417127 - Modernizácia technického vybavenia základnej školy sv. Augustína Považská Bystrica
Detaily
ID zákazky
417127
Názov
Modernizácia technického vybavenia základnej školy sv. Augustína Považská Bystrica
Referenčné číslo
dcZA-2/2018
ID obstarávateľa
11278
Hlavný kód CPV
39162200-7
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
70 372,53
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 10. 2018 14:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:38
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Rímskokatolícka cirkev, Žilinská diecéza
IČO
42063043
Mesto
Žilina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Jaromír Smítka
Kontaktný email
 jaromir.smitkagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 907871152
Rozširujúce info
Popis zákazky
Dodávka materiálno-technického vybavenia a didaktických pomôcok pre jednotlivé odborné učebne. Zákazka realizovaná v elektronickom systéme IS EVO https://evo.gov.sk/evo/ethics.nsf/public_tenders2!OpenView
Informácie o otváraní ponúk
V nadväznosti na využitie elektronickej aukcie je sprístupnenie ponúk a ich vyhodnotenie neverejné
Doplňujúce informácie
d) pokračovanie podmienok účasti: 6.3.Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie poskytovať služby preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.. Pozn.: Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO táto osoba preukazuje aj výpisom z registra trestov právnickej osoby nie starším ako tri mesiace. 6.4.V súlade s § 34 ods. 4 ZVO obstarávateľ požaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. V tomto prípade písomná zmluva uzavretá podľa § 34 ods. 3 ZVO bude prílohou rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania. 31.ĎALŠIE INFORMÁCIE 31.1.Verejný obstarávateľ umožní trvalý prístup k súťažným podkladom v systéme EVO a v profile najneskôr nasledujúci deň po zverejnení výzvy vo vestníku UVO. 31.2.Žiadosť o registráciu môže uchádzač predložiť len v systéme EVO. Písomné žiadosti na adresu verejného obstarávateľa nebudú akceptované. 31.3.Do zákazky sa môže registrovať záujemca do lehoty na predkladanie ponúk. Pre záujemcov sa odporúča, aby si vyžiadali súťažné podklady v takom časovom horizonte, ktorý im zabezpečí dostatočný časový priestor na vypracovanie ponúk, a aby si tým, v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili aj dostatočný časový priestor na jeho použitie. Zákon o verejnom obstarávaní v § 114 ods. 8 ustanovuje verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi povinnosť oznámiť vysvetlenie požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch preukázateľne bezodkladne všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred, inak v primeranej lehote určenej verejným obstarávateľom. Nevyžiadaním súťažných podkladov v dostatočnom predstihu pred lehotou na predkladanie ponúk si záujemcovia sami môžu znemožniť využitie inštitútu vysvetľovania súťažných podkladov. 31.4.V prípade uplatnenia revíznych postupov v procese verejného obstarávania, si obstarávateľ vyhradzuje právo prijať zmluvu v predĺženej lehote viazanosti, o ktorej budú uchádzači informovaní. 31.5.Ponuky uchádzačov, ani ich časti, sa nepoužijú bez súhlasu uchádzačov. 31.6.Z dôvodu, že predmet plnenia zmluvy je financovaný z prostriedkov poskytnutých objednávateľovi na základe Zmluvy o NFP sa predávajúci zaväzuje strpieť' výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú: a)Poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby b)Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby c)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby d)Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov e)Osoby prizvané orgánmi podľa písm. a) - d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Európskeho spoločenstva.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Školský nábytok 4 984,67 EUR Školský nábytok
2 Vzdelávacie vybavenie 22 475,67 EUR Vzdelávacie vybavenie
3 IKT zariadenia a materiál 6 971,67 EUR Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
4 Knihy a digitálne knižné produkty 11 445,20 EUR Knihy pre knižnice
Položky detailne
[1] Školský nábytok
  4 984,67 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Základná škola svätého Augustína, Moyzesova 1, 017 01 Považská Bystrica
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
4 984,67
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
417127
Názov položky
Školský nábytok
Kód CPV
39160000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Školský nábytok
[2] Vzdelávacie vybavenie
  22 475,67 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Základná škola svätého Augustína, Moyzesova 1, 017 01 Považská Bystrica
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
22 475,67
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
417127
Názov položky
Vzdelávacie vybavenie
Kód CPV
39162000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Vzdelávacie vybavenie
[3] IKT zariadenia a materiál
  6 971,67 EUR
P.č.
3
Hlavné miesto dodania/plnenia
Základná škola svätého Augustína, Moyzesova 1, 017 01 Považská Bystrica
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
6 971,67
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
417127
Názov položky
IKT zariadenia a materiál
Kód CPV
30200000-1
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
[4] Knihy a digitálne knižné produkty
  11 445,20 EUR
P.č.
4
Hlavné miesto dodania/plnenia
Základná škola svätého Augustína, Moyzesova 1, 017 01 Považská Bystrica
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
11 445,20
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
417127
Názov položky
Knihy a digitálne knižné produkty
Kód CPV
22113000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Knihy pre knižnice
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 187 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania JSdcZA2/2018-vyzva
2019 102 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk JSdcZA-2/2018 - vysledok
2020 200 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania JSdcZA2/2018-zmena
2020 196 Informácie o výsledku verejného obstarávania Oznámenia o zmene zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody JSdcZA2/2018-dodatok-časť-4
Oznámenia detailne
[JSdcZA2/2018-vyzva] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Koncesné obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
JSdcZA2/2018-vyzva
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 9. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
K
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
417127
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
187
[JSdcZA-2/2018 - vysledok] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
JSdcZA-2/2018 - vysledok
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 5. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
417127
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
102
[JSdcZA2/2018-zmena] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
JSdcZA2/2018-zmena
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 9. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
417127
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
200
[JSdcZA2/2018-dodatok-časť-4] Oznámenia o zmene zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody
Názov typu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o zmene zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
JSdcZA2/2018-dodatok-časť-4
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 9. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
Kód podtypu oznámenia
DO
ID zákazky
417127
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
196