415539 - Regenerácia vnútrobloku- Sídlisko E
Detaily
ID zákazky
415539
Názov
Regenerácia vnútrobloku- Sídlisko E
Referenčné číslo
01-VN/2018
ID obstarávateľa
5871
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
200 204,22
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 7. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:26
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Svit
IČO
00326607
Mesto
Svit
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Andrea Kromková
Kontaktný email
 andrea.kromkovasvit.sk
Kontaktný telefón
 +421 527875116
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác, ktorými sa bude regenerovať priestor existujúceho vnútrobloku na sídlisku E Svit. Regeneráciou sa zhodnotí kvalita celého priestoru a vytvorí sa nový režim fungovania vnútrobloku. Stavebné práce zabezpečia vybudovanie a zosúladenie prvkov zelene vnútrobloku a zabezpečí kvantitatívny a kvalitatívny rozvoj územia vnútrobloku nasledovnými prácami: - zjednotenie plochy vnútrobloku výsadbou novej zelene, alejovou výsadbou stromov, výsadbou živých plotov, - komunikačné spojenie vnútrobloku novými dlaždenými chodníkmi o výmere 401 m2 , - umiestnenie prvkov drobnej architektúry, - umiestnenie nového detského a streetballového ihriska, - zvýšenie bezpečnosti vnútrobloku nainštalovaním osvetľovacích telies. V projekte je zabezpečené, že stavebné objekty (verejne prístupné priestory ) sú plne bezbariérové.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa. 2.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 3.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po schválení postupu verejného obstarávania riadiacim orgánom. 4. Podmienkou uzatvorenia Zmluvy medzi objednávateľom a zhotoviteľom je povinnosť zhotoviteľa zložiť depozit vo výške 5% z ponúkanej ceny diela bez DPH, na bežný bankový účet objednávateľa uvedený v záhlaví Zmluvy, a to po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Zhotoviteľ sa zaväzuje zložiť depozit najneskôr do 5 dní od doručenia výzvy zo strany objednávateľa. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany zhotoviteľa. V prípade, ak zhotoviteľ poruší niektorú zo svojich povinností v zmysle tejto Zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody, zmluvnú pokutu alebo iný finančný nárok pre objednávateľa, objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvotnú časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela a odstránení závad, ktoré bránia užívaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. Za depozit sa považuje aj banková záruka, na ktorú sa vzťahujú obdobné podmienky ako v prípade zloženia depozitu uvedené v tomto bode zmluvy. 5.Uchádzač nerozdeľuje dokumenty do samostatnej časti ponuky označenej ako OSTATNÉ a samostatnej časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ, ale predkladá všetky dokumenty spoločne v jednom obale. 6.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak. 7.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 8.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 9. Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Výška zábezpeky je 6 000,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 128 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 01-VN/2018
Oznámenia detailne
[01-VN/2018] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01-VN/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 6. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
415539
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
128