416071 - Inovatívna mliekareň
Detaily
ID zákazky
416071
Názov
Inovatívna mliekareň
Referenčné číslo
2018/09/01
ID obstarávateľa
18513
Hlavný kód CPV
42211000-8
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
235 620,15
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 10. 2018 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:37
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Forseil, s. r. o.
IČO
44699867
Mesto
Bratislava-Podunajské Biskupice
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Róbert Kováč
Kontaktný email
 forseilrkservice.sk
Kontaktný telefón
 +421 918512604
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom obstarávania je dodanie a inštalácia týchto zariadení: Nádrž na chladenie mlieka - 1ks Pastér kotlový s príslušenstvom - 1ks Stôl na odtekanie tvarohu - 1ks Plnička jogurtov s dvoma hlavami - 1ks Zatváračka viečok na plastové poháre - 1ks Odstredivka - 1ks Čerpadlo na mlieko - 1ks Plastové lisovacie prepravky stohovateľné - 1ks Zrecia komora pre fermentované mliečne výrobky - 1ks Výrobný chladiarenský box - 1ks Chladiarenský box pre prechovávanie surového mlieka - 1ks Chladiarenský box pre hotové výrobky - 1ks
Doplňujúce informácie
1. 1. Verejný obstarávateľ súťažné podklady uchádzačom nezasiela. Verejný obstarávateľ vo svojom profile zriadenom ÚVO zverejní súťažné podklady, ako aj všetky prípadné otázky a odpovede na žiadosti o vysvetlenia, ktoré budú doručené verejnému obstarávateľovi v súlade s § 113 zákona. Záujemcovia môžu podať žiadosť o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Prípadné odpovede na žiadosti o vysvetlenia verejný obstarávateľ oznámi zverejnením vo svojom profile a najneskôr do troch pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom a uchádzačom sledovať profil verejného obstarávateľa: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/18513 2. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED""), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní o predloženie dokladov nahradených JED-om. 3. Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO na: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html. Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 5.Osobitné podmienky plnenia zmluvy: a) Uchádzač/dodávateľ bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. b) Verejný obstarávateľ/objednávateľ si v rámci záväzkového vzťahu s dodávateľom vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom, a výsledky administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 185 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 2018/09/01
2019 34 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 2019/02/01
Oznámenia detailne
[2018/09/01] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018/09/01
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 9. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
416071
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
185
[2019/02/01] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019/02/01
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 2. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
416071
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
34