416601 - Dodávka nového, nepoužitého, nerepasovaného hybridného zariadenia SPECT/CT a nového, nepoužitého, nerepasovaného zariadenia SPECT, vrátane súvisiacich stavebných prác a služieb
Detaily
ID zákazky
416601
Názov
Dodávka nového, nepoužitého, nerepasovaného hybridného zariadenia SPECT/CT a nového, nepoužitého, nerepasovaného zariadenia SPECT, vrátane súvisiacich stavebných prác a služieb
Dodávka nového, nepoužitého, nerepasovaného hybridného zariadenia SPECT/CT a nového, nepoužitého, nerepasovaného zariadenia SPECT, vrátane súvisiacich stavebných prác a služieb, pre pracovisko v Košiciach, podľa požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Ponuky sa budú predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní do systému JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com/). Otváranie ponúk bude v súlade § 54 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk.
Doplňujúce informácie
INMM ako verejný obstarávateľ vzhľadom na zložitosť a rozmanitosť predmetu zákazky a náročnosť prípravy procesu verejného obstarávania v súlade s § 25 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní zrealizoval v období od 29.01.2018 do 14.02.2018 prípravné trhové konzultácie s potenciálnymi dodávateľmi. Ich cieľom bolo najmä poskytnutie bližšej špecifikácie technického parametra a poskytnutie súčinnosti pri definovaní nediskriminačných technických špecifikácií predmetu zákazky. Zápisnica z trhových konzultácií je dostupná na stránke www.uvo.gov.sk v profile ver.obstarávateľa a v systéme JOSEPHINE.
Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: Ide o jeden logický celok, ktorý musí byť z dôvodu inštalácií, testovania a skúšobnej prevádzky a školenia na zavedenie do prevádzky dodávaný spoločne.
Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov preukázanie splnenia požiadaviek na predmet zákazky, ktoré sú bližšie uvedené v bode 26 časti V. súťažných podkladov.
Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov v súlade s ustanovením podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní o tom, že vyžaduje od uchádzačov zloženie zábezpeky za účelom zabezpečenia viazanosti ich ponuky. Pod zábezpekou sa v tomto prípade myslí poskytnutie bankovej záruky za uchádzača alebo zloženie finančných prostriedkov uchádzačom na účet verejného obstarávateľa v banke v sume 50 000,00 EUR. Bližšie informácie o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v bode 17 časti III. kapitoly A. súťažných podkladov.
Obhliadka miesta poskytnutia predmetu zákazky je verejným obstarávateľom organizovaná. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.
Obsahom komunikácie prostredníctvom systému JOSEPHINE bude predkladanie ponúk, vysvetľovanie súťažných podkladov a oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, prípadné doplnenie súťažných podkladov, vysvetľovanie predložených ponúk, vysvetľovanie predložených dokladov ako aj komunikácia pri revíznych postupoch a akákoľvek ďalšia, výslovne neuvedená komunikácia v súvislosti s týmto verejným obstarávaním, s výnimkou prípadov, keď to výslovne vylučuje zákon.
Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/.Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi, ktoré sú uvedené v bode 16.26 súťažných podkladov.
Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v prehľade - zozname obstarávaní vyberie predmetné obstarávanie a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky a žiadosti. Bližšie informácie o komunikácii sú uvedené v časti II. kapitoly A súťažných podkladov.
Žiadosť o účasť v zmysle § 2 ods. 5 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní, resp. informáciu o prevzatí súťažných podkladov z profilu verejného obstarávateľa s uvedením dátumu prevzatia je záujemca povinný doručiť verejnému obstarávateľovi prostredníctvom systému JOSEPHINE v lehote uvedenej v bode IV.2.2) tohto oznámenia.
Žiadosť o účasť, resp. informácia o prevzatí súťažných podkladov musí obsahovať identifikačné údaje záujemcu/žiadateľa (obchodný názov, sídlo/miesto podnikania, meno a priezvisko zodpovednej osoby, jej telefónne číslo a e-mail). Uvedené sa požaduje z dôvodu objektívneho stanovenia momentu prevzatia súťažných podkladov a s tým súvisiace určenie lehôt podľa zákona o verejnom obstarávaní. Ak záujemca uvedenú požiadavku nedodrží, verejný obstarávateľ bude zákonné lehoty počítať od momentu zverejnenia súťažných podkladov v profile verejného obstarávateľa.
Položky
P.č.
Názov položky
Predpokladana hodnota bez DPH
Mena
CPV kód
1
--
1 050 000,00
EUR
Inštalácia lekárskych zariadení
Položky detailne
[1]
1 050 000,00
EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Inštitút nukleárnej a molekulárnej medicíny, Rastislavova 43, 042 53 Košice - mestská časť Juh, 1. nadzemné podlažie