417718 - Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb
Detaily
ID zákazky
417718
Názov
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb
Referenčné číslo
10092/2018/VO
ID obstarávateľa
2750
Hlavný kód CPV
90910000-9
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
121 970,10
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
12. 11. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:42
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Bratislavský samosprávny kraj
IČO
36063606
Mesto
Bratislava - mestská časť Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Veronika Václaviková
Kontaktný email
 veronika.vaclavikovaregion-bsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 248264213
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poskytovanie upratovacích a čistiacich služieb v administratívnej budove Úradu BSK na Sabinovskej ul. 16 v Bratislave- Ružinov s rozlohou 5 412 m2 a vysunutého pracoviska na Jankolovej ul. č. 6 v Bratislava - Petržalka s rozlohou 500 m2 na obdobie 24 mesiacov, ktoré zahŕňa 1 krát za polrok tepovanie kobercov, sedačiek, stoličiek, obojstranné umývanie okien, okenných rámov, čistenie hliníkových žalúzií, čistenie vonkajších a vnútorných parapetov horolezeckou technikou s použitím vlastného technického a materiálového vybavenia, strojové čistenie všetkých tvrdých podláh. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
1. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Táto osoba musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne. 2. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Verejný obstarávateľ uvádza, že obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D jednotného európskeho dokumentu) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t. j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti. 3. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 4. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 3 500,- EUR. Podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Verejný obstarávateľ dáva možnosť zúčastniť sa obhliadky miest poskytovania služieb, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miest poskytovania služieb idú na ťarchu záujemcu. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 6. V prípade, ak uchádzač ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny predmetu zákazky, t. j. v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH, sú ním predložené celkové ceny konečné a nemenné a budú považované za cenu na úrovni s DPH.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 121 970,10 EUR Čistenie (upratovanie) budov
Položky detailne
[1]
  121 970,10 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Úrad Bratislavského samosprávneho kraja, Sabinovská 16, 820 05 Bratislava Útvar hlavného kontrolóra, Jankolova 6, 851 04 Bratislava Petržalka
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
121 970,10
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
417718
Názov položky
--
Kód CPV
90911200-8
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
24
Názov kritéria
--
CPV kód
Čistenie (upratovanie) budov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 210 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 10092/2018/VO
Oznámenia detailne
[10092/2018/VO] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
10092/2018/VO
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 10. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
417718
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
210