415793 - Zberný dvor v obci Važec
Detaily
ID zákazky
415793
Názov
Zberný dvor v obci Važec
Referenčné číslo
CUR000130
ID obstarávateľa
5001
Hlavný kód CPV
45222100-0
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
262 426,06
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
8. 8. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:28
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Važec
IČO
00315842
Mesto
Važec
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Ivana Ichnatoliová
Kontaktný email
 ivana.ichnatoliovaultimaratio.sk
Kontaktný telefón
 +421 903430903
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je výstavba zberného dvora v obci Važec. Predmet zákazky je detailne opísaný v časti C súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk sa riadi § 52 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v časti VI.3.
Doplňujúce informácie
1) Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a dokladom preukazujúcim, že je štatutárnym zástupcom uchádzača. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk. 2) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s §38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa §40 ods. 6 písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 3) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO v platnom znení. 4) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán, a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej vrámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania poskytovateľom pomoci. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 5) Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, ktorými sú: i.Príslušné ministerstvo zastúpené svojou agentúrou, ii.Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, iii.Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, iv.Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, v.Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. i) až iv) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6) V súlade s §56 ods. 12 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v §56 ods. 8, 10 a 11 na viac ako 10 pracovných dní. 7) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 8) Súťažné podklady sa budú záujemcom poskytovať výhradne v elektronickej forme. 9) Stránkové hodiny na kontaktnom mieste pre verejné obstarávanie sú v pracovných dňoch od 9:00 do 11:30 a od 12:30 do 16:00. 10) Vzhľadom na predmet zákazky sa zaraďuje toto verejné obstarávanie medzi zelené verejné obstarávanie.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 262 426,06 EUR Stavebné práce na stavbách zariadení na spracovanie odpadu
Položky detailne
[1]
  262 426,06 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Obec Važec, parcela č. 188/8 v katastrálnom území Važec..
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
262 426,06
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415793
Názov položky
--
Kód CPV
45222100-0
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
10
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na stavbách zariadení na spracovanie odpadu
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 137 Výzvy na predkladanie ponúk výzva na predkladanie ponúk (tovary) CUR000130
Oznámenia detailne
[CUR000130] výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
CUR000130
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 7. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
415793
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
137