415868 - Technická podpora integračnej platformy
Detaily
ID zákazky
415868
Názov
Technická podpora integračnej platformy
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
1630
Hlavný kód CPV
72250000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
3 308 974,72
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
24. 9. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:34
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
IČO
00681156
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Soňa Arvayová
Kontaktný email
 sona.arvayovaemployment.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 220462407
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je technická podpora Integračnej platformy, ktorá je súčasťou Informačného systému v pôsobnosti rezortu Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR (ďalej len ,,MPSVR SR"), v podobe zabezpečovania jej funkčnosti a udržateľnosti, ako aj kontinuity prevádzky. Integračná platforma zabezpečuje komunikáciu medzi jednotlivými systémami v rámci rezortu MPSVR SR, ako aj integráciu poskytovaných elektronických služieb v oblastiach štátnych sociálnych dávok, poistenia a pomoci do prostredia eGovernmentu, t.j. vzájomné, efektívne využívanie a zdieľanie elektronických služieb poskytovaných inými modulmi informačného systému verejnej správy (ďalej len ,,IS VS") a rezortom MPSVR SR v súlade s Národnou koncepciou informatizácie verejnej správy a ostatnými súvisiacimi relevantnými dokumentmi, ktoré prijala vláda Slovenskej republiky. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie predložených ponúk bude v súlade § 54 ods. 3 ZVO neverejné. Otváranie ponúk sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému (IS EVOSERVIS), v ktorom je zákazka realizovaná, a to sprístupnením obsahu ponúk komisii verejného obstarávateľa po vložení e-kľúčov členov komisie. .
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa doň zaregistruje na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, príp. na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s verejným obstarávateľom, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREHĽAD ZÁKAZIEK po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Elektronické ponuky sa budú podpisovať e-podpisom. Bližšie informácie o používaní e-podpisu sú uvedené v SP. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie v zmysle SP. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálov dokladov. 3. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 66 ods. 7 ZVO (tzv. reverzná verejná súťaž). 4. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 150 000 Eur. Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva a jeho subdodávatelia musia byť pred podpisom predmetnej zmluvy zapísaní v Registri partnerov verejného sektora. 6. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri plnení zmluvy. Minimálna výška poistenia bude 500 000,00 Eur na jednu poistnú udalosť. Na požiadanie verejného obstarávateľa úspešný uchádzač predloží platnú poistnú zmluvu a doklad o zaplatení poistného. 7. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Aktuálne na trhu pôsobí dostatok spoločností, ktoré dokážu poskytnúť predmet zákazky ako celok, preto by rozdelenie zákazky na časti bolo samoúčelné a verejnému obstarávateľovi by spôsobilo problémy pri plynulom a riadnom zabezpečení poskytnutia služby, ako aj pri kontrole kvality a uplatňovaní reklamácií a zodpovednosti za kvalitu plnenia. Na trhu existuje vhodné prostredie na realizáciu hospodárskej súťaže ako celku a je obvyklé, že dodávatelia dokážu komplexne poskytnúť službu v celom požadovanom rozsahu, pričom tiež disponujú dostatočnými kapacitami na úspešné zrealizovanie predmetu tejto zákazky, na základe čoho je možné zabezpečiť transparentnú hospodársku súťaž. Rozdelenie predmetu zákazky na časti by bolo nehospodárne a neefektívne. 8. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Softvérové podporné služby
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
sídlo verejného obstarávateľa
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415868
Názov položky
--
Kód CPV
72261000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Softvérové podporné služby