417214 - Nákup strojového vybavenia pre zabezpečenie činnosti regionálneho centra vzdelávania pri SOŠ TAP
Detaily
ID zákazky
417214
Názov
Nákup strojového vybavenia pre zabezpečenie činnosti regionálneho centra vzdelávania pri SOŠ TAP
Referenčné číslo
SOS-01
ID obstarávateľa
16836
Hlavný kód CPV
16700000-2
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
162 241,46
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
10. 10. 2018 16:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:38
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Stredná odborná škola technická a agropotravinárska - Műszaki, Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Szakközépiskola
IČO
42317665
Mesto
Rimavská Sobota
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr.Renata Bódiová
Kontaktný email
 ssrs.bodiovagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 915815648
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je dodanie strojového vybavenia pre zabezpečenie činnosti regionálneho centra vzdelávania pri Strednej odbornej škole technickej a agropotravinárskej - Muszaki, Mezgazdasági és Élelmiszeripari Szakközépiskola. Súčasťou dodávky je aj dodanie na miesto realizácie (SOŠ TAP, Rimavská Sobota), uvedenie do prevádzky a zaškolenie.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je verejné. Účasť na otváraní ponúk je umožnená všetkým uchádzačom, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1) Súťažné podklady (ďalej len "SP") budú zaslané záujemcom na základe ich písomnej žiadosti. Žiadosť o SP záujemca zašle v elektronickej podobe na kontaktnú adresu: zarkon@slovanet.sk. 2) SP sa poskytnú výhradne elektronicky prostredníctvom e-mailu, nebudú sa poskytovať v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ bude vyžadovať slovné potvrdenie o doručení SP záujemcovi vo forme odpovedi na zaslaný email. 3) SP sú záujemcom k dispozícii aj v profile na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/16836, tu budú zverejňované aj vysvetlenia, prípadné zmeny a doplnenia SP. 4) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o SP požiadali aj vtedy, ak ich získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby, pripadne si ich stiahli z profilu na www.uvo.gov.sk . V prípade, že záujemca nepožiada o SP, verejný obstarávateľ nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky. 5) Spôsob komunikácie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi je podrobne popísaný v Súťažných podkladoch. V procesoch, ktoré nastanú do 18.10.2018 (vrátane) bude komunikácia prebiehať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, v procesoch od 19.10.2018 bude komunikácia prebehať elektronicky v súlade s § 20 ods. 1 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní a v súlade s výkladovým stanoviskom ÚVO č. 4/2018 zo dňa 13.9.2018. V prípade, ak do 18.10.2018 nedôjde k odoslaniu oznámenia o výsledku VO uchádzačom, bude ďalšia komunikácia prebiehať prostredníctvom elektronického portálu www.ezakazky.sk. 6) Zábezpeka na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje. Výšku zábezpeky verejný obstarávateľ stanovil vo výške 3 000 EUR (slovom tritisíc eur). Spôsob zloženia zábezpeky je opísaný v Súťažných podkladoch. 7) Verejný obstarávateľ neaplikuje a) zelené verejné obstarávanie, b) obstarávanie inovácií ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku úspešného uchádzača, ak cena prekročí predpokladanú hodnotu zákazky uvedenú v tejto Výzve. 9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje odkladaciu podmienku účinnosti Kúpnej zmluvy. Zmluva nadobudne platnosť dňom podpisu zmluvných strán a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia podľa zákona č. 382/2011 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 211/2000 Z. z. Zároveň platí, že zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť až po schválení procesu verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa finančného príspevku. 10) V zmysle § 39 zákona o VO môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (JED). Postačí, ak splnenie podmienok účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D JED-u ) preukáže uchádzač odpoveďou na jednu otázku s odpoveďou áno alebo nie (tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti).
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 162 241,46 EUR Čelné lopatové nakladače
Položky detailne
[1]
  162 241,46 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Stredná odborná škola technická a agropotravinárska - Muszaki, Mezgazdasági és Élelmiszeripari Szakközépiskola, Okružná 61, 979 01 Rimavská Sobota
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
162 241,46
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
417214
Názov položky
--
Kód CPV
43250000-0
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
4
Názov kritéria
--
CPV kód
Čelné lopatové nakladače
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 66 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 092018
Oznámenia detailne
[092018] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
092018
Dátum zverejnenia vo vestníku
3. 4. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
417214
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
66