416494 - Zvýšenie počtu žiakov Obchodnej akadémie v Humennom na praktickom vyučovaní
Detaily
ID zákazky
416494
Názov
Zvýšenie počtu žiakov Obchodnej akadémie v Humennom na praktickom vyučovaní
Referenčné číslo
2/2018
ID obstarávateľa
504
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
445 525,38
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
17. 9. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:34
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obchodná akadémia
IČO
00162132
Mesto
Humenné
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Peter Lupták
Kontaktný email
 voarrpsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 915963032
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom je stavebná úprava a oprava časti učební, hygienických zariadení, oprava časti strechy, zriadenie bezbariérových úprav vstupov a rekonštrukcia výťahu jestvujúcej školy pre výchovu a vzdelávanie žiakov vo veku od 14 do 18 rokov. Navrhovanou rekonštrukciou nebude zmenený vonkajší vzhľad objektu, nezasiahne sa do staticky nosných konštrukcií, nebude upravovaná ani vnútorná dispozícia podlaží objektu. SO 01- Pavilón A Vstupný dvojpodlažný objekt bez podpivničenia, hlavný vstup žiakov do areálu školy. Pri vstupnej predsieni- zádverí, je umiestnená vrátnica so zabezpečením kontroly a prvého kontaktu s návštevníkmi školy a šatne pre žiakov. Na druhom podlaží sú umiestnené administratívne kancelárske priestory, ktoré toho času nie sú využívané. Realizácia bezbariérového vstupu na 1NP- realizácia rampy úpravou sklonu dlažby a jej podkladových vrstiev, pred vstupnými dverami, s vytvorením plynulého prechodu do objektu, realizácia novej zasklenej steny s posuvnými dverami s el. pohonom, v časti zádveria pri prechode na chodbu. Výmena starých oceľových a drevených presklených stien s dverami za nové plastové. SO 02 Pavilón B Štvorpodlažný objekt bez podpivničenia. Na 1NP sú technické a technologické pracoviská pre prevádzku školy, kotolne a bývalé sklady chemických látok. Na 2, 3, a 4 NP sú umiestnené triedy pre vyučovanie, hygienické zariadenia, kabinety a sekretariát riaditeľa školy. V pavilóne B je potrebné zrealizovať rekonštrukciu hygienických zariadení- WC, na 3 podlažiach (1.NP, 2.NP, 3.NP) aj s rozvodmi kanalizačných a vodovodných stúpačiek, povrchovými úpravami a výmenou zriaďovacích predmetov. Na 1.NP bude riešené bezbariérové WC v zmysle vyhlášky 532/2002 Z. z., (záchodová kabína musí mať minimálny rozmer 1400x1800 mm, záchodová misa musí byť odsadená od bočnej steny minimálne 270 mm, z druhej strany musí byť 800 mm voľná plocha pre príjazd vozíka, výška hornej hrany záchodovej misy meraná od podlahy musí byť 500 mm. Umývadlo musí mať hornú hranu vo výške 870 mm nad podlahou. Dvere do záchodovej kabíny sa musia otvárať smerom von a musia byť umiestnené oproti manipulačnej ploche). SO 03 Pavilón C rekonštrukcia hygienických zariadení- WC, na 3 podlažiach (2.NP, 3.NP, 4.NP) aj s rozvodmi kanalizačných a vodovodných stúpačiek, povrchovými úpravami a výmenou zriaďovacích predmetov. - úprava učební: výmena elektroinštalačných zásuvkových a svetelných rozvodov v zmysle platnej legislatívy, následná realizácia podhľadov s novým osvetlením, realizácia pvc podláh a oprava omietok. -výmena podlahových povlakových krytín na chodbe 1NP a úprava átria pre bezbariérový vstup z átria do pavilónu C. Bezbariérový vstup bude riešený nábehovou rampou so sklonom podľa vyhlášky 532/2002 Z. z., ktorým sa prekoná prevýšenie dvoch schodiskových stupňov. Prechod z rampy na chodník bude plynulý. Prístup do átria je zabezpečený z jestvujúcej prístupovej komunikácie areálu školy. SO 04 Pavilón D Je zložený z telocvične, spoločenskej auly, kabinetov, posilňovne a hygienických zariadení. Objekt je nepodpivničený jednopodlažný zo svetlou výškou spoločenskej miestnosti a telocvične nad 6,0m. Predmetom stavebných úprav je:- výmena podlahových povlakových krytín, podhľadov na spojovacej chodbe- oprava a rekonštrukcia svetlíkov nad hygienickými zariadeniami a šatňami - oprava a rekonštrukcia strešného plášťa plochej strechy chodby, medzi telocvičňou a spoloč. sálou, realizáciou novej vrstvy strešnej krytiny z PVC fólie - rekonštrukcia toaliet, šatní a priestorov kabinetu telocvične - úprava zadného- západného vstupu na bezbariérový, vrátane výmeny vstupných dverí - maľba stien spoločenskej sály Podrobný rozsah prác je definovaný projektovou dokumentáciou a výkazom výmer, ktoré tvoria súčasť súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa. 2.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 3.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po schválení postupu verejného obstarávania riadiacim orgánom. 4.Podmienkou uzatvorenia Zmluvy medzi objednávateľom a zhotoviteľom je povinnosť zhotoviteľa zložiť depozit vo výške 10% z ponúkanej ceny diela bez DPH, na bežný bankový účet objednávateľa uvedený v záhlaví Zmluvy, a to po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Zhotoviteľ sa zaväzuje zložiť depozit najneskôr do 5 dní od doručenia výzvy zo strany objednávateľa. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany zhotoviteľa. V prípade, ak zhotoviteľ poruší niektorú zo svojich povinností v zmysle tejto Zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody, zmluvnú pokutu alebo iný finančný nárok pre objednávateľa, objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvotnú časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela a odstránení závad, ktoré bránia užívaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. Za depozit sa považuje aj banková záruka, na ktorú sa vzťahujú obdobné podmienky ako v prípade zloženia depozitu uvedené v tomto bode zmluvy. 5.Uchádzač nerozdeľuje dokumenty do samostatnej časti ponuky označenej ako OSTATNÉ a samostatnej časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ, ale predkladá všetky dokumenty spoločne v jednom obale. 6.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak. 7.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 8.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 9.Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Výška zábezpeky je 12 000,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2020 237 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 2/2018
2020 240 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2/2018
Oznámenia detailne
[2/2018] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 11. 2020
ID obstarávateľa
504
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
416494
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
237
[2/2018] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
11. 11. 2020
ID obstarávateľa
504
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
416494
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
240