415819 - Cesta II/526 Látky – Kokava nad Rimavicou, sanácia zosuvu
Detaily
ID zákazky
415819
Názov
Cesta II/526 Látky – Kokava nad Rimavicou, sanácia zosuvu
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
3406
Hlavný kód CPV
45233142-6
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
250 537,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
7. 8. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:28
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Banskobystrický samosprávny kraj
IČO
37828100
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Ľuboš Hláčik
Kontaktný email
 lubos.hlacikbbsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 484325644
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom verejného obstarávania je vypracovanie projektovej dokumentácie stavby sanácie havarijného stavu cesty vzniknutého zosuvom, inžinierska činnosť a následná realizácia sanačných stavebných prác navrhnutých projektovou dokumentáciou stavby. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Otvárania ponúk sa môže zúčastniť len uchádzač (štatutárny zástupca uchádzača alebo ním splnomocnená osoba), ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk, vo vzťahu k príslušnej časti predmetu zákazky. Bližšie v časti A. v bode 17. SP
Doplňujúce informácie
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiely IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8 - 16 hod., alebo - prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. Lehota na tento úkon je 3 pracovné dni a je potrebné s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač (zhotoviteľ) vypracoval a dodal dokumentáciu/ zhotovil dielo v nasledovných termínoch: - vypracovanie projektovej dokumentácie: do 2-och mesiacov od podpisu ZoD, - inžinierska činnosť: k vydaniu UR (v prípade potreby), vydaniu SP, ohlásenia stavebných prác do 3-och mesiacov od podpisu ZoD, - stavebné práce: do 6 mesiacov od podpisu ZoD. Podrobnosti sú uvedené v SP a ich prílohách. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 250 537,00 EUR Práce na sanácii pôdy
Položky detailne
[1]
  250 537,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo verejného obstarávateľa (projektová dokumentácia) a katastrálne územie obce Kokava nad Rimavicou (stavebné práce).
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
250 537,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415819
Názov položky
--
Kód CPV
45112360-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Práce na sanácii pôdy
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 139 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 07263/2018/ODDVO
Oznámenia detailne
[07263/2018/ODDVO] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
07263/2018/ODDVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 7. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
415819
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
139