416515 - Regenerácia vnútroblokov na Komenského ulici v Sabinove
Detaily
ID zákazky
416515
Názov
Regenerácia vnútroblokov na Komenského ulici v Sabinove
Referenčné číslo
08/2018V_SB
ID obstarávateľa
5972
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
238 732,98
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
17. 9. 2018 08:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:34
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Sabinov
IČO
00327735
Mesto
Sabinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Drahoslava Gmitrová
Kontaktný email
 dolejngmail.com
Kontaktný telefón
 +421 915946513
Rozširujúce info
Popis zákazky
Regenerácia vnútroblokov sídlisk s uplatnením ekologických princípov tvorby a ochrany zelene je rozdelená na nasledovné stavebné objekty: Workoutové ihrisko, Detské ihrisko, Altánok, Fontána, Spevnené plochy, Mobiliár mimo ihrísk a spevnených plôch. Ide o opravu, úpravu, prestavbu a modernizáciu verejných plôch a mobiliáru v danej lokalite na Komenského ulici v Sabinove. Objekty po obnove budú slúžiť pre účely investora, obyvateľom a návštevníkom lokality, ako verejné priestranstvá pre trávenie voľného času, relax a priestor pre športové vyžitie. V rámci prestavby a modernizácie vnútrobloku bolo navrhnuté odstránenie existujúcich, časom a užívaním, poškodených spevnených plôch, demontáž pôvodného mobiliáru a príprava podkladu pre nové spevnené plochy. V riešenom území sa vyhotovia nové spevnené plochy z exteriérovej dlažby, osadí sa nový mobiliár(Parkové lavičky s opierkou chrbta a lakťovou opierkou, Parkové lavičky s opierkou chrbta, Parkové lavičky bez operadla, Stojany na bicykle, Pitná fontánka s dvojitým prietokom z nerezovej ocele, koše na odpadky), nové prvky detského a workoutového ihriska, ako aj fontána a altánok. Riešené trávnaté plochy, ktoré budú realizáciou prác dotknuté sa po ukončení stavebných prác vysejú trávnatým semenom. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré zároveň predstavujú aj súčasť tohto opisu predmetu zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní JED, je dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ostatné ustanovenia § 39 týmto nie je dotknuté. Jednotný európsky dokument (ďalej len "JED") bude zverejnený v profile verejného obstarávateľa. 2.Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla UVO (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/záujemcu/uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. 3.Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po schválení postupu verejného obstarávania riadiacim orgánom. 4. Podmienkou uzatvorenia Zmluvy medzi objednávateľom a zhotoviteľom je povinnosť zhotoviteľa zložiť depozit vo výške 5% z ponúkanej ceny diela bez DPH, na bežný bankový účet objednávateľa uvedený v záhlaví Zmluvy, a to po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Zhotoviteľ sa zaväzuje zložiť depozit najneskôr do 5 dní od doručenia výzvy zo strany objednávateľa. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany zhotoviteľa. V prípade, ak zhotoviteľ poruší niektorú zo svojich povinností v zmysle tejto Zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody, zmluvnú pokutu alebo iný finančný nárok pre objednávateľa, objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvotnú časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela a odstránení závad, ktoré bránia užívaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. Za depozit sa považuje aj banková záruka, na ktorú sa vzťahujú obdobné podmienky ako v prípade zloženia depozitu uvedené v tomto bode zmluvy. 5.Uchádzač nerozdeľuje dokumenty do samostatnej časti ponuky označenej ako OSTATNÉ a samostatnej časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ, ale predkladá všetky dokumenty spoločne v jednom obale. 6.Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 tohto oznámenia, ak nie je určené inak. 7.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. 8.Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 9. Verejný obstarávateľ požaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Výška zábezpeky je 6 000,00 EUR. Ďalšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch. 10.Verejný obstarávateľ uplatní ustanovenia § 114 ods. 9 zákona, t.j. verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o VO po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o VO
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 238 732,98 EUR Stavebné práce
Položky detailne
[1]
  238 732,98 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
k.ú. mesta Sabinov, parcela č. 5244, 629/1, 5387, 5386
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
238 732,98
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
416515
Názov položky
--
Kód CPV
45000000-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 167 výzva na predkladanie ponúk (stavebné práce) -- 08/2018V_SB
2019 250 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 08/2018V_SB
Oznámenia detailne
[08/2018V_SB]
Názov typu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 1. podtypu oznámenia
výzva na predkladanie ponúk (stavebné práce)
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
08/2018V_SB
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 8. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYP
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
416515
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
167
[08/2018V_SB] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
08/2018V_SB
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 12. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
416515
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
250