417079 - Združená dodávka elektrickej energie pre objekty UPJŠ v Košiciach (2019-2020)
Detaily
ID zákazky
417079
Názov
Združená dodávka elektrickej energie pre objekty UPJŠ v Košiciach (2019-2020)
Referenčné číslo
REK001662/2018-UVO
ID obstarávateľa
1036
Hlavný kód CPV
09310000-5
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
808 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
18. 10. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:38
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO
00397768
Mesto
Košice - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Ján Richnavský
Kontaktný email
 jan.richnavsky1upjs.sk
Kontaktný telefón
 +421 552341168
Rozširujúce info
Popis zákazky
Dodávka elektrickej energie do odberných miest UPJŠ vrátane prenosu a distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej sústavy, pri dodržaní platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy v predpokladanom objeme počas zmluvného obdobia, t.j. od 0:00 SEČ 01.01.2019 do 24:00 hod SEČ 31.12.2020.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk bude v súlade § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, z dôvodu realizácie elektronickej aukcie.
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036, zároveň ponúka prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk/upjs. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: Na adrese www.ezakazky.sk/upjs, klikne záujemca na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému svojimi prihlasovacími údajmi (ak už má vytvorené konto) alebo klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov. Po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. Na základe žiadosti o súťažné podklady doručenej verejnému obstarávateľovi prostredníctvom portálu www.ezakazky.sk, bude mať povolený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli prostredníctvom elektronického prístupu. Verejný obstarávateľ bude poskytovať vysvetlenie smerom k záujemcom či uchádzačom cez elektronický portál www.ezakazky.sk do elektronického konta záujemcu či uchádzača s tým, že notifikácia bude záujemcovi alebo uchádzačovi doručovaná z portálu www.ezakazky.sk na e-mail uvedený v žiadosti o súťažné podklady. Záujemca zadá text otázky pomocou príslušného formulára portálu. Verejný obstarávateľ svoju odpoveď taktiež odošle na portáli www.ezakazky.sk, pričom bude zverejnená všetkým záujemcom a prístupná na portáli. Portál zároveň všetkým záujemcom odošle e-mailovú notifikáciu o tom, že odpoveď bola sprístupnená. Verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom odpoveď na žiadosti o vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v inej sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom bezodkladne v elektronickej forme na profile http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a pre záujemcov, ktorí sa zaregistrovali na portáli www.ezakazky.sk, najneskôr však 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že záujemca o vysvetlenie požiada dostatočne vopred. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si súťažné podklady stiahli z profilu verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036, alebo súťažné podklady získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby resp. záujemcu, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia na portáli verejného obstarávateľa. Postup zadávania nadlimitnej verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 (reverzná verejná súťaž) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Odôvodnenie nerozdelenia predmetu na časti: Požiadavka má komplexný charakter poskytovaných tovarov, vyplývajúca z identifikovaných potrieb verejného obstarávateľa vo vzťahu k zabezpečeniu efektivity dosiahnutia určeného účelu zadávanej zákazky neumožňuje efektívne rozdelenie zákazky na časti, nakoľko požadované tovary, ktoré determinujú rozsah tejto zákazky, musia byť poskytované s vysokou mierou operatívnosti a flexibilnosti, na základe aktuálnych potrieb a v určenom čase; rozdelenie zákazky na časti by spôsobilo významné problémy pri logistickom zabezpečení a koordinácii služieb viacerými subjektmi, pri zabezpečení kontroly rozsahu a kvality služieb na základe čiastkových zadaní verejného obstarávateľa.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 187 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží REK001662/2018-UVO
Oznámenia detailne
[REK001662/2018-UVO] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
REK001662/2018-UVO
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 9. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
417079
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
187