416498 - Zvýšenie počtu žiakov Strednej umeleckej školy v Prešove na praktickom vyučovaní
Detaily
ID zákazky
416498
Názov
Zvýšenie počtu žiakov Strednej umeleckej školy v Prešove na praktickom vyučovaní
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
2015
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
305 280,25
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
17. 9. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:34
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Stredná umelecká škola
IČO
17078466
Mesto
Prešov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Peter Lupták
Kontaktný email
 voarrpsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 915963032
Rozširujúce info
Popis zákazky
PRÍSTAVBA ODBORNÝCH DIELNÍ: Existujúci objekt a parcela pre budúcu prístavbu odborných dielní, sa nachádza v meste Prešov, v katastrálnom území Prešov, v okrese Prešov. Existujúci objekt slúži ako telocvičňa. K jej západnej časti navrhujeme prístavbu. Prístavba je navrhovaná ako dvojpodlažný objekt s plochou strechou. Objekt odborných dielní je kapacitne nevrhnutý pre max. 40 detí. V navrhovaných odborných dielňach sú prístupné bezbariérovo na 1NP chodba, sklad, univerzálna dielňa, sušiareň, keramická dielňa, wc imobil, t.j. stavba spĺňa podmienku bezbariérovosti. Navrhovaný objekt prístavby bude založený na monolitických základových pásoch. Nové obvodové nosné steny prístavby objektu sú navrhnuté z keramických tvárnic s hrúbkou 300mm na vápenno cementovú maltu, vnútorné nosné steny sú navrhnuté z keramických tvárnic tvárnic hrúbky 300mm na vápenno cementovú maltu. Ako priečkové murivo bolo navrhnuté samonosné priečkové murivo z pórobetónových presných tvárnic s hrúbkou 100 až 150mm na tenkovrstvovú lepiacu maltu. Stropná konštrukcia prístavby bola navrhnutá monolitická zo železobetónu. Objekt bude zastrešený plochou strechou. Na komunikáciu medzi jednotlivými podlažiami bude slúžiť nové železobetónové schodisko. Ako tepelná izolácia strechy bude použitá minerálna vlna ukladaná v dvoch vrstvách. Na zateplenie stien objektu bude použitý kontaktný zatepľovací systém, s tepelnou izoláciou z minerálnej vlny. V úrovní sokla bude použitá tepelnoizolačná soklová doska ukladaná až do hĺbky základovej škáry. Nové okná a vonkajšie dvere na objekte sú riešené ako plastové s izolačným trojsklom,. Vykurovanie objektu bude navrhnuté pomocou plynového kotla. Jednotlivé miestnosti budú vykurované pomocou panelových vykurovacích telies vzhľadom k charakteru miestnosti. Príprava teplej vody bude zabezpečená plynovým kotlom. MODERNIZÁCIA: Modernizácia rieši vytváranie nových priestorov na odborný výcvik v hlavnej budove SUŠ - technickú miestnosť s nahrávacím štúdiom a fotokomoru. Z kancelárie vytvárame technickú miestnosť s nahrávacím štúdiom. Zo skladu vytvárame fotokomoru a prepojovaciu chodbu do učebne a technickej miestnosti. Pôvodná laminátová podlaha bude odstránená a bude nahradená novou keramickou dlažbou vo fotokomore a novou plávajúcou podlahou v chodbe.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa. 2.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 3.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po schválení postupu verejného obstarávania riadiacim orgánom. 4.Podmienkou uzatvorenia Zmluvy medzi objednávateľom a zhotoviteľom je povinnosť zhotoviteľa zložiť depozit vo výške 10% z ponúkanej ceny diela bez DPH, na bežný bankový účet objednávateľa uvedený v záhlaví Zmluvy, a to po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Zhotoviteľ sa zaväzuje zložiť depozit najneskôr do 5 dní od doručenia výzvy zo strany objednávateľa. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany zhotoviteľa. V prípade, ak zhotoviteľ poruší niektorú zo svojich povinností v zmysle tejto Zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody, zmluvnú pokutu alebo iný finančný nárok pre objednávateľa, objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvotnú časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela a odstránení závad, ktoré bránia užívaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. Za depozit sa považuje aj banková záruka, na ktorú sa vzťahujú obdobné podmienky ako v prípade zloženia depozitu uvedené v tomto bode zmluvy. 5.Uchádzač nerozdeľuje dokumenty do samostatnej časti ponuky označenej ako OSTATNÉ a samostatnej časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ, ale predkladá všetky dokumenty spoločne v jednom obale. 6.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak. 7.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 8.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 9.Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Výška zábezpeky je 9 000,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch.