416477 - Inovácia v oblasti cloudových riešení v spoločnosti SINO, s.r.o.
Detaily
ID zákazky
416477
Názov
Inovácia v oblasti cloudových riešení v spoločnosti SINO, s.r.o.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
19447
Hlavný kód CPV
48900000-7
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
397 625,67
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 10. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:37
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
SINO s. r. o.
IČO
47020946
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Alexandra Tomíková
Kontaktný email
 tomikovatorvo.sk
Kontaktný telefón
 +421 911189460
Rozširujúce info
Popis zákazky
inovácia v oblasti cloudových riešení, Technické parametre jednotlivých častí logického celku sú špecifikované je v Prílohe č.1 (minimálne požadované technické parametre logického celku sú špecifikované v prílohe č. 1)
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je neverejné, nakoľko bude realizovaná elektronická aukcia podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o VO v platnom znení (ďalej len zákon o VO).Verejný obstarávateľ vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania obstarávateľskej organizácie Ing. Richard Tomík, Pri Trati 15/A,821 06 Bratislava- EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/torvo/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/torvo/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s obstarávateľskou organizáciou priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Komunikácia a výmena informácií medzi VO a uchádzačmi/záujemcom bude prebiehať elektronicky podľa § 20 ods. 1 okrem § 50 zákona o verejnom obstarávaní, posielania oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa tohto zákona na uverejnenie publikačnému úradu a úradu a uverejňovania informácií a dokumentov v profile. Verejné obstarávanie sa bude realizovať elektronicky prostredníctvom certifik. elektron. nástroja EVOSERVIS dostupného na webovej adrese https://www.evoservis.sk/torvo/ resp. v profile verej. obstarávateľa na stranke UVO http//www.uvo.gov.sk/profily. Výzva, odovzdávanie podkladov a iná komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu tak, aby bola zaručená pravosť a dôvernosť sprostredkovaných informácií a bude rovnako dostupný každému záujemcovi/uchádzačovi. Komunikácia bude uskutočňovaná elektronickými prostriedkami cez komunikačné rozhranie systému EVOSERVIS. SP budú poskytované v elektron. forme v systéme EVOservisu. Neobmedzený prístup k SP získa každý záujemca zaregistrovaním sa v systéme EVOservisu, ktoré je bezplatné, na stránke: https://www.evoservis.sk/torvo/. VO bude pri komunikácií zo záujemcami / uchádzačmi postupovať prostredníctvom komunikačného rozhrania certif. elektronického nástroja EVOSERVIS. Každá komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom prostredníctvom komunikačného rozhrania certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS bude vyžadovať potvrdenie elektronickým podpisom. Ponuky uchádzačov sa predkladajú iba elektronicky systéme EVOservisu. Informacie sú uvedené v SP. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu len so subjektom, ktorý je zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Druh zákazky - zmiešanej zákazky podľa § 30 ods. 2 - služba - kúpa. Kritériá na vyhodnotenie ponúk - Celková (zmluvná) cena s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta Verejný obstarávateľ v súlade s § 41 ods 3 zákona vyžaduje, aby úspešný uchádzač v rámci súčinnosti pred podpisom rámcovej dohody uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia (príloha č. 2).
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 235 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk SINO-UKONCENIE
Oznámenia detailne
[SINO-UKONCENIE] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SINO-UKONCENIE
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 11. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
416477
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
235