Údržba verejného osvetlenia v meste Topoľčany, podrobnosti v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ vyžaduje od uchádzačov zábezpeku v súlade s ust. § 46 ZVO vo výške 3000 EUR, ďalšie
podrobnosti o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
2. Vzhľadom na nefunkčnosť Informačného systému zberu údajov, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ
zverejňuje túto výzvu na predkladanie ponúk, nie je možné vo výzve na predkladanie ponúk zverejniť doplňujúce
informácie v úplnom rozsahu, preto ich verejný obstarávateľ zverejňuje v súťažných podkladoch, ktoré sú voľne
prístupné v profile verejného obstarávateľa.
3. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických
prostriedkov k súťažným podkladom a všetkým dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky. a to prostredníctvom
ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa, ktorého webova adresa je uvedená v bode I.1) tejto výzvy pod
názvom: "Adresa stránky profilu kupujúceho (URL):"
4. Všetky doklady, ktoré uchádzač predkladá na preukázanie splnenia podmienok účasti (uchádzačom, inou osobou,
ktorej zdroje či kapacity sú použité na preukázanie splnenia podmienok účasti, subdodávateľom) musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie.
5..Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie
ponúk
postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému https://josephine.proebiz.com/sk/tender/1711/summary. Pravidlá pre
doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih
prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t,j. ako náhle sa
dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania
v systéme JOSEPHINE a to v súlade s funkcionalitou systému.
6.Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej
podobe prostredníctvom systému JOSEPHINE.
Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému
JOSEPHINE, Ponuka sa vyhotovuje elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vkladá sa do systému JOSEPHINE
umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/1711/summary.
Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme
JOSEPHINE a v profile verejného obstarávateľa.. Verejný obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre
záujemcov/uchádzačov rovnako
prostredníctvom systému JOSEPHINE.
7.Podľa ust, § 20 ods.4 ZVO: "Informačný systém zabezpečuje riadenie prístupu prostredníctvom identifikácie a
autentifikácie pristupujúcej osoby,"
Autentifikáciu je možné uskutočniť dvoma spôsobmi:
- v systéme JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a
bezpečnostným osobnostným kódom (eID). V systéme je autentifikovaná spoločnosť, ktorú pomocou eID registruje
štatutár danej spoločnosti. Autentifikáciu vykonáva poskytovateľ systému JOSEPHINE a to v pracovných dňoch v čase
8:00 - 17:00 hod., alebo
- prostredníctvom autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou
doporučenej pošty v prípade, kedy spoločnosť pomocou eID registruje osoba, ktorá nie je štatutárom tejto spoločnosti
alebo je registrácia do systému realizovaná pomocou hesla. Lehota na tento úkon je 4 pracovné dni a je potrebné s
touto dobou počítať pri vkladaní ponuky.