418043 - Poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov Mesta Banská Štiavnica.
Detaily
ID zákazky
418043
Názov
Poskytovanie služieb pre prevádzku a údržbu informačných systémov Mesta Banská Štiavnica.
Referenčné číslo
PLZ-IS-01/2018
ID obstarávateľa
5351
Hlavný kód CPV
72267000-4
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
67 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 12. 2018 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:45
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Banská Štiavnica
IČO
00320501
Mesto
Banská Štiavnica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Silvia Šujanová
Kontaktný email
 silvia.sujanovabanskastiavnica.sk
Kontaktný telefón
 +421 456949622
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb, ktoré sú potrebné pre prevádzku a údržbu informačných systémov, pôvodne dodaných spoločnosťou CORA GEO, s.r.o. a to informačného systému samosprávy (ďalej len CG ISS), dokumentačného informačného systému (ďalej len CG DISS), geografického informačného systému (ďalej len GISAM), riešenia pre podporu eGovernmentu (ďalej len CG eGOV) spolu s integračným rozhraním v zmysle Dohody o integračnom zámere mesta Banská Štiavnica a NASES a súvisiacich aktivít s cieľom zabezpečiť plnohodnotné využívanie dodaných systémov v rokoch 2018-2021.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ umožní účasť na sprístupnení elektronických častí ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ich ponuka nebola zo súťaže vylúčená. Ostatné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
VI.3.1. Verejný obstarávateľ bude postup zadávania zákazky realizovať elektronicky prostredníctvom certifikovaného elektronického nástroja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Záujemca sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk. Po korektnom zaregistrovaní bude na jeho zadaný e-mail zaslaný vygenerovaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu prostredníctvom systému EVOSERVIS. Po zaregistrovaní má záujemca prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. Predloženie žiadosti o vysvetlenie: elektronicky prostredníctvom systému EVOSERVIS na internetovej stránke https://www.evoservis.sk resp. záujemca môže komunikovať s obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Komunikácia a výmena informácií medzi obstarávateľom a uchádzačmi/záujemcami bude prebiehať elektronicky podľa § 20 ods. 1, okrem § 50 zákona o VO - posielanie oznámení používaných vo verejnom obstarávaní a informácií podľa zákona o VO na uverejnenie publikačnému úradu a úradu a uverejňovania informácií a dokumentov v profile obstarávateľa na portáli UVO - http//www.uvo.gov.sk/profily. Súťažné podklady (SP) budú poskytované v elektronickej forme v systéme EVOSERVIS. Neobmedzený prístup k SP získa každý záujemca bezplatným zaregistrovaním sa v systéme EVOSERVIS, na stránke: https://www.evoservis.sk. VI.3.2 Jednotný európsky dokument v editovateľnej forme je možné stiahnuť z webového sídla Úradu (www.uvo.gov.sk). Manuál k vyplneniu dokumentu je zverejnený na:http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Obstarávateľ požaduje aby bol Jednotný európsky dokument vlastnoručne podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. Manuál k vyplneniu JED je zverejnený na:http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1096/jed_-_manual.pdf. Verejný obstarávateľ požaduje aby bol JED vlastnoručne podpísaný osobou oprávnenou konať za uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. Uchádzač predkladá JED sám za seba - v súlade s požiadavkami týkajúcimi sa podmienok účasti uvedenými vo výzve na predkladanie ponúk. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie, alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe a predkladá samostatný JED za túto osobu. Skupina dodávateľov predkladá JED s informáciami požadovanými v Častiach II. až IV. za každého člena skupiny. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom vyplniť len oddiel a časti IV. Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez vyplnenia iných oddielov časti IV. JED. V súvislosti s podmienkami účasti uchádzač vyhlasuje, že spĺňa všetky požadované podmienky účasti. VI.3.3 V prípade skupiny dodávateľov všetci členovia skupiny predložia vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. VI.3.4 Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. VI.3.5 Toto obstarávanie nie je ani zeleným VO, ani obstarávaním inovácií a ani VO zameraným na sociálne aspekty.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 221 Výzvy na predkladanie ponúk výzva na predkladanie ponúk (tovary) PLZ-IS-01/2018
Oznámenia detailne
[PLZ-IS-01/2018] výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 2. podtypu oznámenia
výzva na predkladanie ponúk (tovary)
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PLZ-IS-01/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 11. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
WYT
ID zákazky
418043
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
221