417388 - Poskytnutie poradenských služieb pre programy Európskej únie a iných poradenských služieb pre rezort Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky
Detaily
ID zákazky
417388
Názov
Poskytnutie poradenských služieb pre programy Európskej únie a iných poradenských služieb pre rezort Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky
Referenčné číslo
MŽP/NL 11/2018
ID obstarávateľa
11716
Hlavný kód CPV
79400000-8
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
2 231 648,15
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
7. 1. 2019 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:48
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
IČO
42181810
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Erik Weiss
Kontaktný email
 verejne.obstaravanieenviro.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 259562114
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečenie poskytovania podpory RO OP KŽP pri riadení implementácie OP KŽP v programovom období 2014 2020 podľa potrieb OP a tým zabezpečiť efektívne riadenie a čerpanie prostriedkov OP KŽP. Zároveň je predmetom zákazky zabezpečenie poskytovania podpory pre plnenie úloh rezortu MŽP SR vrátane jeho podriadených organizácií. Poradenské služby budú poskytované v nasledovných rámcových oblastiach: A)Poradenské služby na podporu riadenie, implementácie , monitorovania, kontroly a hodnotenia OP KŽP, LIFE, FM EHP a NFM. B)Poradenské služby v oblasti riadenia procesov, riadenia ľudských zdrojov a organizačného zabezpečenia v rámci rezortu MŽP SR. C)Poradenské služby v oblasti riadenia eGovernmentu a súvisiacich IT služieb v rezorte MŽP SR. D)Špecifické analytické činnosti v oblasti rezortu MŽP SR.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a spôsobom podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Doplňujúce informácie
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 2. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 110 000,00 €. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 19. 3. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému eZakazky. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do systému eZakazky umiestnenom na webovej adrese https://www.ezakazky.sk Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Spôsob prevedenia autentifikácie je uvedený v súťažných podkladoch. 5. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme eZakazky umiestnenom na webovej adrese https://www.ezakazky.sk, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. 6. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 7. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 8. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Nakoľko zodpovednosti a úlohy jednotlivých odborníkov z jednotlivých oblastí sa vzájomne prelínajú, je možné definovať iba požadované spoločné a jednotné výstupy vytvorené spoločnou prácou týchto odborníkov, a preto nie je možné tieto služby zadávať samostatne niekoľkým samostatným dodávateľom. Zároveň je nevyhnutné zachovať kontinuitu jednotlivých služieb - realizáciu nadväzujúcich služieb tým istým dodávateľom, a to jednak z dôvodu zachovania kvality a hospodárnosti a efektívnosti. V každom nadväzujúcom kroku tak odpadá o. i. potreba oboznamovať sa s predošlými krokmi, čo je rýchlejšie, hospodárnejšie a zároveň eliminuje riziká nesprávneho alebo neúplného pochopenia predošlých krokov a z toho vyplývajúca vhodnosť a správnosť nadväzujúcich krokov. Z uvedeného zároveň vyplýva, že v prípade zadávania jednotlivých služieb, ktoré sú predmetom tejto zákazky, niekoľkým samostatným dodávateľom reálne existuje riziko ohrozenia úspešného zrealizovania daných projektov, ktoré sú nevyhnutne potrebné pre dosiahnutie stanovených cieľov. Projekty by nemuseli byť zrealizované riadne a včas v dôsledku nedostatočnej, príp. úplne chýbajúcej koordinácie expertov jednotlivých dodávateľov, príp. pri možnom konflikte pri stanovovaní zodpovednosti za uskutočnené služby, resp. ich časti, čo by mohlo viesť k zmareniu čerpania financií, k sankciám a k neplneniu stanovených cieľov. Pri predmetnej zákazke teda v prípade zadávania jednotlivých služieb, ktoré sú jej predmetom, niekoľkým samostatným dodávateľom reálne hrozí vážne riziko nezrealizovania daných projektov riadne a včas a tým aj nedosiahnutie stanovených cieľov v dôsledku nedostatočnej, resp. úplne chýbajúcej koordinácie jednotlivých dodávateľov zákazky, ako aj v dôsledku nesprávneho alebo neúplného pochopenia krokov, služieb uskutočnených expertmi iných dodávateľov z dôvodu chýbajúcich alebo nedostatočných informácií. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch v bode 23.2.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Finančné poradenstvo
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky, Nám. Ľ. Štúra 1, 812 35 Bratislava
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
417388
Názov položky
--
Kód CPV
66171000-9
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
48
Názov kritéria
--
CPV kód
Finančné poradenstvo
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 239 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vyhlásenia verejných súťaží MŽP/NL 11/2018
2020 258 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania výsledky verejných súťaží MŽP/NL 11/2018
Oznámenia detailne
[MŽP/NL 11/2018] vyhlásenia verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MŽP/NL 11/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 12. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
ID zákazky
417388
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
239
[MŽP/NL 11/2018] výsledky verejných súťaží
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MŽP/NL 11/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 12. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
ID zákazky
417388
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
258