416132 - Tarifno-informačné zabezpečenie integrovaného dopravného systému západnej časti Košického samosprávneho kraja
Detaily
ID zákazky
416132
Názov
Tarifno-informačné zabezpečenie integrovaného dopravného systému západnej časti Košického samosprávneho kraja
Referenčné číslo
EUROBUS-TIS-2018
ID obstarávateľa
2508
Hlavný kód CPV
30200000-1
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
2 997 998,33
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
1. 2. 2019 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:50
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
eurobus, a.s.
IČO
36211079
Mesto
Košice - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Matúš Džuppa
Kontaktný email
 dopravaekoauris.sk
Kontaktný telefón
 +421 904281818
Rozširujúce info
Popis zákazky
Opis položiek predmetu zákazky: Predmet zákazky sa skladá z nasledovných logických celkov: - Logický celok 1: Palubný počítač HW, palubný počítač SW - Logický celok 2: Tlačiareň papierových cestovných lístkov s čítačkou BČK, čítačkou EMV kariet a čítačkou 2D kódu - Logický celok 3: Komunikačná jednotka - Logický celok 4: Základňa k palubnému počítaču a tlačiarni s čítačkami BČK, EMV a 2D kódu - Logický celok 5: Personalizačné pracovisko pregrafickú a elektronickú personalizáciu bezkontaktných čipových kariet (ďalej iba personalizačné pracovisko) - Logický celok 6: Aplikácia pre kontrolnú činnosť dopravcu kontrola cestovných lístkov (ďalej aj revízorská čítačka) - Logický celok 7: Vozidlový kamerový systém - Logický celok 8: Verejná WIFI sieť vo vozidle - Logický celok 9: Vozidlový panelový informačný systém - Logický celok 10: Inštalácia a montáž - Logický celok 11: Školenie Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v prílohe č. 2 súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku na predmetu zákazky v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač sa musí preukázať preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať, osoba zastupujúca uchádzača sa musí preukázať aj splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1)K súťažným podkladom je umožnený prístup elektronickými prostriedkami v systéme ELENA na adrese https://www.e-lena.sk v lehote podľa bodu IV.2.2. 2)Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti (ďalej len žiadosť o vysvetlenie): Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená dostatočne vopred pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, tak, aby bolo umožnené verejnému obstarávateľovi poskytnúť vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú mu známi najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená elektronickými prostriedkami v systéme ELENA. Vysvetlenie bude poskytnuté elektronickými prostriedkami v systéme ELENA a v profile verejného obstarávateľa. 3)Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodu 1,2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme. 4)Systém ELENA automaticky umožňuje sledovanie otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku. Systém zároveň zaznamenáva prihlásených užívateľov týchto uchádzačov a vedie o tejto skutočnosti záznam. Uchádzač teda nemusí využiť možnosť osobnej účasti na otváraní ponúk na mieste a čase určenom verejným obstarávateľom pričom prostredníctvom systému ELENA má možnosť otvárania sa priamo zúčastniť dištančným spôsobom. 5) Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške: 75 000,00 EUR. Bllžšie informácie sú u vedené v súťažných podkladoch. 6) Požiadavky na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie požiadaviek na predmet zákazky: 6.1 Technické riešenie predmetu zákazky/zmluvy formou predloženia vlastného návrhu technického riešenia predmetu zákazky, kde budú uvedené informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na jednotlivé položky predmetu zákazky vrátane návrhu zabezpečenia a realizácie celého predmetu zákazky v rozsahu danom charakteristikou v kapitole C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Návrh technického riešenia musí obsahovať obchodné názvy podložiek tovaru, typové označenie, identifikáciu výrobcu; prípadne technickú dokumentáciu výrobcu, certifikáty alebo osvedčenia, ak sú relevantné pre účely preukázania splnenia požiadaviek na predmet zákazky. Bližšie informácie sú v súťažných podkladoch. 7) V súlade s § 38 ods. 1 písm. d) ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g). 8) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby: a) uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť. 9) Úspešný uchádzač najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy predloží potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa vo výške minimálne 1 milión EUR (slovom: jeden milión EUR) alebo ekvivalent v inej mene. Doklad musí byť predložený ako originál alebo jeho úradne overená kópia. 10) v súlade s § 56 ods. 12 ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že lehota podľa § 56 ods.8 ZVO je 60 pracovných dní. 11) Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, nie je ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 12) Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 13) Táto nadlimitná zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods. 7 ZVO, bez použitia elektronickej aukcie.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 2 997 998,33 EUR Softvérové balíky a informačné systémy
Položky detailne
[1]
  2 997 998,33 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
- eurobus, a.s. Staničné námestie č. 9, 042 04 Košice, - eurobus, a.s. Dopravný závod, Duklianska 47, 052 63 Spišská Nová Ves, - eurobus, a.s. Dopravný závod, Šafárikova 91, 048 80 Rožňava.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
2 997 998,33
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
416132
Názov položky
--
Kód CPV
48000000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
18
Názov kritéria
--
CPV kód
Softvérové balíky a informačné systémy
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 251 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží EUROBUS-TIS-2018-oznamenie
Oznámenia detailne
[EUROBUS-TIS-2018-oznamenie] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
EUROBUS-TIS-2018-oznamenie
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 12. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
416132
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
251