416548 - EESSI – systém pre elektronickú výmenu informácií v oblasti sociálneho zabezpečenia pre potreby ÚDZS
Detaily
ID zákazky
416548
Názov
EESSI – systém pre elektronickú výmenu informácií v oblasti sociálneho zabezpečenia pre potreby ÚDZS
Referenčné číslo
UDZSEESSI082018
ID obstarávateľa
9119
Hlavný kód CPV
72262000-9
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
1 392 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
27. 9. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:34
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
IČO
30796482
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mária Šuleková
Kontaktný email
 maria.sulekovaudzs-sk.sk
Kontaktný telefón
 +421 903711533
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je vývoj, inštalácia, integrácia konfigurácia systému pre elektronickú výmenu údajov v rámci sociálneho zabezpečenia EESSI. Systém má obsahovať 3 moduly (NG, NA, NAS) v 3 prostrediach (testovacie, akceptačné a produkčné) a má byť navrhnutý ako cloud ready. Moduly EESSI majú komplexne zabezpečovať elektronickú komunikáciu medzi koncovými užívateľmi systému EESSI podľa článku 4 ods. 2 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 987/2009 zo 16. septembra 2009, ktorým sa stanovuje postup vykonávania nariadenia (ES) č. 883/2004 o koordinácii systémov sociálneho zabezpečenia v platnom znení (ďalej len vykonávacie nariadenie), ktoré nadobudlo účinnosť 1. mája 2010. Modul Národná brána (NG) má zabezpečiť transformáciu správ od kompetentných národných inštitúcií, ktoré budú s NG komunikovať v národnom formáte, do medzinárodného formátu v profile ebMS3.0 AS4 a odoslať túto správu bezpečným spôsobom prostredníctvom siete GOVNET do prístupového bodu a ďalej do príslušnej inštitúcie v inom členskom štáte a opačne prijať správu z prístupového bodu, transformovať ju do národného formátu a odoslať ju kompetentným inštitúciám na spracovanie prostredníctvom webových služieb. Jadro NG má byť postavené na prepoužiteľnom komunikačnom module BMS, ktoré obsahuje Referenčná Implementácia Národnej Aplikácie (RINA), ktorú dodáva Európska komisia prostredníctvom projektu EESSI. Modul Národná aplikácia (NA) má zabezpečiť vstup, spracovanie a výstup informácií od užívateľov, ktoré sú zadané prostredníctvom grafického rozhrania, importom alebo prostredníctvom API rozhrania. Modul Národné Aplikačné Služby (NAS) má byť súčasťou NG a má zabezpečiť podporné funkcionality, ktoré zabezpečujú prevádzku aplikačnej a komunikačnej vrstvy. Systém má komplexne riešiť agendu elektronickej výmeny informácií v zmysle platnej legislatívy. Implementácia 3 prostredí: Testovacie, Akceptačné, Produkčné. Návrh architektúry riešenia. Definovanie hardwarových požiadaviek na základe navrhnutej architektúry. Dodávka hardware nie je súčasťou obstarávania. Systém musí byť navrhnutý ako cloud ready, teda musí byť schopný prevádzkovania v dátovom centre s virtuálnym prostredím. Použitie modulu BMS dodávaného EÚ ako základ pre Národnú bránu. Štruktúra správ je definovaná XSD schémami. Implementácia synchronizácie dátového modelu, schém a číselníkov medzi centrálnym nodom, prístupovým bodom, národnou bránou a národnou aplikáciou. Očakávaný počet obojsmerne prenesených správ ročne je 700 000. Požadovaná dostupnosť systému je 99,9 %. Služby poskytované pri prevádzke informačného systému. Vypracovanie metodických dokumentov: Havarijný plán systému Riadenie zmien systému Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch a nezverejnenej časti súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponuky označenej ako časť "Ostatné" je neverejné, bez účasti uchádzačov. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom účasť na otváraní častí ponúk označených ako časť "Kritériá".Na otváraní ponúk sa uchádzač preukáže dokladom totožnosti, zástupca uchádzača sa preukáže dokladom totožnosti a originálom alebo úradne osvedčeným splnomocnením uchádzača.
Doplňujúce informácie
1. Záujemca je povinný vypracovať ponuku v súlade s prílohou č. 1 a časťou súťažných podkladov, označených verejným obstarávateľom ako dôverné (ďalej len nezverejnená časť súťažných podkladov). Časť súťažných podkladov nie je zverejnená z dôvodu ochrany dôverných informácií. Nezverejnená časť súťažných podkladov bude záujemcovi poskytnutá na základe uzatvorenej Dohody o mlčanlivosti. Návrh Dohody o mlčanlivosti je uložený v profile verejného obstarávateľa vedenom Úradom pre verejné obstarávanie (ďalej len ÚVO). Nezverejnená časť súťažných podkladov bude záujemcovi poskytnutá na základe verejnému obstarávateľovi v písomnej podobe doručenej žiadosti o sprístupnenie nezverejnenej časti súťažných podkladov, ktorej prílohou bude podpísaný originál Dohody o mlčanlivosti podľa § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov v dvoch vyhotoveniach. Verejný obstarávateľ poskytne záujemcovi nezverejnenú časť súťažných podkladov bezodkladne po doručení Dohody o mlčanlivosti. Žiadosť o sprístupnenie nezverejnenej časti súťažných podkladov musí byť vyhotovená v slovenskom jazyku, podpísaná osobou/osobami oprávnenými konať v mene záujemcu a možno ju podať osobne alebo zaslať prostredníctvom pošty na adresu: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou Žellova 2 829 24 Bratislava 25. Mgr. Ingrid Bereczová odborný referent Oddelenie verejného obstarávania Kancelária zástupcu predsedu úradu tel.+421 2 20856 250 mobil 0901 960 437 fax.: +421 2 20856 501, e-mail: ingrid.bereczova@udzs-sk.sk. 2. Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese:ingrid.bereczova@udzs-sk.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu. 3. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/ vyhladavanie-profilov/zakazky/9119. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je doporučené uviesť túto informáciu na adresu ingrid.bereczova@udzs-sk.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších informácií súvisiacich s predmetom zákazky. Súčasne bude verejný obstarávateľ všetky ďalšie informácie, alebo vysvetlenia súťažných podkladov zverejňovať v profile. 4.Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 5. Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/ uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy. 6. V prípade ak úspešný uchádzač využíva kapacity tretích osôb, ktorými preukazoval technickú alebo odbornú spôsobilosť, zodpovedajú tretie osoby spolu s úspešným uchádzačom za plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne. 7.Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotnym európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom uchádzačom z predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotnym európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom. 8. Pravidlá, podmienky a požiadavky neuvedené v oznámení a v súťažnych podkladoch sa riadia ZVO.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Programovanie aplikačného softvéru
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou Žellova 2, 829 24 Bratislava 25.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
416548
Názov položky
--
Kód CPV
72212000-4
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Programovanie aplikačného softvéru
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 169 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) UDZSEESSI082018
2019 45 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania ZREESSI022019
Oznámenia detailne
[UDZSEESSI082018] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
UDZSEESSI082018
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 8. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
416548
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
169
[ZREESSI022019] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ZREESSI022019
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 3. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
416548
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
45