417635 - Implementácia a podpora Centrálneho ekonomického systému
Detaily
ID zákazky
417635
Názov
Implementácia a podpora Centrálneho ekonomického systému
Referenčné číslo
MF/007355/2019-27
ID obstarávateľa
237
Hlavný kód CPV
72260000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
46 997 212,51
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
27. 5. 2019 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 15:29
Zrýchlený postup
Nie
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
IČO
00151742
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Emília Ochodnická
Kontaktný email
 emilia.ochodnickamfsr.sk
Kontaktný telefón
 +421 259584007
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je implementovať ekonomický informačný systém CES (ďalej aj ako CES alebo implementácia CES) a poskytovať aplikačnú podporu riadne implementovaného CES (ďalej aj ako aplikačná podpora alebo služby) pre zabezpečenie kontinuálnej prevádzky a metodicko-procesnej podpory informačných systémov subjektov verejnej správy zapojených do CES. Úspešný uchádzač dodá verejnému obstarávateľovi CES a uvedie ho do produktívnej prevádzky a poskytne aplikačnú podporu CES vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach a súvisiacej projektovej dokumentácii (najmä detailná špecifikácia riešenia). Úspešný uchádzač dodá CES vybudovaný na stabilnej a otvorenej platforme tak, aby po uplynutí platnosti a účinnosti zmluvy nebol verejný obstarávateľ obmedzovaný pri verejnom obstarávaní služieb aplikačnej podpory a údržby CES. V rámci dodania a implementácie CES úspešný uchádzač: - vykoná analýzu súčasného stavu a vypracovať detailnú špecifikáciu riešenia CES (ďalej ako DŠR), vrátane popisu cieľového stavu, - vykoná implementáciu CES v súlade s detailnou špecifikáciou riešenia, vrátane dátovej integrácie, parametrizácie a konfigurácie softvéru podľa podmienok definovaných v schválenej DŠR a vykonať testovanie CES, - udelí právo používať CES v rozsahu uvedenom ďalej v zmluvných podmienkach, - zrealizuje migráciu organizácií, ktoré majú byť zapojené do CES, - zrealizuje užívateľské školenia, - zabezpečí asistovanú prevádzku CES v trvaní 3 mesiacov od prevzatia diela a/alebo jeho samostatnej časti, - odovzdá CES do produktívnej prevádzky, a to všetko v rozsahu a za podmienok uvedených v zmluvných podmienkach. Proces implementácie CES je uvedený v Opise predmetu zákazky (príloha č. 1 súťažných podkladov) a bude bližšie špecifikovaný v detailnej špecifikácii riešenia. CES bude zabezpečovať zdieľané, metodicky a procesne unifikované služby na eGovernment cloud platforme, komplexne pokrývajúce elektronický výkon ekonomických a podporných činností vybraných subjektov verejnej správy, vrátane služieb jeho aplikačnej a metodicko-procesnej podpory v rozsahu definovanom zmluvných podmienok. Dodávateľ sa zaväzuje realizovať predmet tejto zákazky za účelom zjednotenia, štandardizácie a vytvorenia predpokladov pre optimalizáciu ekonomických a podporných procesov pre subjekty verejnej správy najmä, avšak nie výlučne, v nasledovných samostatných oblastiach: - vedenie účtovníctva, - bankové a pokladničné operácie, - správa pohľadávok zmluvného účtu, - rozpočet a finančný manažment, - konsolidácia, - evidencia a správa majetku (vrátane nehnuteľností), - materiálový manažment, - predaj služieb, - manažment grantov a poskytnutých dotácií, - riadenie projektov, - verejné obstarávanie (vybrané časti), - evidencia zmlúv, - zverejňovanie podľa platnej legislatívy (napr. Centrálny register zmlúv), - riadenie ľudských zdrojov (personalistika, mzdy, sociálne zabezpečenie, časový manažment, správa služobných ciest, organizačný manažment atď.), - výkazníctvo, - nákladové účtovníctvo a - ostatné prevádzkové činnosti, ktoré budú identifikované vo fáze detailných špecifikácií riešenia. Úspešný uchádzač dodá CES, ktorý bude pokrývať ekonomické procesy štátu minimálne prostredníctvom navzájom integrovaných aplikačných modulov, ktoré sú uvedené v bode 2.1 Opisu predmetu zákazky a zároveň musí byť CES integrovaný minimálne na informačné systémy uvedené v bode 2.3 Opisu predmetu zákazky. Predmet zákazky sa bude realizovať vo všetkých organizáciách v rámci jednotlivých kapitol štátneho rozpočtu a vo verejných výskumných inštitúciách. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí Príloha č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk bude verejné a môžu sa ho zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou poverenou na jeho zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zábezpeka vo výške 500 000 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v bode 11 súťažných podkladov. 2. Trvanie zmluvy: Úspešný uchádzač začne vykonávať dielo od prvého pracovného dňa nasledujúceho po dni nadobudnutia účinnosti zmluvy. Celková doba trvania Projektu Implementácie je stanovená maximálne do 30. júna 2023. Úspešný uchádzač sa zaväzuje poskytovať Služby podpory v období odo dňa riadneho nasadenia CES do produktívnej prevádzky, pričom bude CES plne funkčný pre koncových užívateľov prvých organizácií zapojených do Projektu Implementácie. Úspešný uchádzač sa zaväzuje poskytovať Služby podpory Paušál počas 48 mesiacov a Služby podpory Nadpaušál do vyčerpania finančného limitu vzťahujúceho sa na tieto služby (verejný obstarávateľ týmto upresňuje informácie o trvaní zmluvy uvedené v časti II.2.7 "Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému"). 3. V zmysle § 20 zákona komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku elektronicky prostredníctvom komunik. rozhrania systému JOSEPHINE, ktorý je umiestnený na webovej adrese: https://josephine.proebiz.com. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní, s výnimkou prípadov, keď to výslovne vylučuje zákon. 4. Ponuky sa predkladajú elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE, kde autentifikovaný uchádzač vkladá ponuku k danej zákazke. Vloženie a odoslanie ponuky je zaznamenávané s presnosťou na sekundy. Pri odosielaní ponuky je preto potrebné zohľadniť nie len hodinu a minútu predkladania ponuky ale aj sekundu a teda odosielanie ponuky vykonať v časovom predstihu. Ak uchádzač predloží ponuku čo i len o sekundu neskôr, systém vyhodnotí ponuku ako nepredloženú v lehote na predkladanie ponúk. 5. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa tohto obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO v pravej hornej časti obrazovky po prihlásení sa v systéme JOSEPHINE. 6. Všetky ďalšie vzájomné práva a povinnosti ako aj všetky formálne, obsahové podmienky a požiadavky verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Verejný obstarávateľ vyhodnotenie ponúk uskutoční v súlade s § 66 ods. 7 druhá veta zákona tak, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 8. V zmysle § 40 ods. 6 písm. g) zákona, verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 9. Predmetné VO nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 10. Úspešný uchádzač sa zaväzuje pred podpisom zmluvy verejnému obstarávateľovi predložiť v rámci súčinnosti podľa § 56 ods. 8 zákona nasledovné dokumenty: - menný zoznam expertov a odborných garantov s kontaktnými údajmi, - menný zoznam ostatných odborníkov s kontaktnými údajmi, - čestné vyhlásenie, že má dostatočné personálne kapacity na zabezpečenie výkonu predmetu obstarania, - zoznam subdodávateľov, - čestné vyhlásenie od všetkých expertov a odborných garantov, že budú k dispozícii po celý nevyhnutný čas potrebný na plnenie predmetu zákazky; - všeobecné obchodné podmienky úspešného uchádzača (v prípade, že ich úspešný uchádzač uplatňuje), - v prípade uchádzača, ktorým je skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb, zmluvu (resp. dokumentáciu), preukazujúcu vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov. Z dôvodu obmedzeného počtu znakov je bližší popis požadovaných dokumentov je uvedený v bode 34.3 súťažných podkladov.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 46 997 212,51 EUR Implementácia softvéru
Položky detailne
[1]
  46 997 212,51 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Slovenská republika.
Kritéria kvality
Áno
Predpokladana hodnota bez DPH
46 997 212,51
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
417635
Názov položky
--
Kód CPV
72263000-6
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Implementácia softvéru
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 76 vyhlásenia verejných súťaží vyhlásenie verejnej súťaže (tovary) VO 221/2017
2021 144 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania MF/007355/2019-27
2021 154 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk MF/007355/2019-27
Oznámenia detailne
[VO 221/2017] vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
vyhlásenia verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
vyhlásenie verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
CONTRACT
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO 221/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
17. 4. 2019
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
MS
Kód podtypu oznámenia
MST
ID zákazky
417635
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
76
[MF/007355/2019-27] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
CONTRACT_AWARD
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/007355/2019-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 6. 2021
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
417635
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
144
[MF/007355/2019-27] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
MODIFICATION
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
MF/007355/2019-27
Dátum zverejnenia vo vestníku
6. 7. 2021
ID obstarávateľa
237
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
417635
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ÚPRAVE
Rok oznámenia
2021
Číslo vestníka
154