416535 - Stavebné práce pre projekt Detský domov Ružomberok
Detaily
ID zákazky
416535
Názov
Stavebné práce pre projekt Detský domov Ružomberok
Referenčné číslo
VOB/106/2018-M_ODEO
ID obstarávateľa
1630
Hlavný kód CPV
45215215-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
299 379,27
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
28. 9. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:35
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
IČO
00681156
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Stanislav Ondračka
Kontaktný email
 stanislav.ondrackaemployment.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 220462408
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je výstavba budovy rodinného domu s administratívnym zázemím pre UPSVR na účely Detského domova Ružomberok. Podrobná špecifikácia diela je uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Otv. pon. sa v zmysle § 20 ods. 11 ZVO vykonáva v IS Evoservis a to sprístupnením ponúk komisii vložením e-kľúčov členov komisie. Tento IS uplynutím LPP automaticky zverejní inf. v zmysle § 52 ods. 6 ZVO (obch. mená, sídla, miesta podnikania alebo adr. pobytov uch. a ich NPK, kt. sa dajú vyjadriť číslicou) a uch., kt. predložili ponuku, vygeneruje zápisnicu resp. protokol z otv. pon.
Doplňujúce informácie
1.MPSVR SR ako centrálna obstarávacia organizácia obstaráva predmet zákazky pre Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s verejným obstarávateľom, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácií. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREHĽAD ZÁKAZIEK po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Elektronické ponuky sa budú podpisovať e-podpisom/UEZ. Bližšie informácie o používaní e-podpisu/UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2.V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálnych dokladov. 3.Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku vo výške 8 000 EUR. Podrobné informácie spôsobu zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 4.Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska sa realizuje postupom podľa § 114 ods. 9 ZVO (tzv. reverzný postup,). 5.Vzhľadom na skutočnosť, že predmet zákazky bude financovaný z fondov Európskej únie, objednávateľ uzavrie zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom výhradne po schválení procesu verejného obstarávania, a schválení financovania predmetu zákazky riadiacim orgánom IROP. 6.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak Riadiaci orgán OP IROP po vykonaní administratívnej kontroly nepostúpi zákazku na ďalšie financovanie z fondov EÚ. 7.Upresnenie k bodu II.2.7) tejto výzvy: Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody Zhotoviteľ odovzdá dielo v zmysle Zmluvy o dielo v termíne do 12 mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia staveniska. 8.Úspešný uchádzač pred uzavretím zmluvy o dielo predloží verejnému obstarávateľovi potvrdenie o poistení za škody podnikateľa, ktoré vzniknú v dôsledku výkonu stavebných prác. Minimálna výška poistenia bude 300 000,00 EUR na jednu poistnú udalosť. Na požiadanie verejného obstarávateľa je úspešný uchádzač povinný predložiť platnú poistnú zmluvu a doklad o zaplatení poistného v termíne pred podpisom zmluvy o dielo. 9.Na zodpovedajúce plnenie predmetu zákazky úspešný uchádzač sa zaväzuje zložiť pred podpisom zmluvy výkonovú záruku na plnenie zmluvy vo výške 5 % zo zmluvnej ceny za dielo na účet objednávateľa. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 2 súťažných podkladov Zmluva o dielo. 10.MPSVR SR ako centrálna obstarávacia organizácia obstaráva predmet zákazky pre Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR. 11.Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 299 379,27 EUR Strecha
Položky detailne
[1]
  299 379,27 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Detský domov Ružomberok, rodinný dom s administratívnym zázemím postavený na pozemku par. Č. KN C-14076/4, LV č. 4101 a KN C-14076/5, LV č. 1821 v k. ú. Ružomberok
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
299 379,27
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
416535
Názov položky
--
Kód CPV
44112400-2
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
12
Názov kritéria
--
CPV kód
Strecha
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 173 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VOB/106/2018-M_ODEO
Oznámenia detailne
[VOB/106/2018-M_ODEO] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VOB/106/2018-M_ODEO
Dátum zverejnenia vo vestníku
31. 8. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
416535
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
173