415619 - VYHLIADKOVÁ VEŽA DEVÍNSKA KOBYLA
Detaily
ID zákazky
415619
Názov
VYHLIADKOVÁ VEŽA DEVÍNSKA KOBYLA
Referenčné číslo
2/2018
ID obstarávateľa
6559
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
199 865,07
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 7. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:26
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mestská časť Bratislava - Devínska Nová Ves
IČO
00603392
Mesto
Bratislava - mestská časť Devínska Nová Ves
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Martin Garaj, PhD.
Kontaktný email
 obstaravanieverejneobstaravania.sk
Kontaktný telefón
 +421 907956210
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom verejného obstarávania je v súlade s § 3 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní v príslušnom gramatickom tvare) zákazka na uskutočnenie stavebných prác. Predmetom zákazky je uzavretie zmluvy o dielo v súlade s ustanovením § 56 zákona o verejnom obstarávaní za stanovených podmienok v súťažných podkladoch, ktorej predmetom bude záväzok úspešného uchádzača (úspešných uchádzačov) vykonať pre obstarávateľskú organizáciu riadne a včas dielo, ktoré je potrebné zhotoviť v rámci realizácie projektu VYHLIADKOVÁ VEŽA DEVÍNSKA KOBYLA a záväzok obstarávateľskej organizácie dielo zhotovené v súlade so stanovenými podmienkami v súťažných podkladoch prevziať a zaplatiť za dielo dohodnutú zmluvnú cenu. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Účasť na otváraní ponúk je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1.Podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom doklad, resp. doklady nahradené jednotným európskym dokumentom predloží uchádzač obstarávateľskej organizácii do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľská organizácia neurčí dlhšiu lehotu (vzor jednotného európskeho dokumentu tvorí Prílohu súťažných podkladov). Textovo editovateľnú podobu formulára vo formáte .rtf uchádzač nájde na stránke http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotnyeuropskydokumentpreverejneobstaravanie- 553.html. Informácie týkajúce sa postupu a identifikácie obstarávateľskej organizácie (Časť I Jednotného európskeho dokumentu) do neho sám uchádzač prenesie/prepíše. 2. Komunikácia a výmena informácií medzi obstarávateľskou organizáciou a záujemcom alebo uchádzačom sa uskutočňuje písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní alebo ich kombináciou okrem § 15 ods. 6, § 50, § 54 a § 58 zákona o verejnom obstarávaní, posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa zákona o verejnom obstarávaní na uverejnenie publikačnému úradu a úradu a uverejňovania informácií a dokumentov v profile. 3.Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 4.Komunikácia medzi obstarávateľskou organizáciou a záujemcami/uchádzačmi bude prebiehať v slovenskom jazyku. 5.Súťažné podklady si budú môcť záujemcovia stiahnuť na profile verejného obstarávateľa. 6.Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania budú zahrnuté v súťažných podkladoch. 7.Všetky potrebné dokumenty z verejného obstarávania budú zverejnené na profile verejného obstarávateľa. 8. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky a dokladov, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša uchádzač bez finančného nároku voči obstarávateľskej organizácii, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 9. Obstarávateľská organizácia nerozdeľuje predmet zákazky. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky. Predmet zákazky tvorí funkčný celok a jednotlivé predmety plnenia vzájomne úzko súvisia. Z hľadiska vecnej a funkčnej súvislosti, ako i miestnej a časovej súvislosti by nebolo ekonomicky výhodnejšie rozdeliť zákazku na časti. 10. Obstarávateľská organizácia požaduje zábezpeku na zabezpečenie ponuky vo výške 5000,- €. Podrobnosti pre zloženie zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 11. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj vystavené plnomocenstvo pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči obstarávateľskej organizácii záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov, podpisy musia byť úradne osvedčené.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 199 865,07 EUR Príprava staveniska
Položky detailne
[1]
  199 865,07 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom vykonávania predmetu zákazky (diela) je katastrálne územie Devín, obec Bratislava Mestská časť Devín, okres Bratislava IV, Bratislavský samosprávny kraj, Slovenská republika.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
199 865,07
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415619
Názov položky
--
Kód CPV
45100000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
3
Názov kritéria
--
CPV kód
Príprava staveniska