415921 - Národná aplikácia Sociálnej poisťovne (EESSI – Elektronická výmena dát sociálneho zabezpečenia)
Detaily
ID zákazky
415921
Názov
Národná aplikácia Sociálnej poisťovne (EESSI – Elektronická výmena dát sociálneho zabezpečenia)
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
2348
Hlavný kód CPV
72212422-3
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
1 265 265,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
15. 10. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:36
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Sociálna poisťovňa, ústredie
IČO
30807484
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Peter IVAN
Kontaktný email
 peter.ivansocpoist.sk
Kontaktný telefón
 +421 2906171034
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je aplikačná podpora pre výkon elektronickej výmeny dát sociálneho zabezpečenia (EESSI) pre koncových používateľov v príslušných inštitúciách, tzv. Národná aplikácia Sociálnej poisťovne (ďalej len NASP). EESSI sú povinné zaviesť štáty Európskeho hospodárskeho priestoru a Švajčiarskej konfederácie do 3. júla 2019 na základe článku 4 odsek 2 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 987/2009 zo 16. septembra 2009, ktorým sa stanovuje postup vykonávania nariadenia (ES) č. 883/2004 o koordinácii systémov sociálneho zabezpečenia. Táto povinnosť je zakotvená na dobu neurčitú. Každá zúčastnená príslušná inštitúcia sociálneho zabezpečenia rieši Národnú aplikáciu (ďalej len NA) vlastnými prostriedkami okrem ústredných orgánov štátnej správy spravujúce osobitné systémy sociálneho zabezpečenia pre osobitné kategórie osôb (napr. vojakov, policajtov,...), ktoré vzhľadom na nízky počet podaní plánujú využívať na prístup do EESSI NASP, keďže procesne sú postupy identické. RINA (Reference Implementation of National Aplication) je vzorová NA vyvíjaná a podporovaná Európskou komisiou (EK), obsahuje všetky procesy EESSI (122) pre členské štáty (vrátane všetkých vymieňaných dokumentov), ktoré môžu bezplatne toto riešenie využiť ako celok alebo jeho ľubovoľnú časť v členskom štáte. NASP využije riadenie konaní a dokumentov v RINA vo svojej pôsobnosti podľa opisu predmetu zákazky, pričom webový portál v RINA sa nahradí vlastným riešením s integráciou na existujúce časti IS SP a referenčné registre t.j. register fyzických osôb (RFO), register právnických osôb (RPO) a register adries (RA). Vytvorí sa tak riešenie na mieru požiadavkám vecných útvarov Sociálnej poisťovne (SP) s čo možno najväčšou mierou automatizácie. NASP bude podporovať automatické vypĺňanie dokumentov, špecifický obeh dokumentov podľa požiadaviek vecných útvarov a automatické prideľovanie prípadov prichádzajúcich zo zahraničia (intelligent routing). Vznikne riešenie NASP pre výkon EESSI vecných útvarov SP v sektoroch dôchodkového poistenia a výberu poistného, poistenia v nezamestnanosti a vymáhania pohľadávok, ostatné útvary SP budú využívať pre svoje potreby aplikáciu RINA. Národná časť NASP je predmetom tejto zákazky, ktorá pozostáva z: (i) implementácie aplikačného programového vybavenia NASP, (ii) technickej podpory NASP a údržby prevádzky NASP po dobu 60 mesiacov a (iii) rozvoj NASP počas 60 mesiacov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 a časť B.2 týchto súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 ods. 5 písm. a) a ods. 6 zákona. Otvárania ponúk sa môžu zúčastniť štatutárni zástupcovia uchádzačov alebo nimi poverení zástupcovia na základe splnomocnenia.
Doplňujúce informácie
1. Vysvetlenie k bodu II.2.7 dĺžka trvania zákazky: lehota plnenia zmluvy je 67 mesiacov, z toho: I. etapa do 1 mesiaca od účinnosti zmluvy, II. etapa do 4 mesiacov po ukončení I. etapy, III. etapa do 2 mesiacov po ukončení II. etapy, technická podpora a údržba NASP + rozvoj NASP po dobu 60 mesiacov po záverečnej akceptácii dodaného diela = spolu 67 mesiacov. 2. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 zákona, teda verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona. Uchádzač nerozdeľuje dokumenty do samostatnej časti ponuky označenej ako Ostatné a samostatnej časti ponuky označenej ako Kritériá, ale predkladá všetky dokumenty spoločne v jednom obale. 3. Verejné obstarávanie sa realizuje prostredníctvom portálu www.evo.gov.sk (ďalej len portál EVO) v rozsahu a podľa podmienok uvedených v súťažných podkladoch. 4. Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa záujemcovia zaregistrovali na portáli EVO. Táto registrácia je spojená s určitými procesnými úkonmi, preto je potrebné ju vykonať v dostatočnom časovom predstihu. Registráciu na portáli EVO je možné realizovať záujemcom najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. 5. Súťažné podklady sa poskytujú prostredníctvom portálu EVO a súčasne sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk. 6. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú podľa § 21 ods.6zákona v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne predpokladanú hodnotu zákazky. 8. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným Obstarávateľom jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) v zmysle § 39 zákona. Formulár JEDu spolu s manuálom na jeho vyplnenie je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html a na webovom sídle Európskej komisie https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=sk. 9. Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa Časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D JEDu) na 1 otázku s odpoveďou áno alebo nie (alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti bez toho, aby bolo potrebné vyplniť iné oddiely Časti IV: Podmienky účasti jednotného európskeho dokumentu. 10. Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 50 000 EUR. Podrobné informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 11. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú v ňom zapísaní. 12. Odôvodnenie nerozdelenia na časti v súlade s § 28 ods. 2 zákona verejný obstarávateľ zverejnil v profile verejného obstarávateľa na portáli www.uvo.gov.sk a na portáli www.evo.gov.sk.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Softvérové podporné služby
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
--
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
415921
Názov položky
--
Kód CPV
72261000-2
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
67
Názov kritéria
--
CPV kód
Softvérové podporné služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 71 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 01
2022 118 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky 01
Oznámenia detailne
[01] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 4. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
415921
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
71
[01] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania pre nadlimitné zákazky
Typ dokumentu
MODIFICATION
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 5. 2022
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
415921
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ÚPRAVE
Rok oznámenia
2022
Číslo vestníka
118