418310 - Komunitné centrum Orechov dvor
Detaily
ID zákazky
418310
Názov
Komunitné centrum Orechov dvor
Referenčné číslo
01/2018
ID obstarávateľa
4401
Hlavný kód CPV
45210000-2
URL linka
Druh zákazky
Práce
Celková hodnota bez DPH
281 140,33
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
8. 1. 2019 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
13. 11. 2023 12:46
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Nitra
IČO
00308307
Mesto
Nitra
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Miroslav Ondrejička
Kontaktný email
 ondrejickamsunitra.sk
Kontaktný telefón
 +421 376502272
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom verejného obstarávania je realizácia diela podľa realizačnej projektovej dokumentácie. Stavba bude realizovaná v jednej časovej etape a bude tvoriť jeden realizačný celok rozčlenený na stavebné objekty takto: S.O. 01Kôlňa - búranie časti stavby S.O. 02Komunitné centrum - novostavba S.O. 03Elektrická prípojka S.O. 04Vodovodná prípojka S.O. 05Kanalizačná prípojka Realizácia komunitného centra bude prebiehať v dvoch etapách. V prvej etape bude odstránená časť existujúceho objektu - kôlňa. Následne sa v druhej etape zrealizuje samotné komunitné centrum s pripojením na inžinierske siete. Navrhnutá novostavba bude mať jedno nadzemné podlažie, maximálne vonkajšie rozmery 15 x 19 m. Svetlá výška na prízemí bude 2,70 m. Strecha bude šikmá valbová s rímsami po obvode, so sklonom 23°. Max. výška objektu je 6,90 m od terénu po hrebeň strechy, resp. +6,55 m nad podlahou prízemia (0,000). Vchody do objektu budú dva. Z čelnej strany je navrhnutý hlavný vchod s nájazdovou rampou pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu. Z bočnej strany bude vedľajší vchod do objektu. Objekt bude vyhotovený ako klasická murovaná stavba, riešená ako konštrukčný dvojtrakt. V projekte sa rieši zbúranie časti stavby kôlne a následná výstavba komunitného centra. V projekte sú navrhnuté nové prípojky a vnútorné rozvody vody, kanalizácie, elektriky, rekuperácie a kúrenia. Prevádzka zariadenia: Prízemie bude pozostávať z troch častí, t.j. : a) v prednej časti budú dve kancelárie pre päť osôb, priestory pre personál KC a hlavný vstup do objektu. b) v strednej časti prízemia bude sklad, technická miestnosť, hygienické priestory, chodba a vedľajší vstup. c) v zadnej časti prízemia budú dve klubové miestnosti pre 44 detí vo veku 6-15 rokov.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač ktorý predložil v lehote na predkladanie ponúk svoju ponuku. Každá fyzická osoba sa preukáže identifikačným dokladom. V prípade, že príde iná osoba ako štatutárny zástupca oprávnený konať za uchádzača, táto osoba je povinná predložiť okrem ID dokladu aj písomné splnomocnenie od osoby oprávnenej konať za uchádzača.
Doplňujúce informácie
Rozhodovacie kritériá pre prípad zhody celkovej ceny: V prípade, ak komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom predbežnom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepšiu ponuku toho uchádzača, ktorý predložil nižšiu cenu vrátane DPH za stavebný objekt SO 02. V prípade zhody aj v tejto položke bude ako druhé rozhodovacie kritérium slúžiť nižšia cena vrátane DPH za stavebný objekt SO 01. Verejný obstarávateľ rozhodol, že splnenie podmienok účasti sa uskutoční až po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO a že v tomto verejnom obstarávaní sa komunikácia a ponuky budú predkladať výhradne elektronicky. Viac informácií je v súťažných pokladoch. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE; doručovania dokumentov súvisiacich s uplatnením revíznych postupov sa riadi Výkladovým stanoviskom UVO č. 3/2018. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Autentifikáciu je možné previesť dvoma spôsobmi a.) v systému JOSEPHINE registráciou a prihlásením pomocou občianskeho preukazom s elektronickým čipom a bezpečnostným osobnostným kódom (eID) alebo b.) použitím autorizačného kódu, ktorý bude poslaný na adresu sídla firmy uchádzača v listovej podobe formou doporučenej pošty. Lehota na zaslanie autentifikačného kódu v listovej podobe sú min. 4 pracovné dni a je potreba s touto dobou počítať pri vkladaní ponuky. Autentifikovaný uchádzač si po prihlásení do systému JOSEPHINE v Prehľade zákaziek vyberie predmetnú zákazku a vloží svoju ponuku do určeného formulára na príjem ponúk, ktorý nájde v záložke Ponuky. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. Obhliadka miesta realizácie prác je odporúčaná. Informácie o organizácií obhliadky sú uvedené v súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezpeku. Stavba musí byť uskutočnená v lehote 4 mesiacov od protokolárneho odovzdania staveniska objednávateľom pre zhotoviteľa. Lehota plynie pre celý predmet zákazky, t.j. celý predmet zákazky musí byť dodaný v určenej lehote. Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka financovaná z fondov EÚ bude predmetom administratívnej finančnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného Riadiaceho orgánu a/alebo Sprostredkovateľského orgánu pod Riadiacim orgánom. Schválenie postupu verejného obstarávania príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy. Uchádzač sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním diela kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2019 173 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 001/2019
Oznámenia detailne
[001/2019] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
001/2019
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 8. 2019
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
418310
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2019
Číslo vestníka
173