417753 - Stavebné dozory počas realizácie stavieb
Detaily
ID zákazky
417753
Názov
Stavebné dozory počas realizácie stavieb
Referenčné číslo
VOB/109/2018-M_ODMAA
ID obstarávateľa
1630
Hlavný kód CPV
71520000-9
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
71 374,83
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
12. 11. 2018 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:43
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
IČO
00681156
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Paulína Struková
Kontaktný email
 paulina.strukovaemployment.gov.sk
Kontaktný telefón
 +421 220462428
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je vykonanie stavebného dozoru počas realizácie stavieb za účelom realizácie zníženia energetickej náročnosti a obnovy budov Úradov PSVR.
Doplňujúce informácie
1.MPSVR SR ako centrálna obstarávacia organizácia obstaráva predmet zákazky pre ÚPSVR SR v systéme elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme EVOSERVIS. Doručenie prostredníctvom elektronického nástroja je okamih prijatia dátovej správy na elektronickú adresu adresáta/adresátov dátovej správy v elektronickom nástroji. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme EVOSERVIS sa zaregistruje do systému na adrese www.evoservis.sk/mpsvrsr/, prípadne na www.evoservis.sk. Po zaregistrovaní mu bude na ním zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre komunikáciu s verejným obstarávateľom, preberanie zadávacej dokumentácie, príloh a predkladanie elektronických ponúk v systéme EVOSERVIS. Registrovaný uchádzač v systéme EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácií. Po prihlásení do systému má uchádzač v profile PREHĽAD ZÁKAZIEK po potvrdení žiadosti o zadávaciu dokumentáciu neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. Elektronické ponuky sa budú podpisovať e-podpisom/UEZ. Bližšie informácie o používaní e-podpisu/UEZ sú uvedené v súťažných podkladoch. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2.V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú naskenované kópie originálnych dokladov. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy predloží originály požadovaných dokladov alebo úradne overené kópie originálnych dokladov. 3.Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska sa realizuje postupom podľa § 114 ods. 9 ZVO (tzv. reverzný postup,). 4.Vzhľadom na skutočnosť, že predmet zákazky bude financovaný z fondov Európskej únie, objednávateľ uzavrie zmluvu o dielo s úspešným uchádzačom výhradne po schválení procesu verejného obstarávania, a schválení financovania predmetu zákazky riadiacim orgánom OPKŽP. 5.MPSVR SR ako centrálna obstarávacia organizácia obstaráva predmet zákazky pre Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR. 6.Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na ponuku na jednotlivé časti zákazky, vo výške: 1. časť zákazky - 800,- EUR, 2. časť zákazky - 700,- EUR, 3. časť zákazky - 500,- EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 7.Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). Verejný obstarávateľ povoľuje, že uchádzač môže vyplniť len oddiel GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI časti IV JED bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED. 8.Verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že verejné obstarávanie podlimitných zákaziek na zhotoviteľa stavby, ku ktorým sa predmet zákazky viaže t.j. výkon stavebného dozoru počas realizácie stavebných prác nasledovne pod názvom: k časti 1 Zníženie energetickej náročnosti budovy Úradu PSVR Banská Bystrica uverejnené vo vestníku č. 211/2017 zo dňa 26.10.2017 pod zn. 15009 WYP,k časti 2. Zníženie energetickej náročnosti administratívneho objektu ÚPSVR Prešov, pracovisko Sabinov uverejnené vo vestníku č. 211/2017 zo dňa 26.10.2017 pod zn. 15008-WYP, k časti 3 Obnova budovy Úradu PSVR Nové Mesto nad Váhom v Starej Turej uverejnené vo vestníku č. 211/2017 zo dňa 26.10.2017 pod zn. 15010-WYP už bolo zrealizované a prebieha záverečná kontrola RO pred schválením financovania.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 212 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VOB/109/2018-M_ODMAA
Oznámenia detailne
[VOB/109/2018-M_ODMAA] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VOB/109/2018-M_ODMAA
Dátum zverejnenia vo vestníku
29. 10. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
417753
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
212