416259 - Vypracovanie dokumentácie pre rozvoj Nemocnice Poprad a.s., "Generel funkčného a priestorového usporiadania".
Detaily
ID zákazky
416259
Názov
Vypracovanie dokumentácie pre rozvoj Nemocnice Poprad a.s., "Generel funkčného a priestorového usporiadania".
Referenčné číslo
PL/2/2018
ID obstarávateľa
9607
Hlavný kód CPV
79411000-8
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
130 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 10. 2018 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:35
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Nemocnica Poprad a. s.
IČO
36513458
Mesto
Poprad
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Marián Pavelčák
Kontaktný email
 marian.pavelcaknemocnicapp.sk
Kontaktný telefón
 +421 527125486
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú všetky potrebné činnosti, ktorých výsledkom bude spracovanie Vypracovanie dokumentácie pre rozvoj Nemocnice Poprad a.s., - Generel funkčného a priestorového usporiadania. Súčasťou zadania budú nasledujúce činnosti: A) Spracovanie plánu investičného rozvoja, ďalej len Generel Nemocnice Poprad a.s. podľa špecifikácie uvedenej nižšie ako Zadanie pre spracovanie generelu Nemocnice Poprad a.s.. Zadanie jasne špecifikuje požadovaný rozsah generelu, vlastný obsah dokumentácie nie je záväzný z hľadiska členenia, je ale záväzný z hľadiska obsahového. Požiadavky na spracovanie cenovej ponuky: Cenová ponuka bude spracovaná pre všetky predpísané činnosti. Hodnotená bude celková cena. Zadanie pre spracovanie generelu Nemocnice Poprad Predmetom zadania sú všetky potrebné činnosti, ktorých výsledkom bude spracovanie Generelu funkčného a priestorového usporiadania Ide predovšetkým o nasledujúce: 1. Prevedenie všetkých potrebných základných stavebno-technických prieskumov vrátane overenia aktuálneho stavu všetkých objektov vrátane ich funkčného využitia. 2. Spracovanie zjednodušenej pasportizácie (schémy jednotlivých poschodí) objektov areálu nemocnice. U objektov budú uvedené základné údaje (zastavaná plocha, obstavaný priestor, stavebno-technický stav, odhad životnosti, súčasné využitie, budúce využitie) a kapacitné údaje (počet lôžok, a pod.) 3. Spracovanie aktualizácii identifikácie pozemkov, ktoré sú v súčasnej dobe súčasťou územia nemocnice, a to ako číselne, tak majetkovo 4. Doloženie prehľadu existujúcich kapacít nemocnice v členení podľa klinického odboru a druhu výkonu, údaje budú obsahovať informácie za obdobie minimálne posledných 3 rokov. 5. V nadväznosti na vyššie uvedené spracovať v spolupráci s užívateľom a investorom prehľad požadovaných (plánovaných) kapacít nemocnice v členení podľa odborov. 6. Vypracovať základný návrh budúceho urbanistického riešenia areálu nemocnice so znázornením umiestnenia nových objektov a s vyznačením väzieb plánovanej výstavby a existujúcich objektov. 7.Spracovať návrhy riešenia nových objektov nemocnice v jasne definovaných objemoch priestorov s vyznačením logických funkčných celkov vrátane definície ich kapacít, so znázornením horizontálnych a vertikálnych komunikačných koridorov, so znázornením prevádzkových väzieb, pohybu pacientov, personálu, zásobovania, odsunu odpadu a pod. 8. Návrh budúceho využitia existujúcich objektov bude obsahovať požiadavky na ich úpravy alebo rekonštrukciu, so zdôvodnením navrhnutého riešenia, prípadne bude riešenie využitia objektov pre prevádzkové presuny kapacít v priebehu výstavby. 9.Budú popísané a definované objekty v budúcnosti nepotrebné pre prevádzku nemocnice, s uvedením doby ich predpokladaného odstránenia. 10. Bude riešené parkovanie, doprava, zelené plochy, územné rezervy, lokality pre budúce iné využitie a väzby na ÚPD, návrh a vyhodnotenie prípadných variant. 11. Návrh bude spracovaný s uvedením ucelených etáp realizácie výstavby nových objektov, rekonštrukcie objektov existujúcich, prípadne ich demolíc. 12. Návrh bude obsahovať prepočet nákladov v členení na jednotlivé stavebné objekty a prevádzkové súbory a v delení podľa uvažovaných etáp výstavby. 13. V rámci vyhodnotenia bude uskutočnená orientačná energetická bilancia plánovanej výstavby, v nadväznosti na energetickú bilanciu budú prípadne riešené i energetické zdroje. 14. Spracovanie generelu zastihne budúci vývoj nemocnice s výhľadom na obdobie minimálne 15-20 rokov, do úrovne plánovaného finálneho stavu z pohľadu dnešných požiadaviek. Predpokladaný obsah dokumentácie Nasledujúci obsah reprezentuje všeobecnú náplň optimálneho generelu zameraného predovšetkým na riešenie zdravotníckych prevádzok, na vzájomné prevádzkové väzby, dopravné riešenie, so zohľadnením požiadaviek požiarnej ochrany, so základným vyhodnotením a doporučeným vo veci energetických zdrojov a inžinierskych sietí. Podrobný opis predmetu obstarávania je uvedený v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom, ktorí predložili ponuku účasť na otváraní ponúk.
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady budú zverejnené v zmysle § 43 ods. 1 zákona a bodu I.3 tohto oznámenia. Časti súťažných podkladov potrebné pre vypracovanie ponuky (servisná zmluva, prílohy súťažných podkladov) budú zároveň zverejnené v editovateľnej podobe na stránke verejného obstarávateľa https://www.nemocnicapp.sk-verejne-obstaravania . 2. Uchádzač pri predkladaní ponuky môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predložením jednotného európskeho dokumentu. 3. Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov, ktorá nemá vytvorenú určitú právnu formu na účely účasti vo verejnom obstarávaní. V prípade, ak ponuku do verejnej súťaže predloží skupina dodávateľov a ponuka skupiny bude prijatá, verejný obstarávateľ vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie právnych vzťahov pred podpisom zmluvy. Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť také právne vzťahy, ktoré jej umožnia ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom a budú zaväzovať členov skupiny dodávateľov, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. 4. Verejný obstarávateľ zruší verejné obstarávanie, ak bude splnená niektorá z podmienok uvedených v § 57 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a môže zrušiť verejné obstarávanie za okolností podľa § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: Rozsah požadovaných služieb predstavuje jeden ucelený celok. Verejný obstarávateľ požaduje, aby dokumentácia bola vykonávaná jedným hospodárskym subjektom s požadovanou odbornosťou, ktorý bude počas celého trvania zmluvy zabezpečovať a zodpovedať za požadovanú službu. 6. Súťažné podklady budú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov, ako aj vysvetľovanie súťažných podkladov a ostatná doplňujúca dokumentácia aj na adrese stránky profilu verejného obstarávateľa:https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/9607/zakazky. 7. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom počas celého trvania verejnej súťaže priebežne sledovať webovú stránku Úradu pre verejné obstarávanie, časť Profil verejného obstarávateľa, adresa: https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/9607/zakazky. 8. Možnosť predloženia ponuky nie je podmienená vyžiadaním si a prevzatím súťažných podkladov. Ak uchádzač predloží svoju ponuku bez prevzatia súťažných podkladov vystavuje sa riziku, že ním predložená ponuka nebude obsahovať všetky náležitosti z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky (aj dodatočných prostredníctvom inštitútu vysvetľovania), čo môže mať za následok jej vylúčenie. 9. V prípade potreby objasniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie podľa § 48 zákona o verejnom obstarávaní. 10. Celá ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (slovenskom) jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho (slovenského) jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 11. Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v tomto oznámení je stanovená ako maximálna.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 174 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania PL/2/2018
2019 11 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania PL/2/2018
Oznámenia detailne
[PL/2/2018] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Kvalifikačné a dynamické nákupné systémy
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PL/2/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 9. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
S
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
416259
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
174
[PL/2/2018] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PL/2/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 1. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
416259
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
11