417340 - Systém pre monitorovanie včelieho úľa (Beehive Monitor)
Detaily
ID zákazky
417340
Názov
Systém pre monitorovanie včelieho úľa (Beehive Monitor)
Referenčné číslo
1-2018
ID obstarávateľa
19953
Hlavný kód CPV
38552000-9
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
299 837,50
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
12. 11. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:40
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Prvá Obchodná, s.r.o.
IČO
44219482
Mesto
Nitra
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Milan Kozický
Kontaktný email
 milankozickyyahoo.com
Kontaktný telefón
 +421 37915183450
Rozširujúce info
Popis zákazky
Systém senzorov na sledovanie včelieho úľa s centrálnym monitoringom. Predmet zákazky sa skladá z dvoch častí: Časť 1: Dodanie projektovej dokumentácie na systém senzorov na sledovanie včelieho úľa s centrálnym monitoringom: Zariadenie má sledovať pomocou rôznych senzorov správanie sa úľa s včelami. Podrobný opis časti 1 predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch. Časť 2: Softvér pre informačný systém včelstiev: softvér zabezpečujúci nepretržité sledovanie a monitorovanie vybraných ukazovateľov včelieho úľa. Podrobný opis časti 2 predmetu zákazky sa nachádza v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač, ktorý predložil v lehote na predkladanie ponúk svoju ponuku. Každá fyzická osoba sa preukáže identifikačným dokladom. V prípade, že príde iná osoba ako štatutárny zástupca oprávnený konať za uchádzača, táto osoba je povinná predložiť okrem ID dokladu aj písomné splnomocnenie od osoby oprávnenej konať za uchádzača.
Doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady s prílohami sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ (osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní) bude zverejňovať všetky vysvetlenia, prípadné zmeny, doplnenia a odpovede na prijate žiadostí o nápravu na svojom profile v rámci danej zákazky. Záujemca môže požiadať o poskytnutie súťažných podkladov na kontaktnej emailovej adrese uvedenej v oznámení. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti napísané v iných jazykoch sa nebude reagovať. 2. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom bude prebiehať aj elektronicky prostredníctvom emailu bez následného doručenia informácie v listinnej podobe ak v súťažných podkladoch nie je stanovené inak. Na tento účel u verejného obstarávateľa slúži emailová adresa uvedená v oznámení. 3. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov súvisiacich s týmto oznámením, znáša záujemca/uchádzač. 4. Verejný obstarávateľ použije postup reverznej verejnej súťaže podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní a ponuky sa predkladajú jednoobálkovo podľa pokynov uvedených v súťažných podkladoch. 5. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje: pre časť 1 vo výške 5 400 EUR. pre časť 1 vo výške 3 500 EUR. 6. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. 7. Verejný obstarávateľ (osoba podľa § 8 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní) si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky. 8.Táto Zmluva nadobúda účinnosť v deň nasledujúci po dni kumulatívneho splnenia nasledovných dvoch odkladacích podmienok; a) uzavretie platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi Poskytovateľom a Objednávateľom, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci Výzvy, a zároveň b) vykonanie administratívnej finančnej kontroly verejného obstarávania k Zákazke zo strany Poskytovateľa, pričom jej výsledky umožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov v celom rozsahu Zákazky.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Projektová dokumentácia na výrobu systému senzorov na sledovanie včelieho úľa s centrálnym monitoringom 180 237,50 EUR Elektronické merače
2 Software pre informačný systém včelstiev 119 600,00 EUR Softvérové balíky a informačné systémy
Položky detailne
[1] Projektová dokumentácia na výrobu systému senzorov na sledovanie včelieho úľa s centrálnym monitoringom
  180 237,50 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Dolné Strháre s.č. 138, PSČ 991 03
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
180 237,50
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
417340
Názov položky
Projektová dokumentácia na výrobu systému senzorov na sledovanie včelieho úľa s centrálnym monitoringom
Kód CPV
38552000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Elektronické merače
[2] Software pre informačný systém včelstiev
  119 600,00 EUR
P.č.
2
Hlavné miesto dodania/plnenia
Dolné Strháre s.č. 138, PSČ 991 03
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
119 600,00
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
417340
Názov položky
Software pre informačný systém včelstiev
Kód CPV
48000000-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
6
Názov kritéria
--
CPV kód
Softvérové balíky a informačné systémy