415591 - Doplnenie HW infraštruktúry.
Detaily
ID zákazky
415591
Názov
Doplnenie HW infraštruktúry.
Referenčné číslo
NLZ-HWI-01/2018
ID obstarávateľa
2036
Hlavný kód CPV
30210000-4
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
997 894,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
14. 8. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:27
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Žilinská teplárenská, a.s.
IČO
36403032
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Ing. Drahoslav Lörinc
Kontaktný email
 drahoslav.lorincziltep.sk
Kontaktný telefón
 +421 903804008
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodávka hardwérového vybavenia, serverovej infraštruktúry, servopohonov a snímacích a meracích zariadení.Bližšie je predmet zákazky špecifikovaný v jednotlivých opisoch zákazky, kde sú uvedené základné požiadavky a kľúčové technické špecifikácie, ktoré sú sprístupnené záujemcom spolu s týmito súťažnými podkladmi a v zmluvných podmienkach, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou týchto súťažných podkladov. Zákazka sa zadáva v ámci projektu: Inovácia výrobných a distribučných procesov v Žilinskej teplárenskej, a.s. pre 21. storočie.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk časť OSTATNÉ je neverejné. Otváranie ponúk označených ako Kritéria je verejné a na ich otváraní sa môže zúčastniť štatutárny zástupca uchádzača alebo osoba splnomocnená štatutárnym zástupcom uchádzača.
Doplňujúce informácie
VI.3.1 Podmienky účasti, preukazujúce osobné postavenie v súlade s § 32 a odbornú a technickú spôsobilosť v súlade s § 34 zákona o VO sú primerané vzhľadom na charakter a rozsah zákazky so zohľadnením požiadaviek na otvorenú hospodársku súťaž. VI.3.2 Ďalšie požiadavky a pokyny potrebné na vypracovanie ponuky sú uverejnené v Súťažných podkladoch a iných dokumentoch zverejnených v Profile obstarávateľa (ďalej len Profil) na portáli Úradu pre verejné obstarávanie. Funkcionalita Profilu poskytuje k dokumentom v profile zverejneným v zmysle § 43 zákona o VO bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup. Obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí si prevezmú Súťažné podklady z Profilu, aby v záujme zabezpečenia efektívnej a úplnej informovanosti počas procesu oznámili túto skutočnosť informačnou správou zaslanou na elektronickú adresu drahoslav.lorinc@ziltep.sk. VI.3.3 Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla Úradu (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na:http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument vlastnoručne podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. VI.3.4 Obstarávateľ stanovuje v tomto postupe zadávania zákazky komunikáciu v slovenskom jazyku a zároveň oznamuje, že aplikuje prechodné ustanovenie ohľadom komunikácie podľa § 187 ods. 8 zákona o VO. Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku. VI.3.5 Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť postup zadávania zákazky, ak nastanú okolnosti podľa § 57 ods. 1 a 2. VI.3.6 Náklady spojené s účasťou v súťaži v plnej miere hradia uchádzači. VI.3.7 V prípade skupiny dodávateľov všetci členovia skupiny predložia vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. VI.3.8 Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto postupu zadávania zákazky, bude povinný: a) ak využije pre plnenie subdodávateľov, uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaj o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade s § 41 ods. 3 zákona o VO, b) mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom o VO; táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov podľa § 56 ods. 2 a 16 zákona. V prípade, že úspešný uchádzač v lehote do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 4 až 9 zákona, ak bol na uzavretie zmluvy písomne vyzvaný, nepredloží doklady a/alebo dokumenty uvedené v tomto bode, resp. nebude mať úspešný uchádzač alebo jeho subdodávatelia podľa § 56 ods. 2 a 16 zákona v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom, obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa príslušných ustanovení zákona o VO. VI.3.9 Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzatvorená v lehote viazanosti ponúk. VI.3.10 V súlade s § 33 ods. 3 a § 34 ods. 4 ZVO obstarávateľ požaduje, aby osoba pomocou ktorej uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti zodpovedala za splnenie zmluvy spoločne s uchádzačom. VI.3.11 Obstarávateľ neumožňuje rozdelenie predmetu zákazky. Rozdelenie predmetu zákazky je vzhľadom na požiadavky na predmet zákazky nerelevantné. VI.3.12 Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 HW pre bilančný systém KMEDIS. 81 952,00 EUR Dátové zariadenia
2 Serverová infraštruktúra 258 320,00 EUR Servery
3 Servopohony. 109 605,00 EUR Elektrické regulátory ventilov
4 Snímacie a meracie zariadenia. 548 017,00 EUR Meracie prístroje
Položky detailne
[1] HW pre bilančný systém KMEDIS.
  81 952,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Areál obstarávateľa, Košická 11, Žilina, okres Žilina, Slovenská republika.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
81 952,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415591
Názov položky
HW pre bilančný systém KMEDIS.
Kód CPV
32580000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
4
Názov kritéria
--
CPV kód
Dátové zariadenia
[2] Serverová infraštruktúra
  258 320,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Areál obstarávateľa, Košická 11, Žilina, okres Žilina, Slovenská republika.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
258 320,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415591
Názov položky
Serverová infraštruktúra
Kód CPV
48820000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
4
Názov kritéria
--
CPV kód
Servery
[3] Servopohony.
  109 605,00 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Areál obstarávateľa, Košická 11, Žilina, okres Žilina, Slovenská republika.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
109 605,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415591
Názov položky
Servopohony.
Kód CPV
42132110-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
4
Názov kritéria
--
CPV kód
Elektrické regulátory ventilov
[4] Snímacie a meracie zariadenia.
  548 017,00 EUR
P.č.
4
Hlavné miesto dodania/plnenia
Areál obstarávateľa, Košická 11, Žilina, okres Žilina, Slovenská republika.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
548 017,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415591
Názov položky
Snímacie a meracie zariadenia.
Kód CPV
38300000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
4
Názov kritéria
--
CPV kód
Meracie prístroje
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 131 Koncesné obstarávania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania NLZ-HWI-01/2018
Oznámenia detailne
[NLZ-HWI-01/2018] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NLZ-HWI-01/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
4. 7. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
415591
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
131