418201 - Revitalizácia vnútrobloku Sever, Kežmarok
Detaily
ID zákazky
418201
Názov
Revitalizácia vnútrobloku Sever, Kežmarok
Referenčné číslo
KK_Revitalizácia vnútrobloku
ID obstarávateľa
5844
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
415 762,45
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
14. 12. 2018 15:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:46
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Kežmarok
IČO
00326283
Mesto
Kežmarok
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Eva Kelbelová
Kontaktný email
 eva.kelbelovakezmarok.sk
Kontaktný telefón
 +421 524522633
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú stavebné práce na stavbe "Revitalizácia vnútrobloku Sever, Kežmarok", ktoré zahŕňajú rekonštrukčné práce priestoru medzi blokmi na sídlisku Sever v Kežmarku. Celkový rozsah riešeného územia je 10 900,5 m2. Projekt bude realizovaný v katastrálnom území mesta Kežmarok, na Sídlisku Sever, konkrétne na parcelách KN-C č. 2497/1, KN-C č. 2498, KN-C č. 3209 a na parcele KN-E 6634/1 vedených na liste vlastníctva č. 1. Všetky parcely, na ktorých bude projekt realizovaný sú vo výlučnom vlastníctve žiadateľa - mesta Kežmarok. Realizáciou projektu Revitalizácia vnútrobloku Sever, Kežmarok dôjde k výraznej regenerácii vnútrobloku sídliska. Jeho realizáciou mesto poskytne svojim obyvateľom miesto, kde sa zdravšie a lepšie býva. Zakomponovaním drobných architektonických prvkov zelenej infraštruktúry projekt využíva ekologický princíp tvorby a ochrany zelene. Hlavnými prínosmi projektu z pohľadu ekosystémových služieb sú ekologicko - stabilizačný prínos, psychologický, emocionálny a fyzický prínos, zdravotno - hygienický prínos, socio - ekonomický prínos a bezbariérový prístup.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie, ak sa preukáže preukazom totožnosti a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať.
Doplňujúce informácie
1. Poskytovanie vysvetlení, oznámení, odovzdávanie podkladov a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami a uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO, a to tak, aby bola zabezpečená úplnosť a ochrana osobných údajov uvedených v celom procese verejného obstarávania. 2. Uchádzač predkladá ponuku (všetky dokumenty a doklady vyžadované vo výzve) elektronicky prostredníctvom portálu EVO vo forme jednoobálkového systému predkladania ponúk - https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Zároveň platí, že vložené doklady a dokumenty, u ktorých sa vyžaduje podpis, budú podpísané na originálne vyhotovenom dokumente a následne naskenované, uložené do súboru pdf. a vložené do systému EVO. Elektronická ponuka musí byť podpísaná prostredníctvom Sprievodného listu elektronickým podpisom vygenerovaným pre danú zákazku systémom EVO. 3. Pre určenie plynutia zákonných lehôt sa momentom doručenia zásielky považuje odoslanie zásielky jej adresátovi bez ohľadu na to, či je odosielateľom zásielky verejný obstarávateľ alebo záujemca resp. uchádzač, t. j. akonáhle sa dostane do sféry dispozície adresáta. 4. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 12 000,00,- Eur. Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch. 5. Úspešný uchádzač (Zhotoviteľ) sa zmluvne zaviaže, na základe výzvy verejného obstarávateľa (Objednávateľa), zložiť depozit 10 % z celkovej ceny diela bez DPH, na bankový účet verejného obstarávateľa (Objednávateľa) alebo poskytnúť bankovú záruku vo výške 10 % z celkovej ceny diela bez DPH, a to najneskôr do 14 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo. Depozit alebo banková záruka sú určené na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností v zmysle tejto zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa, Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu alebo bankovej záruky. Viď bližšie text súťažných podkladov. 6. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom vo výzve na predkladanie ponúk, resp. v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Online JED formulár nájdete na linku: https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sklang=sk 7. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (zákon č. 315/2016 Z. z.) a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- 415 762,45 EUR Stavebné práce na stavbe zariadení pre voľný čas
Položky detailne
[1]
  415 762,45 EUR
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Vnútroblok Sever Kežmarok ohraničený ulicami - ul. Severná a ul. Pod Lesom. Katastrálne územie: Kežmarok, Sídlisko Sever na parcelách KN-C č. 2497/1, č. 2498, č. 3209 a na parcele KN-E 6634/1.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
415 762,45
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
418201
Názov položky
--
Kód CPV
45212100-7
Náklady/cena
Cena
Mena
EUR
Doba trvania
9
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na stavbe zariadení pre voľný čas
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2018 226 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk VO_Revitalizácia vnútrobloku
2019 148 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk VO_Revitalizácia vnútrobloku
2020 143 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 2161
2020 144 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 2161
Oznámenia detailne
[VO_Revitalizácia vnútrobloku] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYZVA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO_Revitalizácia vnútrobloku
Dátum zverejnenia vo vestníku
16. 11. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
418201
Názov dokumentu
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
226
[VO_Revitalizácia vnútrobloku] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO_Revitalizácia vnútrobloku
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 7. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
418201
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
148
[2161] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2161
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 7. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
418201
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
143
[2161] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2161
Dátum zverejnenia vo vestníku
9. 7. 2020
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
418201
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2020
Číslo vestníka
144