná kefka, b. zubná pasta) je balený spolu v 1 ks plastového obalu. Obal je priehľadný, uzatvorený, veľkosť dostatočná pre celý obsah tovaru, ktorý je súčasťou propagačného materiálu. Obal je potlačený logom MZ SR. Tovar bude dodaný na miesta výdaja špecifikované v prílohe č. 2 kúpnej zmluvy, raz ročne počas dvoch rokov.
Informácie o otváraní ponúk
Ponuky sa budú predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní do systému JOSEPHINE, umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Otváranie ponúk bude v súlade § 54 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné t.j. vykonané bez účasti uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk
Doplňujúce informácie
Viazanosť ponuky musí byť zabezpečená zábezpekou podľa § 46 ods. 1 písm. b) zákona v určenej výške 35 000,- EUR. Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky ako verejný obstarávateľ vzhľadom na zložitosť a rozmanitosť predmetu tejto zákazky a na náročnosť prípravy celého procesu takéhoto verejného obstarávania v súlade s ustanovením § 25 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zrealizovalo v období od 06.06.2018 do 11.06.2018 viacero kôl prípravných trhových konzultácií so všetkými, verejnému obstarávateľovi známymi potenciálnymi dodávateľmi, ktorí priamo na základe uzatvorených zmlúv s výrobcami dodávajú na území SR požadovaný predmet zákazky. Cieľom uskutočnených trhových konzultácií bolo najmä poskytnutie súčinnosti pri definovaní nediskriminačných technických špecifikácií predmetu zákazky tak, aby sa verejného obstarávania mohli zúčastniť všetci potenciálni dodávatelia pôsobiaci na trhu. Zápisnice z prípravných trhových konzultácií so všetkými, verejnému obstarávateľovi známymi potenciálnymi dodávateľmi sú dostupné v systéme JOSEPHINE (webová adresa systému je https:/josephine.proebiz.com). Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje prihlásenie záujemcu/uchádzača do systému JOSEPHINE. Zásielka sa považuje za doručenú aj vtedy, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície, v takom prípade sa za okamih doručenia považuje deň nasledujúci po dni, keď si zásielku mohol záujemca/uchádzač zobraziť prihlásením do systému JOSEPHINE. Obsahom komunikácie bude predkladanie ponúk, vysvetľovanie súťažných podkladov a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, prípadné doplnenie súťažných podkladov, vysvetľovanie predložených ponúk, ako aj komunikácia pri revíznych postupoch. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi a)v systému JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID) b)alebo počkaním na autorizačný kód, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na tento úkon je 3 pracovné dni a je potreba s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky. Vyhodnocovanie splnenia podmienok účasti podľa § 40 sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 v zmysle § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní tzv. reverzná súťaž. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti v zmysle § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ postupoval pri vyhlásení tohto verejného obstarávania za účelom uspokojiť svoje identifikované potreby a vytvoriť podmienky pre čestnú hospodársku súťaž, prostredníctvom ktorej dokáže zabezpečiť primerane skúseného dodávateľa vo vzťahu k predmetu zákazky. Takýto postup verejný obstarávateľ považuje za postup, ktorým je možné efektívne a hospodárne dosiahnuť identifikované potreby verejného obstarávateľa. Neobmedzený a plný priamy prístup k súťažným podkladom je na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 846 921,91 EUR Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
Položky detailne
[1]
  846 921,91 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Ministerstvo zdravotníctva SR, Limbová 2, 873 52 Bratislava a výdajné miesta v zmysle podmienok Kúpnej zmluvy a prílohy č. 2 Kúpnej zmluvy.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
846 921,91
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415526
Názov položky
--
Kód CPV
33760000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 164 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží Z033333-2018
2019 40 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží Z033333-2018
Oznámenia detailne
[Z033333-2018] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Z033333-2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 8. 2018
ID obstarávateľa
636
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
415526
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
164
[Z033333-2018] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Z033333-2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 2. 2019
ID obstarávateľa
636
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
415526
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
40