416053 - Generálne opravy vozidiel Tatra
Detaily
ID zákazky
416053
Názov
Generálne opravy vozidiel Tatra
Referenčné číslo
07140/2018/ODDVO
ID obstarávateľa
10066
Hlavný kód CPV
50114100-8
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
152 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
10. 8. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:30
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
IČO
36836567
Mesto
Banská Bystrica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Ľuboš Hláčik
Kontaktný email
 lubos.hlacikbbsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 484325644
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb, a to generálnych opráv nákladných automobilov továrenskej značky TATRA v členení na štyri časti. Vozidlá budú pristavené na generálnu opravu do priestorov (servisnej dielne) úspešného uchádzača a prevzaté z opravy z priestorov (servisnej dielne) úspešného uchádzača kapacitami verejného obstarávateľa. Pri priestoroch (servisnej dielni) nachádzajúcej sa do 150 km vrátane od sídla verejného obstarávateľa, hradí náklady spojené s pristavením a prevzatím vozidiel verejný obstarávateľ. V ďalších prípadoch sa bude postupovať v súlade s článkom III. bod 3 jednotlivých Zmlúv o dielo. Uvedené platí pre všetky časti predmetu zákazky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj SP) a v prílohách SP.
Doplňujúce informácie
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Uchádzač môže v zmysle § 39 ZVO nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronický dokument. Uchádzač môže prehlásiť splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiely IV. časti jednotného európskeho dokumentu. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Doručovanie revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanovisko UVO č. 3/2018. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi: - v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase 8 - 16 hod., alebo - prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. Lehota na tento úkon je 3 pracovné dni a je potrebné s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. 5. Verejný obstarávateľ odporúča vykonanie obhliadky predmetu zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v bode 4.3 časti A súťažných podkladov. 6. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 7. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody. Do 90 kalendárnych dní od odovzdania/ pristavenia predmetu generálnej opravy do priestorov (servisnej dielne) uchádzača. Uvedená lehota sa vzťahuje na každú časť predmetu zákazky. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 9. Všetky ďalšie relevantné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Časť predmetu zákazky č. 1 Generálna oprava vzduchového systému vozidla TATRA T 815 v počte 1 ks 10 000,00 EUR Oprava nákladných vozidiel
2 Časť predmetu zákazky č. 2 Generálna oprava motorov vozidiel TATRA T 815 v počte 4 ks 24 000,00 EUR Oprava nákladných vozidiel
3 Časť predmetu zákazky č. 3 Generálna oprava nápravy vozidla TATRA T 815 v počte 1 ks 8 000,00 EUR Oprava nákladných vozidiel
4 Časť predmetu zákazky č. 4 Generálna oprava podvozkov vozidiel TATRA T 815 T2 v počte 2 ks 110 000,00 EUR Oprava nákladných vozidiel
Položky detailne
[1] Časť predmetu zákazky č. 1 Generálna oprava vzduchového systému vozidla TATRA T 815 v počte 1 ks
  10 000,00 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom poskytnutia služieb generálnej opravy sú priestory (servisné dielne) úspešného uchádzača.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
10 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
416053
Názov položky
Časť predmetu zákazky č. 1 Generálna oprava vzduchového systému vozidla TATRA T 815 v počte 1 ks
Kód CPV
50114100-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Oprava nákladných vozidiel
[2] Časť predmetu zákazky č. 2 Generálna oprava motorov vozidiel TATRA T 815 v počte 4 ks
  24 000,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom poskytnutia služieb generálnych opráv sú priestory (servisné dielne) úspešného uchádzača.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
24 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
416053
Názov položky
Časť predmetu zákazky č. 2 Generálna oprava motorov vozidiel TATRA T 815 v počte 4 ks
Kód CPV
50114100-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Oprava nákladných vozidiel
[3] Časť predmetu zákazky č. 3 Generálna oprava nápravy vozidla TATRA T 815 v počte 1 ks
  8 000,00 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom poskytnutia služieb generálnej opravy sú priestory (servisné dielne) úspešného uchádzača.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
8 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
416053
Názov položky
Časť predmetu zákazky č. 3 Generálna oprava nápravy vozidla TATRA T 815 v počte 1 ks
Kód CPV
50114100-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Oprava nákladných vozidiel
[4] Časť predmetu zákazky č. 4 Generálna oprava podvozkov vozidiel TATRA T 815 T2 v počte 2 ks
  110 000,00 EUR
P.č.
4
Hlavné miesto dodania/plnenia
Miestom poskytnutia služieb generálnych opráv sú priestory (servisné dielne) úspešného uchádzača.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
110 000,00
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
416053
Názov položky
Časť predmetu zákazky č. 4 Generálna oprava podvozkov vozidiel TATRA T 815 T2 v počte 2 ks
Kód CPV
50114100-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Oprava nákladných vozidiel
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 148 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 07140/2018/ODDVO
Oznámenia detailne
[07140/2018/ODDVO] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
07140/2018/ODDVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 7. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
416053
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
148