Predmetom zákazky sú stavebné práce na stavbe "Revitalizácia vnútrobloku SEVER, Kežmarok", ktoré zahŕňajú rekonštrukčné práce priestoru medzi blokmi na sídlisku Sever v Kežmarku. Celkový rozsah riešeného územia je 10 900,5 m2. Projekt bude realizovaný v katastrálnom území mesta Kežmarok, na Sídlisku Sever, konkrétne na parcelách KN-C č. 2497/1, KN-C č. 2498, KN-C č. 3209 a na parcele KN-E 6634/1 vedených na liste vlastníctva č. 1. Všetky parcely, na ktorých bude projekt realizovaný sú vo výlučnom vlastníctve žiadateľa - mesta Kežmarok.
Realizáciou projektu Revitalizácia vnútrobloku SEVER, Kežmarok dôjde k výraznej regenerácii vnútrobloku sídliska. Jeho realizáciou mesto poskytne svojim obyvateľom miesto, kde sa zdravšie a lepšie býva. Zakomponovaním drobných architektonických prvkov zelenej infraštruktúry projekt využíva ekologický princíp tvorby a ochrany zelene. Hlavnými prínosmi projektu z pohľadu ekosystémových služieb sú ekologicko - stabilizačný prínos, psychologický, emocionálny a fyzický prínos, zdravotno - hygienický prínos, socio - ekonomický prínos a bezbariérový prístup.
Stavba je rozdelená na 14 stavebných objektov:
SO 01 SPEVNENÉ PLOCHY OBNOVA
SO 02 SPEVNENÉ PLOCHY NOVÉ
SO 03 DETSKÉ IHRISKO 2 -5 r.
SO 04 FITNESS ZÓNA 1
SO 05 FITNESS ZÓNA 2
SO 06 HOJDAČKY
SO 07 POSEDENIE Z BETÓN. PREFABRIKÁTOV
SO 08 DETSKÉ IHRISKO 5 -12 r.
SO 09 STOJAN NA BICYKLE
SO 10 SMETNÉ KOŠE
SO 11 OBNOVA SCHODÍSK
SO 12 PREFABRIKOVANÉ L BLOKY
SO 13 VEREJNÉ OSVETLENIE
SO 14 KAMEROVÝ SYSTÉM
Výsledkom projektu je:
- revitalizácia vnútrobloku na celkovej ploche 10 900,5 m2,
- vysadenie 329 nových rastlín stromy, kry a kvety,
- využívanie ekosystémových služieb,
- zlepšenie kvality bývania a života u 1113 obyvateľov sídliska Sever v Kežmarku a 16 562 obyvateľov mesta Kežmarok,
- vybudovanie 2 detských ihrísk,
- vybudovanie 2 fitness zón;
- vybudovanie oddychovej zóny,
- bezbariérový prístup do priestorov vnútrobloku.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční v súlade s § 52 zákona 343/2015 Z.z.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 12 000,00,- Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
2.Úspešný uchádzač (Zhotoviteľ) sa zmluvne zaviaže, na základe výzvy verejného obstarávateľa (Objednávateľa), zložiť depozit 10 % z celkovej ceny diela bez DPH, na bankový účet verejného obstarávateľa (Objednávateľa) alebo poskytnúť bankovú záruku vo výške 10 % z celkovej ceny diela bez DPH, a to najneskôr do 14 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo. Depozit alebo banková záruka sú určené na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností v zmysle tejto zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa, Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu alebo bankovej záruky.
3.Uchádzači môžu predložiť žiadosti o súťažné podklady až do lehoty na predkladanie ponúk v originálnom vyhotovení poštovým stykom, e-mailom, alebo osobne. V písomnej žiadosti záujemca uvedie identifikačné údaje záujemcu, telefonický kontakt, emailovú adresu a spôsob prevzatia súťažných podkladov.
4.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom,, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať podľa § 39 ods. 6 zákona o predloženie dokladov nahradených JED-om.
5.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou.
6.Uchádzač nerozdeľuje dokumenty do samostatnej časti ponuky označenej ako OSTATNÉ a samostatnej časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ, ale predkladá všetky dokumenty spoločne v jednom obale.
7.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak.
8.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
9.V súlade s § 187 ods. 8 sa komunikácia a výmena informácii vo verejnom obstarávaní sa môže uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní alebo ich kombináciou.
10.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
11.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
12.Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov a tiež uvedené v návrhu Zmluvy o dielo.13. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.