416096 - Vybudovanie nových učební pre praktické vyučovanie a odborný výcvik prostredníctvom nadstavby na existujúci objekt školy
Detaily
ID zákazky
416096
Názov
Vybudovanie nových učební pre praktické vyučovanie a odborný výcvik prostredníctvom nadstavby na existujúci objekt školy
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
19550
Hlavný kód CPV
45214000-0
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
356 660,14
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
8. 10. 2018 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:36
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Súkromná stredná odborná škola podnikania, n.o.
IČO
45732604
Mesto
Senica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Vladimír Sládeček
Kontaktný email
 scheberpgmail.com
Kontaktný telefón
 +421 346515593
Rozširujúce info
Popis zákazky
Vybudovanie nových učební pre praktické vyučovanie a odborný výcvik prostredníctvom nadstavby na existujúci objekt školy. Podrobný opis predmetu zákazky sa nachádza v projektovej dokumentácii.
Informácie o otváraní ponúk
Pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 52 ods. 5 a 6 zákona o verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
d) žiadne z uvedených 1) Súťažné podklady (SP) uverejní verejný obstarávateľ v profile vedenom v súlade s § 148 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ poskytne SP v editovateľnej forme e-mailom záujemcom na základe emailom doručenej písomnej žiadosti o poskytnutie SP (ďalej len "žiadosť") na e-mail scheber.veo@gmail.com. Záujemca v žiadosti uvedie identifikačné údaje a e-mail kontaktnej osoby, ktorej bude verejný obstarávateľ zasielať informáciu o uverejnení vysvetlenia SP. . 2) Komunikácia a výmena informácii medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať v zmysle § 187 ods. 8 zákona o VO prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 alebo ich kombináciou. Pracovný čas kontaktného miesta verejného obstarávateľa je v pracovných dňoch v čase od 7:30 h do 12:00 h, kedy je možné zo strany záujemcov/uchádzačov doručovať písomnosti osobne, ak nie je uvedené inak. Presný termín osobného doručenia písomností odporúčame vopred dohodnúť telefonicky alebo e-mailom. . 3) Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. (ZVO) . 4) Splnenie podmienky účasti možno preukázať predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi uchádzači v súlade s § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní v lehote 5 prac. dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. . 5) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým sa má stať verejný obstarávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu neuzavrieť, resp. anulovať. 6) Ku časti III.1.3 - Každá referencia alebo doklad ako dôkaz o plnení musí obsahovať minimálne: názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa, názov/obchodné meno a sídlo zhotoviteľa, predmet zmluvy a jeho stručný opis, celkovú zmluvnú cenu v EUR bez DPH, fakturovaná čiastka/cena v EUR bez DPH, uviesť dôvod v prípade rozdielu medzi zmluvnou cenou a fakturovanou čiastkou/cenou, miesto plnenia zmluvy, čas plnenia zmluvy zmluvný termín (od - do, mesiac, rok), skutočný termín, uviesť dôvod v prípade rozdielu medzi zmluvným termínom a skutočným termínom, vyhlásenie objednávateľa o uspokojivom uskutočnení prác, resp. zhodnotenie uskutočnených prác podľa zmluvných/obchodných podmienok ak je relevantné, identifikáciu (meno a priezvisko, kontakt - telefón a e-mail) osoby odberateľa/objednávateľa
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 180 Výzvy na predkladanie ponúk výzva na predkladanie ponúk (tovary) 2018 stavba - VPP
2019 134 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 01/2019 - ivvo
Oznámenia detailne
[2018 stavba - VPP] výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 stavba - VPP
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 9. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
416096
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
180
[01/2019 - ivvo] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/2019 - ivvo
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 7. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
416096
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
134